IndexCalendarMAN/FAQSoekLedelysGebruikersgroepeRegistreerTeken in
Neem asb kennis dat hiermee dit amptelik aangekondig word dat die KVB Forum sal skuif, gaan na die kaapsevryheidsburgers.org blad en volg die Forum skakel
Latest topics
» BYMEKAARKOM DAG
Sat Sep 25, 2010 4:28 pm by findmy012

» WAARSKUWINGS VLAKKE TOV SEKURITEITS STATUS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» VROU IN HUIS VERWURG DEUR SWART ROWERS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» FORUM WILL BE CLOSING!!!!!!
Sun Sep 05, 2010 9:38 pm by KVB000000002

» ANC GEORGANISEERDE MISDAAD SINDIKAAT IN BLOU TERREUR UNIFORMS
Tue Aug 24, 2010 9:02 pm by KVB000000002

» AND RATCONTROL
Tue Aug 24, 2010 8:58 pm by KVB000000002

» N DAG IN DIE LEWE VAN N BLANKE INWONER IN N WIT PLAKKERSKAMP
Thu Aug 19, 2010 10:38 pm by KVB000021133

» STAKENDE BOBBEJAANTROP OPPAD OM LAND SE EKONOMIE TE KELDER
Tue Aug 17, 2010 11:12 pm by KVB000000002

» WAAR IS DIE POSTE?
Tue Aug 17, 2010 10:50 pm by KVB000000002

Top posters
KVB000000002

KVB000000001

KVB000000005

KVB000021142

KVB000021126

KVB000021133

Arend

Admin

Ridder Van Die Langpad

KVB000021107

Wie is Aanlyn
Daar is slegs 1 gebruiker aanlyn :: 0 Geregistreerd, 0 Versteek en 1 Gas

Geen

Meeste gebruikers ooit aanlyn was 48 op Sat Apr 23, 2011 6:16 am
Statistics
Ons het 175 geregistreerde gebruikers
Die nuutste geregistreerde gebruiker is GK63

Ons gebruikers het altesaam 3166 artikels geplaas in 1809 subjects
SA Topsites
SA Topsites
::

Share | 

GAY VROU "REGGESKOP..."

Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Go down 
SkrywerBoodskap
KVB000000002
Admin

Aantal posstukke : 1253

PosOnderwerp: GAY VROU "REGGESKOP..."   Sun May 16, 2010 10:27 pm

JA SWAER...HOE MEER DAE...HOE MEER DINGE NE!

Gay vrou aangeval: ‘Ek sal jou reg skop’
2010-05-16 00:11

HERMAN SCHOLTZ IN PRETORIA

herman.scholtz@rapport.co.za

’n “Godvresende” vrou het glo “in die naam van die Here” ’n mede-lidmaat van haar kerk herhaaldelik tussen die bene geskop omdat dié gay is.

Me. Liana Munnik (31) van Pretoria moes glo hoor haar seksuele oriëntasie is ’n belediging vir die Christendom, dat sy reguit hel toe sal gaan en dat sy “reg geskop” sou word.

Munnik maak dié bewerings in ’n siviele eis teen me. Margaret de Beer in die Pretoriase hooggeregshof.

Die dagvaarding is eergister ook aan mnr. Gerhard de Beer, haar man, beteken omdat hy glo “aktief persone wat die aanranding op (Munnik) wou staak, verhoed het”.

Munnik eis R1 026 245,70 vir mediese uitgawes, verlies aan inkomste en vir skok, pyn en lyding. Sy eis ook R500 000 as genoegdoening vir die beweerde haatspraak en laster.

Die De Beer-egpaar woon nou in Mokopane (Potgietersrus), maar besit steeds ’n eiendom in die Pretoriase rykmansbuurt Waterkloofrif.

Munnik het aan Rapport vertel dat sy die aand van 15 Mei 2007 ’n verjaardagete bygewoon het. Die gasheer se huis was op dieselfde erf as die De Beers se woning.

Munnik was, soos die De Beers, ’n lidmaat van die Hatfield Christian Church, maar het hulle nie persoonlik geken nie.

Munnik en haar vriendinne het hul Nissan Hardbody-bakkie voor De Beer-hulle se woning geparkeer. Later wou mev. De Beer haar Mercedes uit die motorhuis trek.

Toe Munnik en haar vriende nie gou genoeg die bakkie verwyder het nie, het ’n onderonsie ontstaan.
Mev. De Beer het glo erg teenoor Munnik en twee van haar vriendinne begin uitvaar.

“Sy het vir my gesê sy gaan vir die pastore sê dat ek gay is. Sy het soos ’n dier en ’n besetene tekere gegaan,” vertel Munnik.

Mev. De Beer het glo ook vir haar gesê: “Ek sal jou p*** vir jou reg skop, want die Here het hom gemaak sodat ’n man en vrou seks kan hê en ’n kind in die wêreld bring.” Sy het Munnik glo ’n “abominasie in God se oë” genoem.

Die gesprekke is glo opgeneem.

’n Ambulans en veiligheidswagte van ’n private maatskappy is ontbied. Munnik het weens die beweerde aanranding haar bewussyn verloor en kon nie self staan of loop nie.

Sy moes verlede jaar ’n operasie ondergaan om dooie weefsel te verwyder.

“Jy’s so verneder en verniel. Dit het voor mense gebeur. Sy’t probeer om my waardigheid as mens weg te skop.”

Sy het destyds dadelik die voorval aangemeld en haar beserings laat dokumenteer, maar het tot nou toe nie kans gesien om die wêreld in die oë te kyk nie.

Dit grief haar dat mev. De Beer “die Here as getuie geroep het om haar dade te regverdig”.

“Ons gaan na dieselfde kerk toe. Ons sit in dieselfde banke. Ons sing dieselfde liedjies. Ons luister na dieselfde preek. Ek dien my Here. Ek is ook deel van die skepping.”

Mev. De Beer het eers die foon in Rapport se oor neergesit en later teruggebel om te sê “elke storie het twee kante”.

Mnr. De Beer het die bewerings as “lagwekkend” afgemaak. Hulle sal die eis teenstaan. “Drie lesbians het my vrou aangeval. Sy het een keer uit noodweer geskop.”

Die hele siviele eis is ’n “veldtog” om sy vrou “swart te smeer”, sê hy.

“Ons wil net in vrede leef. Al wat ek kan sê is dat hierdie duisternis teen lig is.”

http://www.rapport.co.za/Suid-Afrika/Gay-vrou-aangeval-Ek-sal-jou-reg-skop-20100515
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel

GAY VROU "REGGESKOP..."
Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Terug na bo 
Bladsy 1 van 1