IndexCalendarMAN/FAQSoekLedelysGebruikersgroepeRegistreerTeken in
Neem asb kennis dat hiermee dit amptelik aangekondig word dat die KVB Forum sal skuif, gaan na die kaapsevryheidsburgers.org blad en volg die Forum skakel
Latest topics
» BYMEKAARKOM DAG
Sat Sep 25, 2010 4:28 pm by findmy012

» WAARSKUWINGS VLAKKE TOV SEKURITEITS STATUS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» VROU IN HUIS VERWURG DEUR SWART ROWERS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» FORUM WILL BE CLOSING!!!!!!
Sun Sep 05, 2010 9:38 pm by KVB000000002

» ANC GEORGANISEERDE MISDAAD SINDIKAAT IN BLOU TERREUR UNIFORMS
Tue Aug 24, 2010 9:02 pm by KVB000000002

» AND RATCONTROL
Tue Aug 24, 2010 8:58 pm by KVB000000002

» N DAG IN DIE LEWE VAN N BLANKE INWONER IN N WIT PLAKKERSKAMP
Thu Aug 19, 2010 10:38 pm by KVB000021133

» STAKENDE BOBBEJAANTROP OPPAD OM LAND SE EKONOMIE TE KELDER
Tue Aug 17, 2010 11:12 pm by KVB000000002

» WAAR IS DIE POSTE?
Tue Aug 17, 2010 10:50 pm by KVB000000002

Top posters
KVB000000002

KVB000000001

KVB000000005

KVB000021142

KVB000021126

KVB000021133

Arend

Admin

Ridder Van Die Langpad

KVB000021107

Wie is Aanlyn
Daar is slegs 1 gebruiker aanlyn :: 0 Geregistreerd, 0 Versteek en 1 Gas

Geen

Meeste gebruikers ooit aanlyn was 48 op Sat Apr 23, 2011 6:16 am
Statistics
Ons het 175 geregistreerde gebruikers
Die nuutste geregistreerde gebruiker is GK63

Ons gebruikers het altesaam 3166 artikels geplaas in 1809 subjects
SA Topsites
SA Topsites
::

Share | 

GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY

Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Go down 
Gaan na bladsy : Previous  1, 2, 3  Next
SkrywerBoodskap
KVB000021142

Aantal posstukke : 121
Ligging : Mpumalanga

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Thu May 27, 2010 9:39 pm

Amen.
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

Aantal posstukke : 1253

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Fri May 28, 2010 8:15 pm

WAARHEID

Johannes 8:32

"...en julle sal begryp wat die waarheid beteken en die waarheid sal julle vrymaak..."

Psalm 139:13

"U self het my in my diepste wese gemaak... my in die moederskoot gevorm... Ek loof U, omdat U my so besonder wonderlik gemaak het..."

"As die waarheid in jou pad staan, is jy heel waarskynlik op 'n verkeerde koers..." ¬ Hennie Kleinschmidt

"Here, maak my oe dof wanneer ek my wil verkyk aan dinge sonder waarde... Maak my oe helder en wawyd oop vir u waarheid..." ¬ Soren Kierkegaard

Voel jy asof daar niemand is wat verstaan nie? Dat jy so baie dinge het om te juggle, as jy vir 'n oomblik gaan los, gaan ALLES inmekaar tuimel? Het jy in die proses begin om 'n masker te dra, dat mense nie moet sien hoe dit WERKLIK met jou gaan nie? Hoe baie vat ons tyd om WERKLIK uit te vind hoe dit met ons vriende / kollegas / familie gaan? Ons is in 'n samelewing, waar ons so gewoond geraak het aan: "hoe gaan dit? nee, goed dankie..." en daar gaan ons, aan met die besige lewe...

baie keer, word die "masker" wat ons dra 'n beskermingsmeganisme... "Wat as mense my judge, as hulle werklik my lewensstorie ken?" As dit is wat jy dink, wil ek vanoggend vir jou se - SO WHAT?! JY is GREAT!!! Pastoor Ettienne Marais het nou die oggend op radio Tygerberg die volgende gese: "Kyk vanoggend in die spieel en se vir jouself - "EK is 'n creation van die lewende God! En ek is AWESOME!"

Mense wat jou judge, is in elkgeval nie jou energie en tyd werd nie... As iemand WERKLIK jou vriend / vriendin is, sal hulle jou aanvaar, NES JY IS... God het elkeen van ons op 'n wonderbaarlike wyse geskep - elkeen uniek, en elkeen na Sy beeld... Moenie toelaat dat mense jou afbreek met hulle woorde nie! Onthou - ALMAL van ons, vorm deel van die liggaam van Christus... JY en ek, het elkeen 'n funksie in hierdie liggaam. As een van ons nie daar is nie, sal die liggaam nie funksioneer soos hy moet nie... As jy dus vanoggend vra, "hoekom ek?", wil ek vir jou vra - hoekom nie jy nie? God werk op vreemde wyses... Daar is 'n doel en 'n rede - vir alles wat in jou lewe aangaan op die oomblik... Jy is nie "per toeval", daar waar jy jouself bevind op die oomblik nie - God het HUGE planne vir jou, en Hy wil JOU gebruik... selfs al dink jy - daar is geen MANIER hoe God MY kan gebruik nie, wil ek vir jou se - God kan ENIGE IETS doen, selfs al lyk die situasie vir jou HOE onmoontlik... Hou net aan om te glo... en te vertrou... Lewe dus 'n lewe van waarheid - 'n lewe wat TEL... gooi daai masker sommer NOU in die drom... God sal jou beskerm, teen ALLE gevare...

KVB GROETE

Laas bewerk deur KVB000000002 op Fri May 28, 2010 8:17 pm; altesaam $s keer bewerk.
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Fri May 28, 2010 8:16 pm

Here is your word for today:

Verse: Genesis 32:26+29

'I will not let You go unless You bless me.' Then He blessed him (Jacob) there.

- To desire God's blessing on our lives is a good thing.
- Jacob struggled with God and got God's blessing.
- He was determined to hold onto God.
- As we cling to God we can expect His blessing.

CHALLENGE: Hold onto God and ask Him to bless you, no matter what you may be facing at the moment.

Have a great weekend.

CFC GREETINGS
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Mon May 31, 2010 1:18 pm

STRESS

Fillipense 4:13

"Ek is tot alles in staat deur Hom wat my die krag gee..."

Johannes 16:33

"Dit se Ek vir julle, sodat julle kan vrede vind in My... In hierdie wereld sal julle dit moeilik he, maar hou moed: Ek het die wereld klaar oorwin..."

"Stress is not what happens to us... It is our response TO what happens... And RESPONSE is something we can choose..." ¬ Maureen Killoran

"The time to relax, is when you don't have time for it..." ¬ Unknown

Ek is seker daarvan elkeen van julle het al stress ervaar... Miskien gaan dit moeilik by die werk en jy sien net nie lig aan die einde van die tonnel nie... Miskien sukkel jy met jou swottings? Miskien het jy soveel hooi op jou vurk dat jy net nie weet HOE om by alles uit te kom nie... Miskien gaan dit finansieel swaar, en jy weet net nie meer watter kant toe nie... Ons kan maklik 'n SLAGOFFER van stress wees, as ons TOELAAT dat hierdie dinge ons TOTAAL en al oorweldig!

Maureen Killoran kon dit nie beter se nie - lees dit weer... Dis nie soseer WAT met ons gebeur wat ons laat stress nie - dis ons OPTREDE ten opsigte van wat gebeur... Ons kan TOELAAT dat ons verswelg word deur die bekommernis, of ons kan 'n tree terugtree en besef, dat sonder God ons NIKS is nie... God laat die dinge in plek val... Hy help dat ons goed presteer (of dit nou by die werk, skool of Universiteit of Kollege is)... Hy gee aan ons die krag en deursettingsvermoe om hoogtepunte te bereik... Hy sal ook SORG, dat finansiele probleme nie jou lewe oorweldig nie...

Moenie 'n slagoffer van stress word nie... Sorg dat jy jou vertroue in God stel, en nie in jouself nie... Sonder God = ons niks... Saam met God, kan ons ENIGE probleme oorkom... Mag God jou vandag in die holte van Sy hand hou... Mag jy WEET, dat Hy vir jou sal sorg... Maak nie saak HOE onmoontlik jou omstandighede mag lyk nie...

VERTROU Hom...

KVB GROETE

Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Mon May 31, 2010 1:19 pm

Verse: Psalm 145:2

Every day [with its new reasons] will I bless You, my God, [I will gratefully praise You]; yes, I will praise Your name forever and ever.

- Every day is another opportunity to Praise the Lord.
- With each new day God gives us new reasons to praise Him.
- Today is no exception.
- Praise the Lord for what He has done and what He still will do.

Here is a word for you from the Word.

Psalm 119:9, 11

How can a young man keep his way pure? By living according to your word. I have hidden your word in my heart that I might not sin against you. NIV

The psalmist there asks a very practical question. Is it possible for a young person really to lead a pure life? And there are many schools of thought, many forms of psychology and sociology, that write that off as impossibility. They say it’s natural in man to indulge his sexual life and indulge his fleshly desires and there’s nothing to be done about it. But I want to tell you that that’s not true.

It is possible for a young person to lead a pure life and there’s still a great reward for those who choose chastity and purity as a way of life. How is it possible? The psalmist answers his own question: By living according to God’s word.

Then he goes on to say, “I have hidden God’s word in my heart that I might not sin against God.” That’s the secret of purity. It’s hiding God’s Word in your heart, because one or other of two things is going to happen:

Either God’s Word will keep you from sin or sin will keep you from God’s Word.

So don’t just flow with the current like a dead fish. Be willing to be a live fish and swim against the stream. God’s Word will give you the strength if you hide it in your heart. It is possible to lead a pure life even in today’s world.

PRAYER: Lord, as I start this new day and this new week, I PRAISE YOU! You are the reason that I can stand and declare Your faithfulness. Amen.

Have a great week.

Regards

CFC GREETINGS
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Tue Jun 01, 2010 1:16 pm

BALANS

Fillipense 4:19

"Omdat Christus Jesus dit verdien het, sal my God uit sy ontsaglike rykdom vir julle voorsien in elke behoefte wat julle het..."

Spreuke 3:5-6

"Vertrou op die Here met alles wat jy het... Moenie staatmaak op jou eie insigte nie... Vra na die wil van God in alles wat jy doen... Hy sal die regte pad vir jou wys..."

"Hou jou oe op die sterre en jou voete op die grond..." ¬ Theodore Rooseveldt

"Die gebalanseerde man, is die een wie se gedagtes en visie met vlerke vlieg, maar wie se voete op die rotse van realiteit bly..." ¬ JA Rozenkrantz

'n Gebalanseerde lewe, is die sleutel na geluk... My oupa het altyd gese, TE, pas net by TEVREDE... Dit is baie moeilik om 100% volharding op elke gebied van jou lewe te gee, as jou tyd nie reg geinvesteer word nie... Ons moet 'n balans handhaaf tussen godsdiens, werk, familie, liefde, oefen, vriende ens ens... As een van hierdie afdelings 'n groter persentasie tyd gaan opneem as wat dit moet, GAAN een van die ander dele in jou lewe daaronder ly, want jy gaan gevolglik MINDER TYD daarvoor he...

Hoe dan nou? Ek het hierdie afgelope twee weke net weer opnuut besef HOE kort die lewe is... Dat ons werklik DIE BESTE moet maak van elke oomblik wat ons lewe... Ons moet 'n besluit / 'n keuse gaan maak oor wat vir ons belangrik is in die lewe... Moenie dat jy so vasgevang raak in jou werk - dat jy niks tyd oor het vir ENIGE iets anders nie... ek het die storietjie gehoor van 'n ou wat net vir sy werk gelewe het... Tot die dag met sy aftrede het hy net gewerk om sukses te behaal, en geld te maak... Die dag toe hy aftree, het hy niks gehad om met al hierdie tyd te doen nie... Hy het homself nooit die luxury van vriende toegelaat nie... Ook nie liefde nie...

Moenie dat die lewe by jou verbygaan omdat jy te gefokus is op aardse dinge nie... Met dit se ek NIE - jy moet jou werk afskeep nie! Ambisie en strewe na doelwitte is belangrik, maar moenie dat dit jou nommer een rede vir bestaan raak nie... Laat toe dat God jou bless met vriende en liefde... Bid dat God jou sal help om gebalanseerd te wees, sodat jy nie op ENIGE iets waarmee Hy jou wil seen, sal uitmis nie!

KVB GROETE
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Mon Jun 07, 2010 1:03 pm

GEDAGTE VIR DIE DAG- MAANDAG 07/06/2010

ONREGVERDIGHEID

Jeremia 29:11-13

"Ek weet wat Ek vir julle beplan het, se die Here ... Ek beplan voorspoed vir julle, nie teespoed nie... Ek wil he dat julle hoop vir die toekoms moet he... Julle sal na My roep en kom bid. Ek sal na julle luister... As julle my heelhartig soek, sal julle My vind..."

Johannes 16:33

"Ek se hierdie dinge vir julle sodat julle in My rus en vrede kan vind... In hierdie wereld sal julle swaarkry beleef, maar skep moed... Ek het die wereld reeds oorwin..."

Ek is seker jy kan vanoggend aan baie geleenthede dink waar jy al onregverdig behandel is... Miskien is jy gestraf vir iets wat jy nie gedoen het nie... Miskien het mense al op jou getrap / jou gebruik om bo uit te kom... Miskien het jy al mense gebruik om dinge te bereik? Miskien is jy onregverdig benadeel / gejudge oor wie en wat jy is...

Daar is vir ons geen groter voorbeeld as Jesus, wanneer ons oor die woord onregverdigheid dink nie... HY is gekruisig, vir sondes wat ONS aan skuldig is! Ek het verlede week die quote gehoor - sonder liefde, is daar nie vergifnis nie... Kan jy jouself indink, HOE lief God ons moet he?! Dat Hy Sy SEUN gestuur het om vir ons te sterwe? MET al ons sondes, het Hy ons steeds so lief gehad, dat Hy aan 'n kruis vasgespyker is...

ONTHOU - om 'n Christen te wees, beteken NIE dat jy moet toelaat dat mense op jou trap nie... STAAN OP vir jouself en dit waarin jy glo... Sodat die WAARHEID kan seevier - en nie ongeregtigheid nie... Bid dat God jou sal beskerm teen onregverdigheid... Onthou - jou Hemelse Pa IS REGVERDIG! Hy wil nie he dat slegte dinge met jou gebeur nie... Hy SAL jou bewaar, as jy in Sy wil lewe... Mag God jou vandag STYF vashou, en mag jy besef HOE KOSBAAR, en spesiaal jy is!!!

KVB GROETE

Laas bewerk deur KVB000000002 op Mon Jun 07, 2010 1:07 pm; altesaam $s keer bewerk.
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Mon Jun 07, 2010 1:05 pm

WORD FOR MONDAY 07/06/2010

Dear friend

Verse: Numbers 23:19

God is not a man that He should lie; He doesn't change His mind like humans do. Has He ever promised, without doing what He said?

- God does not lie!
- He does not promise one thing and do another.
- He is not forever changing His mind.
- We can have confidence in God.

DECLARATION: I declare that my God does not lie. If He said He would do something, then He will do it!

CFC BLESSINGS
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Tue Jun 08, 2010 1:13 pm

Vryheid

Johannes 8:32

"Julle sal die waarheid ken, en die waarheid sal julle vrymaak..."

"Ek is tot alles in staat deur Hom wat my die krag gee..."

"Hierdie wereld is totaal onbelangrik... Sodra mens dit besef, is jy vry..." ¬ Albert Camus

Miskien voel jy vasgevang en ingehok deur die situasie waarin jy jouself bevind? Voel jou lewe dalk soos 'n tronk? 'n Vervelige roetine waarin jy vasgeval het... of het dit maar 'n gemaksone geraak, en dit sal ongerieflik wees om anders te begin lewe? Die woordjie vryheid beteken vir jou niks... want niemand verstaan die situasie waarin jy jouself bevind nie... Niemand verstaan aldag die hel waardeur jy elke dag moet gaan nie? Klink dit bekend?

Partykeer dink ek dat ons SELF die slot aan die "tronkdeur van ons lewe" toesluit... Ons perk onsself in, en stel limiete aan ons eie lewe... ons glo nie genoeg in onsself, ons vermoens en ook in God wat aan ons, ons talente en vermoens gegee het nie... Dit laat my dink aan die liedjie - amazing grace... "My chains are gone, I have been set free, my God my Saviour, has ransomed me..." God het die grootste ransom betaal vir JOU en MY lewe, sodat ons VRY kan lewe... VRY van sonde, en VRY van ENIGE beperkinge op ons lewens...

JY is tot ENIGE IETS in staat deur God wat jou die krag gee (Fillipense 4:13)... As jy nie in jousself glo nie, sal niemand anders dit vir jou doen nie! CARPE diem! GRYP die dag! JY is die een wat geskiedenis KAN maak in jou lewe!! Jy sal VERSTOM staan oor alles wat jy kan vermag, deur gebed, vertroue en hoop... Jy moet net aanhou glo dat jy kan - en jy sal verstom staan oor HOE God jou kan en wil seen... Moenie dat jou lewe verby jou gaan, sonder om die kanse te gryp wat na jou kant toe kom nie... MAAK daardie geskiedenis - sommer vandag nog!!

KVB GROETE
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Tue Jun 08, 2010 1:14 pm

Dear friend

Verse: 2 Thessalonians 3:3

But the Lord is faithful, and He will strengthen you and keep you safe from the evil one.

- This is a reassuring scripture.
- Thank the Lord for His faithfulness to you.
- He strengthens and keeps us.
- That's our God!

PRAYER: Lord, I entrust my life to You for this new week. You are the one who strengthens and keeps me. I look forward to Your faithfulness to me. Amen.

Have a wonderful week.

CFC GREETINGS
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: WISKUNDE IN DIE WOESTYN   Wed Jun 09, 2010 4:50 pm

Wiskunde in die Woestyn

Een van die grootste wiskundige wonderwerke sentreer rondom Moses en die
Israeliete. In die woestyn moes die Israeliete kos kry en hoe voed jy 3.5
miljoen mense? Volgens die Kwartiermeester-Generaal van die weermag het
Moses omtrent 1500 ton kos daagliks nodig gehad. 'n 6km lange
goederetrein sou nodig wees om die kos te vervoer.

Die kos moes gaar gemaak word met houtvure en jy moet onthou, hulle was in
die woestyn. 4000 Ton hout sou nodig wees per dag en weer 'n paar
goedere- treine, elk amper 2 km lank, om die hout te vervoer.
Om te dink, hulle het 40 jaar in die woestyn getrek.

Wat van water? Net genoeg vir drink en 'n bietjie opwas, sou hulle 50 miljoen
liter elke dag nodig gehad het, en 'n goederetrein met tenkwaens,
omtrent 19km lank, sou nodig wees om water te bring. Daar was net 'n
paar putte in die woestyn. Hoe het hulle genoeg water gekry?

Nog 'n ding! Hulle moes oor die rooi see in een nag! As hulle met 'n nou
paadjie, twee-twee, sou loop, sou die lyn 1280km lank wees en sou dit
35 dae en nagte neem om deur te gaan. So daar moes 'n pad deur die rooi
see gewees het van amper 5 km breed sodat 5000 mense langs mekaar kon
loop om in een nag deur te loop.

Nog 'n probleem, elke nag moes gekamp word. 'n Kampterrein van 1200 vk km was
nodig, dit is 40 kilometer breed en 48 kilometer lank. Dink jy Moses
het dit alles haarfyn uitgewerk voor die trek? Nee, hy was net 'n gewone
man met 'n onwrikbare geloof in God. God sou sorg vir alles.

Kom, skep moed, ons het dieselfde God! Ons dink ons probleme is so groot.
Onthou wat God kan doen! Sluit aan by God se span en plaas jou probleme in sy Hande. Laat Hy jou lewe beheer en Hy sal vir jou sorg. Vertrou God en sy Seun Jesus
Christus. Die uiteinde van sonde is die dood, maar die geskenk van God
is die ewige lewe. Jesus is 'n geskenk en Hy moet ingenooi word in jou
lewe as Here, as jy die seëninge van ons Groot God in jou lewe wil ervaar.

GESTUUR DEUR ERIKA

KVB GROETE
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Fri Jun 11, 2010 7:14 pm

Dear friend

Verse: Psalm 18:31-32

The Lord alone is God; God alone is our defense. He is the God who makes me strong, who makes my pathway safe.

- Life is a race and a fight.
- Each day we have to stand and embrace the challenge.
- But we are not alone.
- With the challenge comes opportunity and God will strengthen us.

PRAYER: Lord, today, challenge and opportunity stand before us. We pray that today will be a day of destiny in our lives. Strengthen us we pray. Amen.

Regards

CFC GREETINGS
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Mon Jun 14, 2010 3:01 pm

MONDAY 14/06/2010

Here is a word for you from the Word.

Psalm 119:32

I run in the path of your commands, for you have set my heart free. NIV

What does it mean to be free? Does it mean that you just do anything you please at any time? That you throw off all order and restraint, you’re just self-indulgent, self-pleasing, self-willed. Let me tell you, friend, and I speak from personal experience, in my own life and in the lives of many others whom I’ve counseled from time to time, that’s not real freedom. That’s slavery. It’s slavery to self and it’s slavery to sin.

But there is a kind of real freedom that comes when God sets our heart free. The psalmist says, “You’ve set my heart free.” What’s the evidence? “I run in the path of your commands.” When we are truly liberated by the grace of God and the power of God, it’s not to please ourselves, it’s not to do our own thing, but it’s to be able to obey God and be able to obey Him with delight, to obey Him with readiness, not reluctantly, not grudgingly, but freely and joyfully.

The psalmist says, “I run in the path of your commands”: I’m not trying to find excuses for disobeying. I just long to know what Your will is. And when I discover Your will, I run in that pathway. There’s a note of eagerness, a note of excitement, that comes - not from pleasing self, but from seeking to please God, from doing His will. The Bible says, “He that does the will of God abides forever.”

CFC GREETINGS
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Thu Jun 17, 2010 1:12 pm

17 JUNIE

DIS WINTER!

Die warm-kombers is op nr. 3; die olie 'heater' op sy warmste en die badwater se stoom wasem die spieëls toe.. Jy moet nou uit die bed met sy knus komberse klim; dit is alreeds 'n halfuur na opstaantyd. Uit die bed, in die bad, tap kort-kort nog warm water by tot jy gerimpelde ou-mens vingers kry.

'n Warm 'vest', wolkouse, 'n dik trui en 'n serp om die koue uit te hou. Nou is jy reg vir hierdie winterdag! Kan 'n mens sop eet vir ontbyt? Of pannekoek? Kan ek dan maar Milo of Hot Chocolate kry?

Dikwels ervaar ons winter in ons lewens. Soms voel dit of ons geestelike lewe ook deur winter gaan, leeg en dood, dis asof die Here so vêr is. Of jou huwelik gaan deur 'n wintertyd, dalk is jou werksituasie vir jou onaangenaam en jou finansies is in 'n toestand. Beleef JY dalk êrens in jou lewe 'n wintertyd?

Ek hoor nou die dag 'n vrou sê: "As dit winter is wil ek net die nodigste doen en so gou as moontlik terug wees by die huis, om warm en veilig in my huisie te bly. In wintertye wil ons onttrek en op ons eie probeer regkom, ons wil wegkruip en hoop die seisoene draai vinnig. Ons het mos almal op skool geleer van die diere wat hiberneer.

Hersiening: hiberneer is wanneer hulle vir die winter gaan slaap, soos die miertjies en weer opstaan in die lente. Ek dink baie mense wens hulle kan ook so bietjie hiberneer, net so bietjie rus en slaap en van al die 'worries' vergeet. Daar is 'n manier om te hiberneer, 'n Bybelse resep!

Jes. 40:31sê: "...maar die wat op die HERE wag, kry nuwe krag; hulle vaar op met vleuels soos die arende; hulle hardloop en word nie moeg nie, hulle wandel en word nie mat nie".

Die Message vertaling sê: "But those who wait upon GOD get fresh strength. They spread their wings and soar like eagles, they run and don't get tired, they walk and don't lag behind."

As jy bietjie moeg is, eensaam voel, baie stress en spanning ervaar het ek vir jou goeie nuus: Jesus wil vir jou nuwe krag gee. Daar is tye van "DOING" in ons lewens wanneer ons baie besig is om dinge te doen en rond te hardloop en dalk selfs geestelik te groei, maar daar moet ook tye van "BEING" in ons lewens wees, tye wat ons net kan wees! Tye van wag, rus en hiberneer.

Moenie skuldig voel as jy deur winter gaan nie, ons almal moet daardeur. Soms het jy net nodig om te sit! Ja, by Jesus se voete te sit en weer jou asem terug te kry nadat jy so vinnig en so vêr gehardloop het. Soos die ou Boesman wat besig was om vir 'n klomp jagters spoor te sny, hy hardloop voor die bakkie uit en volg die bokke se spore. Op 'n stadium gaan sit hy onder 'n groot ou doringboom, toe die jagters wou weet wat gaan nou aan was sy antwoord: "Ek wag vir my siel, êrens het ek vir hom weggehardloop." Winter laat ons soms toe om so bietjie te wag vir ons siel en te vra - waarheen hardloop jy?

Jes 30:15 "Want so sê die Here HERE, die Heilige van Israel: In terugkeer en rus lê julle heil, in stil wees en vertroue bestaan julle krag..."

Na elke winter is daar 'n kroon. 'n Kroon met bloeisels; groen blaartjies en swaeltjies. Die Kroon van LENTE! Wat jy nooit moet vergeet van winter nie is: hy kom volgende jaar weer. Ons lewens bestaan uit seisoene, kom ons gebruik die winter om introspeksie te doen, stil te wees, te rus by Sy voete en sodoende ons krag op te bou vir die volgende lente en somer waarin ons voluit kan groei, blom en speel. God het geweet wat Hy doen toe Hy Winter gemaak het.

GEBRUIK JOU WINTER - DIT HOU NIE VIR ALTYD AAN NIE!

KVB GROETE
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Fri Jun 18, 2010 5:32 pm

WORD FOR 18 JUNE

Dear friend

Thought for the Day: Be Yourself, No Matter What...

There was this man who saw a scorpion floundering around in the water.

He decided to save it by stretching out his finger, but the scorpion

stung him. The man still tried to get the scorpion out of the water, but

the scorpion stung him again. Another man nearby told him to stop saving

the scorpion that kept stinging him. But the man said, "It is the nature

of the scorpion to sting. It is my nature to love. Why should I give up

my nature to love just because it is the nature of the scorpion to

sting?"

LESSON:

Don't give up loving. Don't give up your goodness even if the people

around you sting you. Greatness comes not when things are always going

well for you. But greatness comes when you're really tested, when you

take some knocks, some disappointments, when sadness comes... Because

only if you've been in the deepest valley can you ever know how

magnificent it is to be on the highest mountain.

Verse: Job 22:25

The Almighty Himself shall be your treasure; He (the Lord) will be your precious silver!

- There are many important things in life.
- But there is one thing of greatest importance.
- God needs to become our greatest treasure.
- He needs first place in our lives!

PRAYER: Lord, I need You. I would not trade You for all that the world has to offer because YOU are my everything! Amen.

CFC GREETINGS
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Mon Jun 21, 2010 8:39 pm

21 JUNIE 2010

TOU OPGOOI

Matteus 11:28

"Kom na my toe, almal wat uitgeput en oorlaai is, en Ek sal julle rus gee..."

Markus 13:31

"Die hemel en die aarde sal vergaan, maar my woorde nooit..."

"When you give up, God picks you up..." ¬ Gary Kieswetter

"People are always blaming their circumstances for what they are... I do not believe in circumstances... The people who get on in this world are the people who get up and look for the circumstances they want, and if they can't find them, make them!" ¬ George Bernard Shaw"

Hoe powerful is dit nie?!! Dit is maklik om jou omstandighede die skuld te gee, vir hoe jy jouself of jou omstandighede sien... As ek maar net 'n beter werk gehad het, sou ek... As ek maar net meer geld gehad het, sou ek... As ek maar net 'n beter man / vrou / kinders / ou / meisie of vriende gehad het... Mens sien jouself baie keer as 'n slagoffer - die slegte dinge gebeur NET met my... Niemand verstaan my nie... Ek wil sommer net tou opgooi, want dit maak in elk geval nie saak nie... Ons predikant het gisteraand GROOT waarheid gespreek - Slegte gedagtes kom so maklik, terwyl dit 'n EFFORT is om positiewe dinge te dink en raak te sien...

Ek wil vanoggend vir jou kom se - hoe oud jy ookal is... JOU toekoms, JOU LEWE is in JOU hande!!! Nie in jou baas, of jou familie, of in jou siekte, of in jou vriende of in al jou hartseer / seer sn nie... JOUNE! George Bernard Shaw het 'n GROOT les in sy woorde... JY kan die creator wees van jou omstandighede... JOU benadering tot die lewe is wat die deurslag sal gee! JY KAN die omstandighede CREATE wat jy wil he, want jou Hemelse Pa gee aan jou die authority, krag en moed om dit te doen... Moenie bang wees vir failure nie - laat FAILURE bang wees vir JOU!

Jy is bitterlik spesiaal - glo dit vandag... Saam met God, KAN jy die onmoontlike vermag...

Blessings vir julle! Ek hoop julle sal 'n AWESOME week he!

KVB SEENINGE

Laas bewerk deur KVB000000002 op Mon Jun 21, 2010 8:49 pm; altesaam $s keer bewerk.
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Mon Jun 21, 2010 8:47 pm

21 JUNE 2010

WHO IS THE "SUZIE" IN YOUR LIFE?

WET PANTS

Come with me to a third grade classroom..... There is a
nine-year-old kid sitting at his desk and all of
a sudden, there is a puddle between his feet and
the front of his pants are wet. He thinks his
heart is going to stop because he cannot
possibly imagine how this has happened. It's
never happened before, and he knows that when
the boys find out he will never hear the end of
it. When the girls find out, they'll never speak
to him again as long as he
lives.

The boy believes his heart is going to stop; he puts his
head down and prays this prayer, 'Dear God, this
is an emergency! I need help now! Five minutes
from now I'm dead meat.'

He looks up from his prayer and here comes the teacher with
a look in her eyes that says he has been
discovered.

As the teacher is walking toward him, a class mate
named Susie is carrying a goldfish bowl that is
filled with water. Susie trips in front of the
teacher and inexplicably dumps the bowl of water
in the boy's lap.
The boy pretends to be angry, but all the while is
saying to himself, 'Thank you, Lord! Thank you,
Lord!'

Now all of a sudden, instead of being the object of ridicule,
the boy is the object of sympathy. The teacher
rushes him downstairs and gives him gym shorts
to put on while his pants dry out. All the other
children are on their hands and knees cleaning
up around his desk. The sympathy is wonderful.
But as life would have it, the ridicule that
should have been his has been transferred to
someone else - Susie.
She tries to help, but they tell her to get out. You've done
enough, you klutz!'

Finally, at the end of the day, as they are waiting for the
bus, the boy walks over to Susie and whispers,
'You did that on purpose, didn't you?' Susie
whispers back, 'I wet my pants once
too.'

May God help us see the opportunities that are always around
us to do good..
Remember.....Just going to church doesn't make you a Christian any more
than standing in your garage makes you a car.

Each and everyone one of us is going through tough times
right now, but God is getting ready to bless you
in a way that only He can. Keep the faith.

This prayer is powerful, and prayer is one of the best gifts
we receive. There is no cost but a lot of rewards. Let's continue to pray for one
another:

The Prayer:

"Father, I ask You to bless my friends, relatives and those
that I care deeply for, who are reading this
right now. Show them a new revelation of Your
love and power. Holy Spirit, I ask You to
minister to their spirit at this very moment.
Where there is pain, give them Your peace and
mercy.. Where there is self-doubt, release a
renewed confidence through Your grace. Where
there is need, I ask you to fulfill their needs.
Bless their homes, families, finances, their
goings and their comings.

Amen.'

CFC BLESSING TO ALL OF YOU!
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Tue Jun 22, 2010 1:07 pm

JUNE 22

8%
One day a while back, a man, his heart heavy with grief, was walking in the woods. As he thought about his life this day, he knew many things were not right. He thought about those who had lied about him back when he had a job.

His thoughts turned to those who had stolen his things and cheated him. He remembered family that had passed on. His mind turned to the illness he had, that no one could cure. His very soul was filled with anger, resentment, and frustration.

Standing there this day, searching for answers he could not find, knowing all else had failed him, he knelt at the base of an old oak tree to seek the one he knew would always be there. And with tears in his eyes, he prayed:

'Lord, you have done wonderful things for me in this life. You have told me to do many things for you, and I happily obeyed. Today, you have told me to forgive. I am sad, Lord, because I cannot, I don't know how. It is not fair Lord, I didn’t deserve these wrongs that were done against me and I shouldn't have to forgive. As perfect as Your way is Lord, this one thing I cannot do, for I don't know how to forgive. My anger is so deep Lord, I fear I may not hear You, but I pray you teach me to do the one thing I cannot do: Teach me to forgive.'

As he knelt there in the quiet shade of that old oak tree, he felt something fall onto his shoulder. He opened his eyes. Out of the corner of one eye, he saw something red on his shirt. He could not turn to see what it was because where the oak tree had been was a large square piece of wood in the ground. He raised his head and saw two feet held to the wood with a large spike through them.

He raised his head more, and tears came to his eyes as he saw Jesus hanging on a cross. He saw spikes in His hands, a gash in His side, a torn and battered body, deep thorns sunk into His head. Finally he saw the suffering and pain on His precious face. As their eyes met, the man's tears turned to sobbing, and Jesus began to speak.

'Have you ever told a lie?' He asked?
The man answered - 'Yes, Lord.'
'Have you ever been given too much change and kept it?'
The man answered - 'Yes. Lord.' And the man sobbed more and more.
'Have you ever taken something from work that wasn't yours?' Jesus asked?
And the man answered, 'Yes, Lord.'
'Have you ever sworn, using my Father's name in vain?'
The man, crying now, answered - 'Yes, Lord.'
As Jesus asked many more times, ’Have you ever'? The man's crying became uncontrollable, for he could only answer - 'Yes, Lord'.

Then Jesus turned His head from one side to the other, and the man felt something fall on his other shoulder He looked and saw that it was the blood of Jesus. When he looked back up, his eyes met those of Jesus, and there was a look of love the man had never seen or known before.

Jesus said, 'I didn't deserve this either, but I forgive you.'

It may be hard to see how you're going to get through something, but when you look back in life, you realize how true this statement is.

Read the following first line slowly and let it sink in.

If God brings you to it - He will bring you through it
.

[/b]
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Wed Jun 23, 2010 10:02 am

23 JUNIE

GEBED

Jesaja 49:8

"so sê die Here: 'Op die dag wat ek dit goeddink, sal Ek jou gebede verhoor, op die dag wanneer Ek wil red, sal Ek jou help..."

Romeine 12:12

"Verbly julle in die hoop, staan vas in verdrukking en volhard in gebed..."

"Die groot dinge in die lewe word gegee net aan hulle wat bid... 'n Mens leer egter in lyding die beste bid..." ¬ Peter Wust

"Gebed is nie maar nog een van die krukke wat my staande moet hou nie... dit is die bene waarop ek staan..." ¬ Johan Smit

Hoe baie keer is gebed nie maar net 'n kruk, waarop jy staatmaak wanneer dinge moeilik gaan nie? Wanneer die dinge in jou lewe, normaal verloop, vergeet mens baie keer van God... Hy is baie keer soos die spaarwiel van 'n motor - mens onthou Hom net wanneer jy Hom nodig het... Dink gou aan die verskillende mense in jou lewe... Dit gaan tog so met mense ook - wanneer iemand jou nodig het, sal hulle baie moeite doen, om kontak met jou te behou... maar wanneer die lewe goedgaan - is die harde realiteit dat hulle moontlik van jou kan vergeet...

God is GLAD NIE so nie... Hy ONTHOU van jou - elke oomblik van elke dag... Hy het jou ONEINDIG lief, en Hy wil deel wees van jou lewe... Hy wil jou met Sy Vaderliefde omvou... Wanneer die slegte dinge oor jou pad kom, is dit baie keer omdat God net biejtie kontak met jou wil he... Hy wil he jy moet daagliks met Hom gesels... Hy wil jou confidant wees, in die goeie, sowel as slegte tye! Is dit nie soos wat Peter Wust sê nie - mens leer, wanneer dinge die moeilikste gaan, hoe om werklik te bid...

God luister die hele dag lank na jou... Hy raak nie moeg vir jou geselskap nie, en Hy sal jou ook nie daarvan beskuldig dat jy "nag" of irriterend is nie... Hy is net te lief vir jou... Spandeer tyd met God... Kyk hoe dit jou lewe sal verander... As jy dit nog nie in jou lewe toepas nie, het jy ABSOLUUT niks om te verloor nie, maar tog SO baie om te gain... Mag jy die wonder van GEBED leerken en as jy dit al ken, en miskien bietjie verleer het, mag jy dit HERONTDEK, en besef hoe groot en wyd en hoog God se liefde en genade vir jou is...

KVB SEENINGE!

Laas bewerk deur KVB000000002 op Wed Jun 23, 2010 10:07 am; altesaam $s keer bewerk.
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Wed Jun 23, 2010 10:03 am

JUNE 23

Today's Bible Verse:

Matt 4:6 If you are the Son of God," he said, "throw yourself down. For it is written: 'He will command his angels concerning you, and they will lift you up in their hands, so that you will not strike your foot against a stone.'

Breathing Under Water: Victory Series, Part 28 (Temptation)

After the devil's first defeat when tempting Jesus, he looked at Him with a crooked smile and uttered with despise: "If you are the Son of God," he said, "throw yourself down. For it is written: 'He will command his angels concerning you, and they will lift you up in their hands, so that you will not strike your foot against a stone.'" (Matt 4:6 NIV) In other words, he wanted Jesus to show proof that God cares for Him!

Isn't that typical of the devil! How many times has he not gone after us with the same tactic: "Does God really love you?" Doubt always pervades his questions. It doesn't matter whether or not we fall into his initial temptations. In fact, if we remain strong, it motivates the devil even more to try to bring us down!

If we are 100% honest with ourselves, we will realize that at one time or another each one of us has doubted this very concept. Sometimes this is precipitated by the fact that we have been waiting for God's intervention for so long. In this situation it isn't hard to fall into the temptation of wondering if God even remember we existent. The devil delights in this, and he throws fuel on the fire of our own doubts. I can hear just him sneer: "He, he, he. He will soon be mine!"

But Jesus' response was matter-of-factly: "It is also written: 'Do not put the Lord your God to the test.'" (Matt 4:7 NIV) Or, in plain English, "I don't need to prove that God cares for Me!"

When will we realize that God's love is not measured by our good fortune! We can't judge God for our own mistakes, and we can't bargain with God to have a better deal. This kind of misconstrued manipulation cannot help us prove to ourselves whether or not He cares. In fact, more often than not, this kind of thinking leads us onto sinking ground!

Jesus is clear: God cares. It's a fact.

In case of doubt, go to the cross. There all doubt is automatically removed: "For God so loved the world that he gave his one and only Son, that whoever believes in him shall not perish but have eternal life." (John 3:16 NIV)

When I went scuba diving for the first time at Poor Knights Islands in New Zealand, I was warned that my brain would scream out that breathing under water was impossible. That kind of doubt has kept many onlookers from experiencing the joys of diving.

However, despite what our brains scream, diving opens up another world when, thanks to the heavy apparatus on our backs, we go ahead and breathe under water. For a moment we stand still, trying to take in the beauty of the underwater world, and doubt is completely removed out of our minds. We are experiencing that breathing under water is, indeed, possible.

A few years ago, I suffering jet leg for months on end. Every night I would wake up at 12:30 am and be awake until 3:30 am. I was clearly exhausted, yet I still had to make a living. My mind screamed to me (Or was it the evil one?) That it was impossible to survive my workday, especially with the thirty-five screaming kids in my classroom.

For once I stood up and declared: "What is impossible with men is possible with God." (Luke 18:27 NIV) I was literally hanging on to God's promises, and my eyes opened to an out-of-this-world experience. Not only was I able to teach these kids, but my dependence to God became so close that my teaching improved hundredfold. If we take the time and effort to rely completely on God, there is no way that we can doubt His love and mercy!

The following text became my reality: "Those who hope in the Lord will renew their strength. They will soar on wings like eagles; they will run and not grow weary, they will walk and not be faint." (Isa 40:31 NIV)

When doubt invades our soul, it is time that we revisit and contemplate the cross. Only then can we reply to the evil one with a big broad smile: "God loves me! Look what He has done for me!"

CFC BLESSINGS
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Mon Jun 28, 2010 9:37 am

JUNE 28

When God wants to bless you, He sends a person in your life.
When the devil wants to destroy you, he sends a person in your life.
How can we tell the difference? By knowing your people connections.
Your success depends on the quality of people you are connected to,
and there are two types of people you'll come in contact with throughout your lifetime:
1) those who add and multiply, making you more than you are;
2) And those who subtract and divide, thereby devaluing you.
Never allow people into your life without knowing their agenda.
Find out where they came from and why they want to be connected to you.
When a person is in your life and your life is declining, they are not a God connection!
A healthy connection will protect your self-worth even when you're experiencing a season of pain
or struggling with a failure in your life.
A true God connection will never abandon his assignment until you reach your full potential!

Malachi 3:3 says: 'He will sit as a refiner and purifier of silver.'

This verse puzzled some women in a Bible study and they wondered what this statement meant about the character and nature of God ...
One of the women offered to find out the process of refining silver and get back to the group at their next Bible Study.
That week, the woman called a silversmith and made an appointment to watch him at work. She didn't mention anything about the reason for her interest beyond her curiosity about the process of refining Silver.
As she watched the silversmith, he held a piece of silver over the fire and let it heat up. He explained that in refining silver, one needed to hold the silver in the middle of the fire where the flames were hottest as to burn away all the impurities.
The woman thought about God holding us in such a hot spot; then she thought again about the verse that says: ' He sits as a refiner and purifier of silver.'
She asked the silversmith if it was true that he had to sit there in front of the fire the whole time.

The man answered that yes, he not only had to sit there holding the silver, but he had to keep his eyes on the silver the entire time it was in the fire. If the silver was left a moment too long in the flames, it would be destroyed.
The woman was silent for a moment. Then she asked the silversmith, 'How do you know when the silver is fully refined?'
He smiled at her and answered, ' Oh, that's easy -- when I see my image in it.'

If today you are feeling the heat of the fire , remember that God has his eye on you and will keep watching you until He sees His image in you.
Pass this on right now. This very moment, someone needs to know that God is watching over them.
And, whatever they're going through, they'll be a better person in the end.

Thank you God, for teaching me to laugh again......but please Lord, don't ever let me forget that I cried.

CFC BLESSINGS
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Mon Jun 28, 2010 9:42 am

28 JUNIE

WEN die wedloop

"Ek is tot alles in staat deur Hom wat my krag gee..."

Psalm 126:1-2

"Toe die Here die lot van Sion verander het, was dit vir ons soos 'n droom... Ons het gelag en gesing..."

"Moet nooit ophou droom nie... Sonder drome kan jy voortgaan om te bestaan, maar jy sal ophou lewe..." Mark Twain

"Elke probleem op ons lewenspad, kan deur 'n droom opgelos word..." David Schwartz

"Jy droom drome en sien gesigte..." OF "nou is jy sommer laf man!" OF "ai, ek sal in elk geval nooit kan nie..." Ek't die naweek 'n Wimbledon wedstryd van Nadal gekyk... Die hele wedstryd deur was dit kop aan kop... Sy opponent het geveg met ALLES wat in hom was... Tot in die laaste stel, met die 3e pot... Dit was asof 'n "switch" afgegaan het, en die opponent net moed opgegee het... Hy het ophou glo dat hy KON wen...

Hoe baie is dit nie so met die lewe nie? Ons fight en fight en fight, totdat ons AMPER wen, maar wanneer dit 'n moontlikheid word, gee ons net op... Gooi ons tou op... Ons hele visie word donker, soos ons self die onweerswolke laat saampak... Ons GLO dat ons dit nie kan maak nie... ONS, is ons eie grootste vyand... Al wat gemaak het dat Nadal aanhou veg het, was omdat Hy GEGLO en GEWEET het, hy kan... Hy het homself "geback" en moed ingepraat, en nie heeltyd negatiewe gedagtes gedink en homself probeer sink nie...

God back jou... Hy WEET jy kan, want Hy het jou die gawes gegee om ENIGE iets te kan aanpak... Dit wat jy nie kan doen nie, KAN HY... Jy moet net glo Hy sal! Hy is reeds aan die begin van hierdie nuwe dag, besig om wonderwerke vir jou te verrig... Om seeninge oor jou uit te stort... Maak jou hande oop, dat jy kan ontvang waarmee Hy jou wil bless... GLO in jouself... As jy nie in jouself glo nie, hoe kan jy verwag dat ander moet? JY IS KONINGSKIND materiaal... SUPER SPESIAAL!!!

KVB SEENINGE
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Wed Jun 30, 2010 1:16 pm

MISKIEN MOET MEER AS NET 'N PAAR VAN ONS MANS DIE STUKKIE WYSHEID INNEEM EN TOEPAS:

God wil ons nie laat swaarkry nie,
maar as gevolg van ons ongehoorsaamheid,
sal God goeie dinge van ons weerhou.
As jy in 'n buite-egtelike verhouding is, gaan na die persoon met wie
jy die verhouding het en sê "dis verby".
Vra God om vergifinis.
As jy saam met 'n vrou bly gaan na haar en sê trou met my,
want God wil jou Heilig hou.
As jy nie seker is nie moet haar nie misbruik nie want sy is 'n Heilige
Skepping van God.
Mans moet leiding neem in Boekevat - huisgodsdiens, dit gee hul
vrouens 'n gevoel van sekuriteit.
As jy na pornografie kyk, stop!
Al moet jy jou TV breek en nooit weer TV kyk nie.
As jy suip, hou op!
Niks goeds kom uit die Ooste uit nie..
Belei jou sondes en vra God om vergifnis, glo dat Jesus vir jou
saligmaking gesterf het en jy SAL gered word.
Wat God belowe, is waar tot in ewigheid God belowe dat hy die land sal
heel as ons onsself voor Hom verootmoedig en om vergifinis vra vir ons
sondes.
God is nie 'n mens dat Hy sal lieg of 'n skuldgevoel sal hê oor wat Hy
vir ons beskik nie.
Glo God se beloftes!
Veertig persent van die mense in ons parlement is nie Christene nie.
Ons moet onsself verset totdat hulle weer die Bybel in die parlement
lees.
Stem dus vir die Christen en nie vir die party nie.
Mans en vrouens in 'n huwelik moet mekaar respekteer.
Die man is die hoof van die huis.
Mans moet hul vroue ordentlik en met respek behandel en na hulle omsien
en beskerm.

POS GESTUUR DEUR ERIKA ( WES KAAP)
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Wed Jun 30, 2010 1:19 pm

30 JUNIE

KRAG

Efesiers 1:18-20

"Ek bid dat julle kan weet hoe geweldig groot sy krag is wat Hy uitoefen in ons wat glo... Dit is dieselfde kragtige werking van sy mag wat Hy uitgeoefen het toe Hy Christus uit die dood opgewek het, Hom in die Hemel aan Sy regterhand laat sit het..."

Romeine 15:13
"Mag God, julle bron van hoop, julle deur die geloof met alle vreugde en vrede vervul, sodat julle hoop al hoe sterker kan word deur die krag van die Heilige Gees..."

"Innerlike krag kom nie uit wen nie... Wanneer jy deur moeilike tye gaan sonder om op te gee, dan het jy innerlike krag..." ¬ Arnold Schwartzenegger

"Net soos die aarde niks kan voortbring sonder die voedende strale van die son nie, net so is ons kragteloos sonder God se genade..." ¬ Vianney

Plante het sonlig en water nodig om te groei en sterk te word... Net so het ons God se woord nodig, en tyd saam met God nodig om ons te versterk en om ons te help groei...

In die besige tye waarin ons leef, dink ek sny ons eerste tyd by ons stilte tyd, as ons 'n ekstra paar uur in die dag nodig het... Ons werk, ons swottings, ons vriende en gesinne, staan gewoonlik eerste in die ry en dan God... 'n Vriendin van my het nou die dag gese - "wanneer jy iets oorkom / sterf, sal die werk jou maar net "replace" met iemand anderste... Hulle sal hartseer wees vir 'n rukkie, maar oor 'n week of 2 sal hulle aanbeweeg het, en van jou vergeet het..." Hoe waar is dit nie!!!

Ons moet sorg dat God ons nommer 1 in ons elke dag roetine word... Sodat WANNEER ons die dag sterf, ons VERSEKER by Hom opeindig... 'n Mens se dag verloop ook sommer net BAIE beter, wanneer jy dit begin met God... Dit is waar jy jou pitkos en krag ontvang vir die dag wat voorle... Deur daardie tydjie stil te raak, BELOWE ek jou, sal dit jou soveel sterker maak, en sal die geringste klein klippies wat opskiet deur die dag soos jy aanstap, NIE jou hele dag bederf nie...

Mag jou daggie vandag GESEEND wees!

KVB GROETE
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Wed Jun 30, 2010 3:16 pm

Die Dominee se Seuntjie:

Die dominee en sy elfjarige seuntjie het die gewoonte gehad om elke Sondagmiddag na kerk die dorp in te vaar en traktaatjies uit te deel met die evangelieboodskap op. Een Sondag kom die seun by Pa aan, toegewikkel in sy warmste klere: "Ek is reg pa!" Die dominee is effens uit die veld geslaan - dit is bitter koud en die reën kom af in emmersvol. "Nee Seun, ons kan nie vandag gaan nie - nie in hierdie eendeweer nie.." Teleurstelling is duidelik op die outjie se gesig te lees: " Maar Pa .. gaan mense dan nie Hel toe as dit reën nie?"

"Kyk Seun, ek gaan beslis nie in sulke weer uit nie!"

"Maar mag ék dan maar gaan Pa? Asseblief Pappie."

Nadat die dominee goed oor die saak gedink het, gee hy vir sy seuntjie 'n pak traktaatjies om te gaan uitdeel, en opgewonde vaar die outjie alleen die sopnat strate in.

Daar was byna g'n siel te siene op straat nie, dus loop hy van deur tot deur en deel sy traktaatjies uit. Na twee ure se harde werk het hy nog net een traktaatjie oor. Sopnat gereën en bibberend van die snerpende koue stap hy na 'n huis toe om sy laaste traktaatjie af te gee. Hy lui die klokkie, maar niemand maak oop nie. Hy lui weer 'n slag, maar binne is dit doodstil. Dan druk hy die knoppie met méning, en lui en lui, maar binne gebeur absoluut niks.

Uiteindelik draai hy om om te loop, maar dit is asof 'n stemmetjie binne in hom vir hom sê om terug te gaan. Hy draai om, lui weer die klokkie, en begin om aan die deur te klop, en later te hamer met sy vuis. Dit is asof iets hom by daardie deur hou. Net toe hy wil moed opgee gaan die deur stadig oop. 'n Ou tannie wat duidelik baie bedroef is vra vir hom of sy hom kan help met iets. Met ogies wat glinster en 'n glimlag van oor tot oor gee hy vir haar sy traktaatjie: "Ek is jammer ek het Tannie gepla, maar, maar ek wou net vir Tannie kom sê dat Jesus 'rêrag' vir Tannie lief is. Hier is my heel laaste traktaatjie vandag - daarop vertel dit alles van Jesus en Sy groot liefde!" En daarmee gee hy vir haar die traktaatjie, draai om en hardloop huistoe.

Die volgende Sondagoggend staan die Dominee op die preekstoel. Sy oë gaan oor sy gemeente, en toe vra hy of daar dalk iemand is wat 'n getuienis het wat hy wil lewer voor die diens begin. Heel agter in die kerk staan 'n ouerige dame op, haar gesig stralend.

"Niemand ken my in hierdie kerk nie," begin sy vertel, "want sien, voor verlede Sondag was ek nie 'n Christen nie, en ek was nog nooit in hierdie kerk nie." Die mense rek eintlik hulle nekke om hierdie vreemdeling te sien. Sy begin haar verhaal vertel:

"My man is 'n paar jaar gelede dood, en toe los hy my stoksiel alleen op hierdie droewige aarde. Laas Sondag was dit 'n besonder koue, nat en mistroostige dag, en ek het net gevoel dat daar vir my absoluut niks hier oorbly om voor te leef nie. Ek het 'n stuk tou gevat en 'n stoel, en ek is op na die solder toe. Daar het ek op die stoel geklim, die tou om 'n balk vasgemaak en die ander punt om my nek. En daar staan ek, so bitterlik jammer vir myself. Ek het die einde van my paadjie bereik! Net toe ek wil spring, lui die deurklokkie - ek het my byna dood geskrik. Ek het doodstil gestaan en gedink dat wie ookal die klokkie lui sou padgee.. maar hy het nie! Die gelui het al harder en dringender geword, en ek het begin wonder wie mý deurklokkie so sou lui, want niemand het ooit vir my kom kuier nie. Naderhand het die gelui 'n geklop geword en naderhand het die persoon met sy vuiste teen die deur gehamer. Ek kon dit nie meer vat nie, en toe maak ek maar die tou los om te gaan kyk wie dit is."

"Ek kon my oë nie glo toe ek die deur oopmaak nie, want voor my het 'n seuntjie gestaan - sy gesiggie stralend soos 'n engel s'n. En daardie glimlag - ek kan dit skaars beskryf! En toe hy begin praat, is dit soos 'n engel wat met my praat: "Tannie", het hy gesê, "Tannie, ek kom net vir Tannie vertel dat Jesus vir Tannie 'rêrag' liefhet!" My hart wat so morsdood was het in my keel geklop. En toe gee hy vir my hierdie traktaatjie wat ek vashou."

"Toe hy weg is, vat ek die traktaatjie, en ek lees dit oor en oor - ek het elke woord daarin ingedrink. En toe stap ek op na die solder toe, en ek gaan haal die tou en die stoel, want toe was hulle nie meer nodig nie, want sien, ek is nou 'n Kind van die Koning. Julle kerk se adres was agter op die traktaatjie, en ek het net vanoggend gekom om te kom dankie sê vir die engeltjie wat my lewe kom red het, en my gered het van die ewige verderf in die hel."

Teen daardie tyd was daar seker nie 'n enkele persoon in die kerk wat nie gesit en trane afvee het nie. Die dominee het van die preekstoel afgeklim en sy klein engeltjie styf teen sy bors vasgedruk terwyl die trane vryelik oor sy wange loop. Daar is seker nie 'n gemeente wat 'n groter oomblik van glorie beleef het as hierdie een nie, of 'n pa wat meer vervul was met liefde en eerbetoon vir sy seun as hierdie een nie . buiten Een: hierdie Vader het óók Sy Seun in die donker, koue wêreld ingestuur om die Boodskap van Redding aan die wêreld te bring. Sy Seun was verag, verwerp, gespot, geslaan en aan 'n kruis vasgespyker. En toe alles verby was, het Hy Sy Seun terug verwelkom en Hom op die troon laat sit om te regeer oor die heelal.

Daardie Seun bring vandag steeds hoop en redding vir die wêreld, maar hy vra vrywilligers soos ek en jy om Sy boodskap met vreugde uit te dra aan mense wat verlore is.

POS GESTUUR DEUR: JACO SMIT ( GAGGATENG)
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
Sponsored content

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Today at 2:28 pm

Terug na bo Go down

GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY
Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Terug na bo 
Bladsy 2 van 3Gaan na bladsy : Previous  1, 2, 3  Next