IndexCalendarMAN/FAQSoekLedelysGebruikersgroepeRegistreerTeken in
Neem asb kennis dat hiermee dit amptelik aangekondig word dat die KVB Forum sal skuif, gaan na die kaapsevryheidsburgers.org blad en volg die Forum skakel
Latest topics
» BYMEKAARKOM DAG
Sat Sep 25, 2010 4:28 pm by findmy012

» WAARSKUWINGS VLAKKE TOV SEKURITEITS STATUS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» VROU IN HUIS VERWURG DEUR SWART ROWERS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» FORUM WILL BE CLOSING!!!!!!
Sun Sep 05, 2010 9:38 pm by KVB000000002

» ANC GEORGANISEERDE MISDAAD SINDIKAAT IN BLOU TERREUR UNIFORMS
Tue Aug 24, 2010 9:02 pm by KVB000000002

» AND RATCONTROL
Tue Aug 24, 2010 8:58 pm by KVB000000002

» N DAG IN DIE LEWE VAN N BLANKE INWONER IN N WIT PLAKKERSKAMP
Thu Aug 19, 2010 10:38 pm by KVB000021133

» STAKENDE BOBBEJAANTROP OPPAD OM LAND SE EKONOMIE TE KELDER
Tue Aug 17, 2010 11:12 pm by KVB000000002

» WAAR IS DIE POSTE?
Tue Aug 17, 2010 10:50 pm by KVB000000002

Top posters
KVB000000002

KVB000000001

KVB000000005

KVB000021142

KVB000021126

KVB000021133

Arend

Admin

Ridder Van Die Langpad

KVB000021107

Wie is Aanlyn
Daar is slegs 1 gebruiker aanlyn :: 0 Geregistreerd, 0 Versteek en 1 Gas

Geen

Meeste gebruikers ooit aanlyn was 48 op Sat Apr 23, 2011 6:16 am
Statistics
Ons het 175 geregistreerde gebruikers
Die nuutste geregistreerde gebruiker is GK63

Ons gebruikers het altesaam 3166 artikels geplaas in 1809 subjects
SA Topsites
SA Topsites
::

Share | 

Cops traumatised after attack

Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Go down 
SkrywerBoodskap
YFZ 007

Aantal posstukke : 16

PosOnderwerp: Cops traumatised after attack   Tue Apr 20, 2010 2:05 pm

2010-04-20 10:50
Virginia Keppler, Beeld
Pretoria - Police officials who attended a crime scene near Polokwane over the weekend, where a man was beaten to death, his wife was repeatedly raped and their 3-year-old granddaughter was assaulted, received trauma counselling and were addressed by a pastor afterwards.

"We were very upset about what we saw. We will ensure that we find the people who did this," said police spokesperson Colonel Moatshe Ngoepe.

Fifteen armed men overpowered a 54-year-old man, his 64-year-old wife and granddaughter at about 03:00 while they were sleeping on a smallholding at Dalmade outside Polokwane.

Ngoepe said the attackers had assaulted the man with blunt objects over his face and body.

"They beat him to death.

Filled with horror

"While they were beating him, five men took turns raping the woman. The child saw everything and when she started crying, they hit her hard in the face," said Ngoepe, still clearly upset, on Monday.

"It was a horrible scene. We were filled with horror. It was not pretty. A police counsellor and a minister were called to the scene and police officials received counselling afterwards.

Ngoepe said the woman and child were being treated in a local hospital. "The woman is badly traumatised.

"The motive for the murder is still unknown as nothing was stolen from the house. We also don't want to speculate at this stage that it was a revenge attack."

Ngoepe said a huge manhunt had been launched and that police hoped to soon find the attackers with the help of the public.

The unit against organised crime was investigating the incident.

"We don't want to give out too many details as we don't want to give the attackers the opportunity to use it against us when we find them."

Police asked people with information about the incident to call 10111.
- Beeld
http://www.news24.com/SouthAfrica/Ne...ttack-20100420
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
Boudjies

Aantal posstukke : 4

PosOnderwerp: Re: Cops traumatised after attack   Tue Apr 20, 2010 5:44 pm

Hierdie aanvalle moet nou stopgesit word!!!!!

Die boere moet hulself begin bewapen en 24 uur met hul wapens by hulle rond beweeg.

Skiet eers en vra dan. As ek 'n man in my huis kry ronddwaal, Skiet ek hom en ek sal sorg dat hy dood is want lyke kan nie getuig nie.

Geen wapens moet verder ingehandig word nie en ons moet nou paraat begin raak.

Ons moet ons eie verdeigings organisasies, veral op die plase instel. Alle vreemdes moet voorgekeer en gevisenteer word.

Die bosoorlog in Ovamboland het nou na ons land verskuif en dit moet ons Boere begin besef.

Word wakker mense, word ASSEBLIEF wakker!!!!!!!!
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000001
Admin

Aantal posstukke : 1130

PosOnderwerp: Re: Cops traumatised after attack   Tue Apr 20, 2010 7:45 pm

Boudjies eerstens welkom.

Jy sal vind dat die mense hier wakker is en alhoewel ons binne die wet beweeg maak ons seker dat ons nie net slagofers is nie.

Hoop om jou te sien tussen die aktiewe lede ons het eers dag n Ken Mekaar dag hoop jy sal een van die geleenthede by woon.

Dit sal ook die eerste keer wees dat ons meer as eengeleentheid landswyd gaan loods. Hier is manne wat hard aan die werk is.

As ons mekaar eerste weer leer ken het is dit nie meer getalle nie maar vriende wat baie meer persoonlik raak.

En ja jy behoort die res in te kan vul...
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
Boudjies

Aantal posstukke : 4

PosOnderwerp: Re: Cops traumatised after attack   Tue Apr 20, 2010 10:42 pm

KVB000000001 skryf:
Boudjies eerstens welkom.

Jy sal vind dat die mense hier wakker is en alhoewel ons binne die wet beweeg maak ons seker dat ons nie net slagofers is nie.

Hoop om jou te sien tussen die aktiewe lede ons het eers dag n Ken Mekaar dag hoop jy sal een van die geleenthede by woon.

Dit sal ook die eerste keer wees dat ons meer as eengeleentheid landswyd gaan loods. Hier is manne wat hard aan die werk is.

As ons mekaar eerste weer leer ken het is dit nie meer getalle nie maar vriende wat baie meer persoonlik raak.

En ja jy behoort die res in te kan vul...

KVB,

Baie dankie. Ek wil my verstout om te se dat omtrent 70% van die lede op hierdie forum my baie goed ken, maar tans verkies ek om liewer heel annoniem a.g.v verskeie redes te bly. Ek was soooo opgewonde toe ek vandag sien dat hier ook darem UITEINDELIK 'n webwerf vir ons ouens hier in die Kaap geskep is want ons omstandighede verskil aansienlik as die van ons kollegas Noord van die Oranje rivier. Nog groter wasd my verbasin/blydskap toe ek die name lees en omtrent elke persoon eien. Verder sal ek nie vrae vra nie, want my blydskap was net te groot.

Laat weet maar waar die re-unie is. Ek sal regtig poog om daar uit te kom. Ek hoop net dis lekker sentraal.

Groetnis
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000001
Admin

Aantal posstukke : 1130

PosOnderwerp: Re: Cops traumatised after attack   Wed Apr 21, 2010 1:21 pm

Dis n plesier en ja dit was juis die rede vir die ontstaan van die KVB. Verder sal jy let dat dit nie beteken dat ons ons landsgenote verwerp nie intendeel die verhouding is eitlik beter.

Hou gerus die Kampe draad dop vir meer inligting oor kampe en by mekaar kom geleenthede sowel as aksies wat beplan word.
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
Sponsored content

PosOnderwerp: Re: Cops traumatised after attack   Today at 8:21 pm

Terug na bo Go down

Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Terug na bo 
Bladsy 1 van 1