IndexCalendarMAN/FAQSoekLedelysGebruikersgroepeRegistreerTeken in
Neem asb kennis dat hiermee dit amptelik aangekondig word dat die KVB Forum sal skuif, gaan na die kaapsevryheidsburgers.org blad en volg die Forum skakel
Latest topics
» BYMEKAARKOM DAG
Sat Sep 25, 2010 4:28 pm by findmy012

» WAARSKUWINGS VLAKKE TOV SEKURITEITS STATUS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» VROU IN HUIS VERWURG DEUR SWART ROWERS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» FORUM WILL BE CLOSING!!!!!!
Sun Sep 05, 2010 9:38 pm by KVB000000002

» ANC GEORGANISEERDE MISDAAD SINDIKAAT IN BLOU TERREUR UNIFORMS
Tue Aug 24, 2010 9:02 pm by KVB000000002

» AND RATCONTROL
Tue Aug 24, 2010 8:58 pm by KVB000000002

» N DAG IN DIE LEWE VAN N BLANKE INWONER IN N WIT PLAKKERSKAMP
Thu Aug 19, 2010 10:38 pm by KVB000021133

» STAKENDE BOBBEJAANTROP OPPAD OM LAND SE EKONOMIE TE KELDER
Tue Aug 17, 2010 11:12 pm by KVB000000002

» WAAR IS DIE POSTE?
Tue Aug 17, 2010 10:50 pm by KVB000000002

Top posters
KVB000000002

KVB000000001

KVB000000005

KVB000021142

KVB000021126

KVB000021133

Arend

Admin

Ridder Van Die Langpad

KVB000021107

Wie is Aanlyn
Daar is slegs 1 gebruiker aanlyn :: 0 Geregistreerd, 0 Versteek en 1 Gas

Geen

Meeste gebruikers ooit aanlyn was 48 op Sat Apr 23, 2011 6:16 am
Statistics
Ons het 175 geregistreerde gebruikers
Die nuutste geregistreerde gebruiker is GK63

Ons gebruikers het altesaam 3166 artikels geplaas in 1809 subjects
SA Topsites
SA Topsites
::

Share | 

GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY

Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Go down 
Gaan na bladsy : 1, 2, 3  Next
SkrywerBoodskap
KVB000000002
Admin

Aantal posstukke : 1253

PosOnderwerp: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Thu Apr 15, 2010 9:06 pm

BESOEK ONS GEESTELIKE FOTOS HIER:

VISIT OUR GOSPEL PICTURES HERE:

http://s986.photobucket.com/albums/ae346/KaapseVryheidsBurgers/THE%20WORD%20IN%20PICTURES/

Romeine 12:15-17

"Wees bly saam met die wat bly is, en treur saam met die wat treur... Wees eensgesind onder mekaar. Moenie kwaad met kwaad vergeld nie. Wee goedgesind teenoor alle mense..."

Levitikus 19:18

"Jy moet jou naaste liefhe soos jyself..."

"Jy kan nooit 'n persoonlike verhouding aangaan, sonder om jou hart oop te maak nie..." ¬ Paul Tournier

"Laat God toe om jou deur ander mense lief te he, en laat God ander mense, deur jou liefhe..." ¬ DM Street

Verhoudings... Ek wil vanoggend met jou praat oor jou verhouding, met God... Verhouding? vra jy? Dink gou aan jou pa, ma, en vriende... met een van hierdie 3 groepe behoort jy 'n verhouding te he... Verhoudings vereis tyd... verhoudings vereis opoffering, deursettingsvermoe en COMMITMENT!... Dit vereis, dat ek meer sal gee, as wat ek noodwendig ontvang...

Met God is dit dieselfde... Hy wil 'n persoonlike verhouding met jou he... Soos wat jy met jou ma / pa / vriende / ou / meisie / eggenoot chat - so kan jy met God chat... 'n gebed hoef nie 'n formele iets te wees nie. Jy kan net jou hart uit gesels... EN die bonus is! God sal nie jou probleme / vrese / bekommernisse aan ander mense uitlap nie... Hy sal vir jou antwoorde op gebede gee - en uitkoms uit al jou probleme... Jy moet Hom net onvoorwaardelik vertrou... Ons moet onsself COMMIT om met ons Pa 'n lewende verhouding te he... Een verskil van jou verhouding met God, en die van met ander mense, is dat God jou ONTELBAAR sal seen - heel waarskynlik BAIE meer, as wat ons verdien!

God wil jou beste pel word... Gee Hom daardie geleentheid... Vir mense wat sukkel om te bid - kry vir jou 'n boekie waarin jy jou gebede neerskryf. Dit is partykeer baie makliker om iets te skryf, as te se... Skryf vir God daagliks briewe... dit klink dalk vir jou simpel, maar dit werk soos 'n bom! Smile

Lekker daggie! Mag jy God se rykste seeninge ervaar vandag!

anelli**

Net 'n ietsie vir vandag... vir moed!

2 Chronicles 20:20

This is what the LORD says to you: `Do not be afraid or discouraged because of this vast army. For the battle is not yours, but God's...

Laas bewerk deur KVB000000002 op Tue May 11, 2010 9:27 pm; altesaam $s keer bewerk.
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: GEDAGTE VIR DIE DAG: 12 MEI 2010   Tue May 11, 2010 9:06 pm

Hoekom swaarkry?

“Jy moet elke gebod wat ek jou vandag gee‚ gehoorsaam en daarvolgens lewe. Dan sal jy bly lewe‚ baie word‚ die land ingaan en dit in besit neem soos die Here met ’n eed aan jou voorvaders beloof het. “Jy moet onthou hoe die Here jou God jou nou veertig jaar lank in die woestyn gelei het. Hy het dit gedoen om jou nederig te laat word en om jou op die proef te stel sodat Hy kan weet wat jy dink en of jy sy gebooie sal gehoorsaam of nie. Hy het jou laat swaarkry‚ laat honger ly en toe met manna gevoed‚ iets waarmee nóg jy nóg jou voorvaders bekend was. Hy het dit gedoen om jou te leer dat ’n mens nie net van brood leef nie‚ maar dat hy leef van elke woord wat uit die mond van God kom.”
— Deuteronomium 8:1-3 —

Die van ons wat al ’n lang pad met die Here geloop het‚ staan soms van tyd tot tyd stil en neem ons lewens dan in oënskou. By die meeste van ons kom daar dan ’n dubbelslagtige gevoel op. Aan die een kant staan ons verstom oor die genade van God en dit wat Hy met ons lewens bereik het‚ oor die talle kere wat ons oorgeloop het van sy vrede en die bewuswording van sy teenwoordigheid. Ons staan ook verstom as ons sien hoedat Hy dinge vir ons bewerk het en laat uitwerk het wat vir ons gevoel feitlik die onmoontlike was.

Aan die ander kant staan ons ook ewe verstom as ons kyk na die smart en lyding wat oor ons lewenspad gekom het. Soms is dit so erg dat ons dit nie eers wil deel met die wat die naaste aan ons is nie.

Deuteronomium 8 is ’n kykie na laasgenoemde ervaring in die lewe van gelowiges. Dit gaan oor die woestynervaringe van gelowiges se lewe; oor die seer‚ die moeite‚ angs en die nood wat gelowiges beleef.

Die volk word dan herinner aan die tyd in die woestyn. “Jy moet onthou hoe die Here jou God jou veertig jaar in die woestyn gelei het” (Deut. 8:2). Die veertig jaar in die woestyn was jare van swaarkry. Daar was nie kos nie. Telkens het hulle byna van dors omgekom. Hulle moes die gloeiende woestynson oorleef. Hulle het nie permanente wonings gehad nie en skuiling was skaars. Hulle moes baie ontbeer. Boonop was daar in die woestyn baie giftige slange en skerpioene (Deut. 8:15). Hierdie tyd het nie aangename herinneringe opgeroep nie. Hoe swaar het hulle nie gekry nie!

Wat opvallend is‚ is die klem wat hier op die doel van die woestyntyd val. “Die Here het dit gedoen om jou nederig te laat word en jou op die proef te stel sodat Hy kan weet wat jy dink en of jy sy gebooie gehoorsaam of nie” (Deut. 8:2). ’n Bietjie verder lees ons: “Hy het dit gedoen om jou te leer dat ’n mens nie net van brood leef nie‚ maar van elke woord wat uit die mond van God kom” (Deut. 8:3). Al was die tyd in die woestyn ’n swaarkrytyd‚ het Hy hulle nie alleen gelaat nie. Hy is nog by hulle. Hy beskerm hulle en sorg vir hulle. Hy voorsien kos in die vorm van manna. Hy gee vir hulle in die dorre woestyn water om te drink. Hy beskerm hulle teen die giftige slange en skerpioene. Hy sorg vir hulle sodat selfs hulle klere nie verslyt nie. Hy sorg vir hulle gesondheid sodat selfs hulle voete nie swel nie (Deut. 8:4). Te midde van swaarkry is die Here in liefde daar by hulle.

Nie een van ons hou van swaarkry nie. Om romanties daaroor te raak‚ is onsin. Swaarkry het menige mens al so bitter gemaak dat hulle die rug op almal‚ en ook op God gekeer het. Op ander het dit lewenslange letsels gelaat. Vir talle het dit die lewe van sy sin beroof. Nog ander het so afgestomp geword dat hulle maar net wil oorleef en klaar leef.

Waarom laat God toe dat sy kinders swaarkry?

Ek dink mens kan seker ’n paar redes opnoem‚ maar ons‚ ek en jy‚ moet leer om ons oë oop te maak en te sien dat God met ons op pad is na groener weivelde. Hy weet ook presies waar om dit te kry. Wie weet‚ dalk breek groen weivelde in ons lewe aan juis as ons die slag begin swaarkry. Dalk leer dit ons om volkome op die Here te vertrou en nie op ons eie kragte staat te maak nie.

Ons as mense hou nie daarvan om deur vinnig vloeiende water te loop nie. Ons is nie soos buffels of wildebeeste wat sommer deur ’n sterk vloeiende rivier sal trek nie. Ons kan nie behoorlik op die gladde rivierklippe vastrap nie. Ons sal verdrink. Daarom sorg God nie net vir water nie‚ maar veral vir veilige water. Ook vir veilige water in ons lewe. Al moet Hy die magtige stroom‚ wat dalk voor ons verby vloei‚ met sy eie hande opdam‚ sal Hy dit doen. Daarvan kan ons baie seker wees.

In die Almagtige se koelte is daar oorgenoeg lafenis. Daarom kan ons vandag met geloofsmoed agter God aanstap.

Partykeer moet ons deur die donker kloof of deur ’n smal poort trek. Dit is dalk ’n kortpad‚ of dalk die enigste pad na beter omstandighede. Gewoonlik verdwyn al die sonlig in so ’n diep‚ donker kloof. Ook in ons lewe.

Ons geloof is nie ’n stukkie watte waarin ons knus toegedraai word en wat ons vrywaar van swaarkry en seerkry nie. Die goeie nuus is dat God in sulke tye steeds by ons is. Hy staan nie iewers in die sonlig en roep instruksies uit aan ons wat doer onder in die donker voortstrompel nie. Nee‚ die Here stap saam met ons. Hy lei ons in die donker‚ déúr die donker‚ anderkant uit. Hy vat ons na die lig toe. Hy is midde-in die storms by ons. Sy hand rus altyd op ons skouer‚ ook as alles donker en chaoties lyk.

Ons is nie leeus of renosters nie. Ons is maar net mense. Maar die goeie nuus is dat die enigste ware God die beste gids in die ganse heelal het. Hy stap saam met ons‚ soos Psalm 23 sê‚ na groen weivelde en na waters waar daar vrede is. Selfs al kronkel ons lewe op ’n dag deur die donker of woestyn‚ is ons steeds veilig in God se hand. Ons is dan steeds op die regte koers na waar daar vir ons vrede is. En God stap saam soontoe. Hy keer altyd dat ons nie verdwaal nie. Ja‚ ons kom regtig niks kort nie.

Op die vraag waarom laat God lyding in sy kinders se lewe toe‚ kan ek maar net sê ek weet nie presies nie‚ maar dít weet ek: die God van die Bybel is self die lydende God. Hy is met ons in ons ergste nood.

Onthou ook dat swaarkry dissipline en toewyding kweek. ’n Mens sou dit amper ’n natuurwet wou noem. Talle mense wat al groot hoogtes bereik het‚ het dit reggekry omdat hulle ekstra hard moes werk om bo hulle situasie uit te styg of om hulle tekortkominge te bowe te kom. Iemand met wie dit altyd voor die wind gaan‚ is iemand wat nie baie hoef in te sit nie en wat dan nie baie bereik nie en wat dikwels nie baie empatie met ander het nie. Iemand het eenmaal gesê dat mens net na blomme moet kyk om die waarde van swaarkry te besef. As die plant nie op ’n tyd swaarkry nie‚ blom dit nie. Swaarkry is nodig om die mooie te voorskyn te laat kom.

Swaarkry het ook die geneigdheid om ons na God te laat soek en kyk. Swaarkry laat ons wegkyk van onsself en ons eie krag en vermoë. Dit is as die eie belange en ideale in duie stort en die paadjie wat ons so mooi beplan het‚ verdwyn‚ dat ons opkyk en na die Here roep.

Die krag van God kom juis op ’n besondere manier tot openbaring as ons swaarkry. Mense wat al baie swaar gekry het‚ getuig dikwels van die wonderdade van God; hoe Hy weer sin in hulle lewens gebring het en alles ten goede laat uitwerk het (vgl. Rom. 8:28).

Deuteronomium 8 is ’n kykie in die leerskool van God. As ons mooi kyk na die lewe van Israel en elkeen vergelyk dit met wat al in ons lewens gebeur het‚ dan kom ons baie vinnig tot die slotsom dat ’n mens in God se leerskool nie vakke kan verwissel of kan opskop nie. God skool jou in nederigheid‚ geduld‚ verdraagsaamheid‚ getrouheid en veral geloof.

Deuteronomium 8 het nie net ’n harde kant nie. Dit het ook ’n mooi stuk evangelie. God dra sy kinders. Hy is ten alle tye by hulle. Hy gee ook uitkoms. Hy laat nie toe dat sy kinders ondergaan nie. Dit sluit egter af met ’n waarskuwing en ’n oproep om God te dien en te gehoorsaam.

Gebed:
U is heilig Here.
U is die enigste‚ Here …
U is magtig – die Almagtige.
U is groot – die Allerhoogste.
U‚ heilige Vader‚ regeer oor hemel en aarde …
U is liefde. U is wysheid. U is nederigheid.
U is ons rus.
U is ons vrede.
U is ons vreugde.
U is geregtigheid en sagmoedigheid.
U is ons rykdom – U sorg vir ons.
U is skoonheid.
U is teerheid.
U is ons beskermer en ons bewaarder.
U is ons veilige hawe en ons enigste hoop.
U is ons enigste troos‚ die Een in wie ons glo.
amen
Franciscus van Assisi (13de eeu)
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: THOUGHT FOR THE DAY   Tue May 11, 2010 9:10 pm

Dear friend

Here is your word for today:

Verse: Luke 5:12-13

One day a man who was suffering from a dreaded disease said to the Lord; 'Lord, if You want to, You can make me well again.' Jesus reached out and touched the man. 'I want to,' He said. 'Be healed!'

- There are so many things that God wants to do for us.
- Sometimes we think that God does not want to help us.
- Nothing could be further from the truth.
- He is your God and He is ready and willing to help you!

PRAYER: Lord, thank You that You are willing and able to help me in ALL the challenges of life. I receive Your help right now. Amen.
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Wed May 12, 2010 7:58 pm

Geloof in moeilike tye...

Matteus 17:20

"As julle maar geloof het so groot soos 'n mosterdsaadjie, sal niks vir julle onmoontlik wees nie..."

1 Petrus 1:6-7

"Verheug julle hieroor... sels al is dit nodig dat julle vir 'n kort tydjie bedroef gemaak word deur allerhander beproewings sodat die egtheid van julle geloof getoets kan word... Julle geloof is kosbaarder as goud... Selfs die suiwerheid van goud word met vuur getoets en die egtheid van julle geloof moet ook getoets word, sodat dit lof en heerlikheid en eer waardig mag wees by die wederkoms van Jesus Christus..."

"Ek het baie dinge in my hande vasgehou... Ek het dit alles verloor... Net dit wat ek in God se hande geplaas het, besit ek steeds..." ¬ Martin Luther

"Ek het nie die meeste oor God geleer uit my boeke nie, maar op my kniee voor Hom..." ¬ Gysbertus Voetius

Om aan te hou geloof he in moeilike tye is 'n tall order... As die wereld rondom jou aan die vergaan is, en jy NET TE VEEL dinge het wat jou aandag en tyd verg OF as die probleme net nie ophou nie... miskien gaan jy deur 'n situasie waar jy WEET, AL wat jy moet doen - om sukses te behaal is om God te vertrou... Klink maklik? Nie altyd nie...

Die duiwel se gunsteling tydverdryf is om God se kinders in hul vermoens, situasies en ook in God te laat twyfel... die duiwel "target" nie sy volgelinge, waaroor hy reeds seker is nie... hy target God se kinders... Nou vra jy - hoe dan nou? Om staande te bly in moeilike situasies, en om GELOOF te he in moeilike situasies gaan net een ding van jou vereis... BLY OP JOU KNIEE... My een vriendin het vir my 'n kaartjie gegee, wat se - "God answers knee mail..." Ek kan getuig dat daar bitter baie waarheid in daardie woorde is... God beantwoord gebede - altyd... miskien nie altyd soos ons dit wil he, of op die tyd wat ons dit wil he nie, maar Hy SAL antwoord...

Ek challenge jou (en myself) om Martin Luther se quote uit te voer - gee daai probleme, en jou swakhede, bekommernisse ens oor in God se hande... en bly op jou kniee... God sal getrou wees aan jou... en Hy sal sorg...

blessings!

Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Wed May 12, 2010 8:02 pm

May this encourage you always.

Don't spend major time with minor people. If there are people in your life that continually disappoint you, break promises, stomp on your dreams, too judgmental, have different values and don't give their backing during difficult times...that is not a friend.

To have a friend, be a friend. Sometimes in life as you grow, your friends will either grow or go. Surround yourself with people who reflect values, goals interests and lifestyle.

When I think of any of my successes, I am thankful to GOD from whom all blessings flow, and to my family and friends that enrich my life.

Over the years my phone book has changed because I changed for the better. At first you think you're going to be alone, but after a while new people show up in your life that make your life so much sweeter and easier to endure.

If you're an eagle, don't hang around chickens:
Chickens Can't Fly!

I love the Lord and thank Him for all that he does in my life, therefore, I'm passing this on. Yes I do love Jesus. He is my source of existence and Savior. He keeps me functioning each and everyday...... Without Him, I would be nothing.

Without Him, I am nothing but with Him I can do all things. Phil 4:13
If you love Jesus , send this to five people !!!!!! Be Positive - Be Progressive - Take the time to make a positive difference in someone's life.

Walk by faith......Not by sight

Receive God's blessings!
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000021126
Admin

Aantal posstukke : 116

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Wed May 12, 2010 9:57 pm

"If there is a poor man among your brothers in any of the towns of the land that the Lord your God is giving you, do not be hard hearted or tight fisted toward your poor brother. Rather be open handed and freely lend him whatever he needs" Deuteronomy 15:7-8

"Speak up for those who cannot speak for themselves, for the rights of all who are destitute. Speak up and judge fairly; defend the rights of the poor and the needy" Proverbs 31:8-9

"We rejoice in our sufferings because we know that suffering produces perseverance; perseverance, character; and character, hope." Romans 5:3-4

Ons moet na ons wit mense kyk, en tot die laaste minute hulle probeer red en wakker maak

Ons taak is reg
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel http://www.bibleuncovered.co.za
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Mon May 17, 2010 7:18 pm

GEDULD

Jakobus 5:7;8

"Wees geduldig broers tot op die wederkoms van die Here... Julle moet ook geduldig wees, en versterk julle harte, want die wederkoms van die Here is naby..."

Kolossense 1:11, NLV

"Deur die krag van sy Goddelike heerlikheid sal Hy julle toerus met al die krag wat julle nodig het om in alle omstandighede geduldig te volhard..."

"Dit sal 'n wonderlike wereld wees as alle mense die hele tyd soveel geduld aan die dag le as wanneer hulle wag vir die vis om te byt..." ¬ Vaughn Monroe

"Die sleutel tot alle dinge is geduld... jy kry 'n hoender deur 'n eier uit te broei, nie deur 'n eierdop te breek nie..." ¬ Arnold Glasow

Ek dink meeste van ons glimlag as ons sien 'n dagstukkie gaan oor geduld... so 'n klein woordjie, maar tog so moeilk om daagliks toe te pas... Daar is 110 dinge wat daagliks mens se geduld beproef... 'n Taxi wat voor jou inry, 'n que waarin jy moet staan om dringende sake af te handel, wat nie beweeg nie... 'n Kollega, vriend of vriendin wat nie hulle kant bring nie... Toetsuitslae of werksonderhoude waar jy lank en geduldig moet wag vir die resultate / terugvoering...

In al hierdie gevalle is daar twee maniere om te reageer: 1. OF ons kan ongeduldig raak, die ongeduld kan omsit in woede en ons kan sondig deur op te tree sonder om te dink... OF 2. Ons kan bid dat God ons sal equip met die nodige geduld om enige situasie te oorleef of te hanteer... God is 'n HUGE voorbeeld van geduld... Hy vergewe ons vir al ons sondes (al doen ons dieselfde sonde 100 keer, keer op keer...) Hy klop aan die deur van ons hart en wag geduldig totdat ons Hom innooi, om Koning oor ons lewe te wees...

Vir baie van ons is die eindtye nie iets waaroor ons hou van om te praat nie... Ek wil jou vanoggend die versekering gee dat God geduldig sal wag vir jou om na Hom toe te kom... Hy gee ons kans totdat die laaste dag aanbreek... As jy Hom aanvaar as jou Pa, hoef jy NIE die laaste dae te vrees nie... Jou Pa sal vir jou sorg en jou seen... soos Hy alreeds elke dag doen... GLO DIT! JY IS BITTERLIK BAIE SPESIAAL!!!
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Mon May 17, 2010 7:20 pm

Today's Bible Verse:

John 3:16 For God so loved the world that He gave His one and only Son, that whoever believes in Him shall not perish, but have everlasting life.

Watch bird of the Vent

I looked out the hotel window and observed a circular air vent across the way. Many sparrows were flying in and out of it. I noticed one pathetic little bird who tried to get in the vent, but all his attempts were in vain.

In Biblical times, there was a watchman at the gate of each city, and there, in San Antonio, Texas, there seemed to be a watch bird of the vent! This bird guarded the nesting area , and was the keeper of the vent, so to speak. The watch bird denied my little feathered friend admittance to the nesting area, and it made me sad. Why, I wondered, did he not belong? What had he done or where had he been hatched, or what was his physical deformity that kept him as the outsider? He seemed determined to gain admittance, flying from one side to the other, trying to make his swoop in to the area. Finally, however, he gave up his valiant effort and just flew away.

In God's house there is no watchman at the gate to deny our admittance. There is no station of birth, no bad deed we have done, nor any deformity that will keep us barred from the house of the Lord. As a matter of fact, God sent His only son to give us an individual invitation into God's presence. What a wonderful invitation that is and such a personal one, too. What a wonderful God we have! He knows each one of us personally and He invites us to know and live with him forever, through a personal relationship with Jesus Christ.

Thank you Father for the invitation you have given us to reside with you forever.

Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Mon May 17, 2010 7:24 pm

All Creatures Praise the Lord

Here is a word for you from the Word.

Psalm 115:17-18

The dead do not praise the LORD, nor do any who go down into silence; but as for us, we will bless the LORD from this time forth and forever. Praise the Lord! NAS

The Bible exhorts every area of creation and every kind of creature to praise the Lord. The Bible exhorts the heavens, the earth, the sea, the forests, the rocks. There is nothing that should not praise the Lord.

It speaks about all kinds of creatures -—flying creatures, creatures in the sea, crawling creatures, cattle, wild beasts. It speaks about all the states of the human race -- kings, princes, young men, old men, maidens, children -- all are exhorted to praise the Lord.

In fact, there’s only just one category of people that do not praise the Lord. Do you know who that is? The dead. Only the dead do not praise the Lord.

My dear friend, if you do not praise the Lord, do you know what your problem is? You are one of the dead. Not necessarily physically dead, but spiritually dead. Come alive. Begin to praise the Lord. The more you praise the Lord, the more joy and spiritual life you’ll experience. Begin to praise Him right now. - Derek Prince

For another great resource from Derek Prince Ministries, check out the Derek Prince Podcast on iTunes. It’s quick, it’s easy and best of all it’s absolutely free.

Also, be sure to listen in on this week's broadcast of Derek Prince Legacy Radio as Derek brings more straight forward, practical teaching to help keep you spiritually strong.
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Mon May 17, 2010 7:27 pm

Om jou siel by die werk te verkwik

Soms voel jy soos ʼn rot op ʼn rat wat net nie kan voorbly nie. Die inmandjie raak net nie leeg nie en die ure word nie langer nie. Kortom, jou werk is lankal nie meer ʼn plesier nie. As jy so begin voel oor jou werk is dit tyd vir ʼn blaaskans. Skep vir jou ʼn groen weiveld te midde van die harde werklikheid en sluit jou oë vir ʼn oomblik se stiltetyd.

Gebruik hierdie moderne weergawe (deur ʼn anonieme Japannese skrywer) om jou siel te verkwik.

Die Here is my Blaaskans

Die Here is my pasaangeëer, ek sal nie jaag nie.

Hy laat my rus met tussenposes van stilte;

Hy wys my prentjies van rustigheid wat my siel verfris.

Hy lei my op die pad van doeltreffendheid deur kalmte van gees.

En sy leiding bring vrede.

Al het ek ʼn magdom take om elke te dag af te handel,

sal ek nie paniekerig raak nie, want Hy is by my.

Hy verkwik en vernuwe my te midde van al my verpligtinge

deur my gedagtes met die olie van rustigheid te salf.

My beker van energie loop oor.

Harmonie en doeltreffendhied sal waarlik die vrug van my ure wees,

want ek sal teen die pas van my Meester werk

en in sy huis woon tot in ewigheid.

Sterkte!

Laat ons bid:

Here, U is nie baie ver van my nie. U is by my selfs gedurende werkstyd. Help my om uit te reik na u wanneer die verantwoordelikhede van my werk my oorweldig.....al is dit net vir ʼn stonde.

Amen

Vers vir vandag

Hy laat my rus in groen weivelde. Hy bring my by waters waar daar vrede is. Hy gee my nuwe krag. Ps.23.2–3
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Tue May 18, 2010 3:03 pm

Efesiers 3:20-21

"Aan Hom wat deur Sy krag wat in ons werk, magtig is om oneindig meer te doen as wat ons bid of dink... Aan Hom kom die eer toe, in die kerk, deur ons verbondenheid aan Jesus Christus..."

Fillipense 4:13

"Ek is tot alles in staat deur Hom wat my die krag gee..."

"God gee ons nooit 'n opdrag sonder die vermoe om die taak te volbring nie... As Hy roep, gee Hy die krag... As Hy benoem, dan salf Hy..." Jan Pit

"Jou swakhede is nie per ongeluk nie... God het hulle doelbewus in jou lewe toegelaat om Sy krag deur jou duidelik te maak..." Rick Warren

Jyt hierdie week begin, sonder enige lewenslus... Jy tel sommer klaar die slapies af tot wanneer dit weer naweek is... jou weke word deesdae net omgewens, sodat die take wat gedoen moet word kan afgehandel word, en dat jy net kan rus he vir jou siel... Want NIEMAND weet hoe moeg jy werklik is nie... Klink dit bekend?

Iets wat my deesdae baie opval, is hoe baie mense die tyd net omwens... Ek weet ons almal was al skuldig hieraan, maar dit is iets wat sommer gou 'n lelike gewoonte kan raak... Elke dag wat aan ons gegee word, is 'n geskenk... 'n geleentheid, om 'n verskil te maak, daar waar ons, onsself bevind... Niemand van ons weet hoeveel tyd aan ons geleen sal word op hierdie aardbol nie... Ons moet daarom, ELKE geleentheid en oomblik laat TEL!! God sal jou die KRAG gee, om te kan volhard... Selfs wanneer dinge onuithoudbaar moeilik raak...

Hy sal jou nooit dinge gee om te hanteer wat jou tot breekpunt sal dryf nie - net groeipunt... God wil deur jou werk, om Sy krag en AWESOMENESS deur jou duidelik te maak... Ek challenge jou, en myself, om elke dag as 'n geskenk te sien... Om in afwagting te wag vir wat God vir jou in die "geskenk pakkie" toegedraai het... en te geniet, dit waarmee Hy jou daardie spesifieke dag seen! Sien dit raak, en begin lewe DAARVOOR! Ons kan sooo maklik God se koningkryk laat kom, deur net vir die klein dinge dankbaar te wees... God sal jou die krag gee, om ENIGE iets te hanteer... Om elke blessing te waardeer, en sommer net lewenslus en innerlike JOY na die mense rondom jou uit te straal!

Een van my gunsteling stukkies - wat NOOIT oud word vir my nie- as ek mag die Engelse frases insit hier op die Afrikaanse stukkie:

" Life is too short to wake up with regrets.
So love the people who treat you right.
Love the ones who don't just because you can.
Believe everything happens for a reason.
If you get a second chance, grab it with both hands.
If it changes your life, let it.
Kiss slowly.
Forgive quickly.
God never said life would be easy.
He just promised it would be worth it."

Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Wed May 19, 2010 1:08 pm

"Moet niks bere vir daardie spesiale geleentheid nie... Om te leef, is daardie spesiale geleentheid..." ¬ Anoniem

Psalm 37:5

"Laat jou lewe aan die Here oor, en vertrou op Hom... Hy sal sorg..."

Psalm 54:6

"Vir my help God altyd, die Here hou my lewe in stand..."

"Dit is eintlik baie makliker om te lewe as wat baie mense dink... jy moet maar net die onmoontlike kan aanvaar, sonder die noodsaaklike kan klaarkom en die ondraaglike verduur..." ¬ Kathleen Norris

Die eerste quote het sommer dadelik my aandag vasgevang... moet niks bere vir daardie spesiale geleentheid nie... Om te lewe, is daardie spesiale geleentheid... Ons raak so ge-brainwash deur spookasem flieks, dat wanneer die lewe nie sulke perfekte swaaitjies en draaitjies maak soos wat ons, in ons gedagtes opbou nie, raak ons sommer teneergedruk en negatief... Die lewe is hard - dit is die realiteit en 'n voldwonge feit... Dit is egter 'n spesiale geleentheid... Elke oggend wat jy jou oe oopmaak, het jou Hemelse Pa jou gespaar en geseen met nog 'n dag... Meeste van ons is gesond / kan ons siektes beheer met medikasie - 'n tweede iets om voor dankbaar te wees...

Dink gou vir 'n oomblik hoeveel moeite jy doen as jy op 'n "date" met iemand gaan - of dit nou iemand spesiaal is / net vriende... mens doen ekstra moeite en sien met afwagting uit!!! Dit is ook hoe ons ELKE dag moet benader! Ons moet in afwagting wees... Ons moet VOLUIT lewe... daai lysie wat al hoe lank le en stof vergader van dinge wat jy wil doen? Stof hom af, en begin werk maak daarvan! Daai persoon met wie jy al wie weet hoe lank kwaai vriende is - gaan praat die dinge uit... more kan dalk vir altyd te laat wees... daai persoon wat vir jou lief wil wees / vir wie jy lief is - gee dinge 'n kans... moenie te bang wees vir 'die liefde' nie - want dan is dit so goed soos dat jy ophou lewe het... Lewe in die nou - (ek het al gese), maar doen elke dag een iets wat jou bang maak, en probeer een nuwe iets uit elke nuwe dag neem (dus leer iets uit elke dag / elke ondervinding)...

God het SO BAIE IN STORE vir jou LEWE! Bid dat Hy Sy strome van blessings op jou sal unleash!

KVB GROETE EN BLESSINGS!

Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Wed May 19, 2010 1:28 pm

Verse: Colossians 3:16

Let the words of Christ, live in your hearts and make you wise. Sing psalms and hymns and spiritual songs to God with thankful hearts.

- God's word needs to live within us.
- Living according to His Word is the secret to success in life.
- At the same time we must live a life full of praise to God.
- Remind yourself of His faithfulness and be thankful.

PRAYER: Lord, I want to live my life according to Your Word. Help me in all my choices and decisions, to follow You and to rejoice and be thankful. Amen.

Have a wonderful Wednesday.

CFC GREETINGS & BLESSINGS

Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Thu May 20, 2010 10:01 am

GEDAGTES

Psalm 139:2

"Of ek sit en of ek opstaan, U weet dit... U ken my gedagtes nog voordat hulle by my uitkom..."

Job 36:26

"God is groot... ons kan nie Sy grootheid begryp nie..."

"Sommige gedagtes is gebede... Daar is oomblikke wanner, wat ook al die toestand van die liggaam is, die gees voor God kniel..." ¬ Victor Hugo

"Ons moet leer om ons gedagtes van kanaal te laat verander... Pleks om na die program met al die hartseer en die seerkry te kyk, moet ons liewer die kanaal verander deur te fokus op die positiewe..." ¬ Joel Osteen

Jy IS wat jy dink... Ek dink nie ons besef aldag HOE powerful ons brein en gedagte-wereld is nie... Mens kan wanneer dit laat in die aand is, jouself die verskriklikste waarhede wysmaak... Alles lyk sommer tien keer erger, maar sodra die nuwe dag breek, lyk daai probleme / spoke wat ons in die nag opgejaag het, sommer baie kleiner . Sommige van ons breek egter onsself in ons gedagtes af - sommer in die daglig... Jy is jou eie grootste vyand... Iets wat ek oor tyd geleer het, is dat as jy nie in jouself glo nie - hoe kan jy dan verwag iemand anders moet in jou glo?

Moenie hard op jouself wees as jy hiermee sukkel nie... Baie van hierdie "hard wees op jouself" is 'n gevolg van mense wat vir TE lank negatiewe dinge oor jou en jou lewe uitgespreek het... Gooi dit af vanoggend! Bid sommer net daar waar jy sit die volgende: Liewe Jesus... Ek is moeg daarvoor om so hard op myself te wees, omdat ek vir te lank geglo het, al die negatiewe dinge wat mense oor my lewe uitgespreek het. Ek bid dat U hierdie negatiewe denke sal kom vernuwe, dat ek myself sal sien, soos U my bestem het om te wees... Spesiaal, en 'n Koningskind... Help my om dit te glo...

ek bid dat die bogenoemde vir jou waar sal wees... Ek kan nie genoeg beklemtoon vanoggend, HOE spesiaal en Kosbaar jy vir God is nie!!!! Dink aan die persoon wat jy die liefste het op aarde - Hy het jou ontelbaar keer meer as dit lief... As jy sukkel om te bid - die Gees sal vir jou intree... Moenie hard op jouself wees nie...

Mag jy net blessings ervaar vandag!

KVB GROETE EN SEENINGE
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Thu May 20, 2010 10:04 am

Welcome to the Thought of the Day:

Today's Bible Verse:

Matthew 5:16 In the same way, let your light shine before men.

What a Difference!

The new stained glass windows in our church are exquisite. Each Sunday I admire their majestic beauty. The colors glow so vibrantly and the pictures depict one wonderful biblical scene or another.

Recently, when I attended an evening service, I saw things from a new perspective. When I walked toward the church my eyes were drawn to the round stained glass window high upon the building. The stars were shining and the moon was full, but their beauty was not as amazing as the sight of the stained glass window illuminated by the interior lights of the church. The glow was intense and it was a truly beautiful sight.

When I entered the church I settled in the pew and glanced at the side stained glass windows. They were dark and forlorn, showing no beauty at all. The magnificent colors and the story told with each window were obliterated from my sight. Of course! There was no light shining through them ! I knew they were compiled of many beautiful pieces of cut glass, perfectly fitted together to depict a special Bible story. But knowing what compiled them and seeing their beauty display (in the daylight) were two different things .

Likewise, a person can have a colorful and well put together life. But if Jesus doesn't live within them, they will not have the proper light to shine through them to illuminate their assets.

The next time you feel like GOD can't use you, just remember....

Noah was a drunk
Abraham was too old
Isaac was a daydreamer
Jacob was a liar
Leah was ugly
Joseph was abused
Moses had a stuttering problem
Gideon was afraid
Samson had long hair and was a womanizer
Rahab was a prostitute
Jeremiah and Timothy were too young
David had an affair and was a murderer
Elijah was suicidal
Isaiah preached naked
Jonah ran from God
Naomi was a widow
Job went bankrupt
Peter denied Christ (3 times!)
The Disciples fell asleep while praying
Martha worried about everything
Mary Magdalene was promiscuous
the Samaritan woman was divorced, more than once...
Zaccheus was too small
Paul was too religious
Timothy had an ulcer.....

AND
Lazarus was dead!

Now! No more excuses!
God can use you to your full potential.
Besides, you aren't the message, you are just the
messenger.
And one more thing...

Share this with a friend or two...
In the Circle of God's love, God is waiting to use your
full potential..

1. God wants spiritual fruits, not religious nuts.

2. "Dear God : I have a problem. It's me.

" My Dear Child: I have the solution. It's Me! !"

3. Growing old is inevitable ... growing UP is optional.

4. There is no key to happiness. The door is always open.

5. Silence is often misinterpreted but never misquoted.

6. Do the math .. count your blessings.

7. Faith is the ability to not panic.

8. Laugh every day. It's like inner jogging.

9. If you worry, you didn't pray. If you pray, don't worry.

10. As a child of God , prayer is kind of like calling
home every day.

11. Blessed are the flexible for they shall not be
bent out of shape...

12. The most important things in your house are the
people! ...

13. When we get tangled up in our problems, be still.
God wants us to be still so He can untangle the knot.

14. A grudge is a heavy thing to carry.

15 He who dies with the most toys is still dead.

Have a great day!!! The SON is shining and He
can certainly use you!

CFC BLESSINGS

Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Fri May 21, 2010 5:21 pm

Teleurstellings

Johannes 14:13

"Wat julle ook al in my naam vra, sal Ek doen, sodat die Vader deur die Seun verheerlik kan word..."

Jesaja 50:7

"Die Here my God help my... ek sal nie teleurgestel staan nie... ek sal my nie ontstel nie, ek weet ek sal nie in die verleentheid kom nie..."

"Mag ons na elke teleurstelling 'n vars rede vind om te hoop..." ¬ Aleksander Solzjenitsin

"Teleurstellings het op hulle eie geen positiewe of negatiewe uitwerking nie... dis deur ons reaksie op teleurstellings dat ons aan hulle positiewe of negatiewe krag gee... Twee verskillende mense, kan dieselfde teleurstelling met 'n totaal verskillende uitkoms ervaar... Dis hoe ons die terugslae in ons lewe hanteer, wat bepaal hoe suksesvol ons is..." ¬ John C Maxwell

hoe baie gebeur dit nie, dat ons 'n ONGELOOFLIKE verwagting het, en dat ons planne dan op 'n TOTALE teenoorgestelde manier uitdraai... Dis glad nie lekker, as dit waarvoor jy gehoop het, en oor gedroom het, nie realiseer nie... Veral as jy laaaaaank daarvoor gebid het, en God vertrou het daarvoor... Mens kan baie keer voel dat God jou verlaat het / in die steek gelaat het... Tog - John C Maxwell se quote slaan vir my die spyker op die kop... Dis HOE ons teleurstelling hanteer, wat bepaal hoe suksesvol jy sal wees...

Dit beteken NIE, dat jy nie hartseer mag wees as dinge nie gaan soos wat jy wou gehad het nie! Jy MAG hartseer, down in the dumps of depressed voel... watter woord vir jou ook al werk:) Ek gee myself altyd 'n "rou - tydperk", waarin ek myself toelaat om down te voel, en sommer net te sulk... Die geheim is net - beperk daardie "sulk periode"... Se - die volgende naweek, gaan ek hartseer wees, en dit uit my sisteem kry... Probeer dan vanaf die Maandag, jou kop weer optel, en begin "retaliate"... Dink vir jou 'n plan van aksie uit van HOE jy die spesifieke iets, met rondte nommer 2 gaan benader... Moenie as jy sukkel met iets, en die eerste keer faal, nou weier om dit ooit weer aan te pak nie! Ek het geleer toe ek klein was, probeer is die beste geweer! Smile en dis die waarheid! Hoe meer jy probeer, hoe beter SAL JY RAAK!!

As mense se: " jy kan nie...", wys vir hulle jy KAN! Jy het nie mense se guns nodig nie! God SAL jou help om sukses te behaal - wanneer die tyd daarvoor reg is... Hy WIL he jy moet suksesvol wees in ALS wat jy doen... Hy sal jou NOOIT in die steek laat nie...

Mag God jou ryklik seen vandag!

KVB GROETE
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Fri May 21, 2010 5:23 pm

Verse: Jeremiah 17:14

Heal me, O Lord, and I will be healed; save me and I will be saved, for You are the one I praise.

- You and I can have a 'firm belief' in God and His power.
- God is able to heal and save and do what He says He will do.
- When we come to God, we must believe that He can do what we request.
- Then we must leave it to Him and start to praise Him!

PRAYER:

Lets Pray Quickly

Father in the name of Jesus Christ the Son of the Living God, I pray you open doors for the person who sent me this as well as those I am sending it to. Only you can open doors no man can close and for that we honour you today. Thank you for the open doors of life, health, strength, prosperity, wealth, and love. Also, thank you for closing the doors of death, sickness, weakness, despair, poverty, and bitterness. We love you today Lord and give you all the glory and all the praise. I seal this prayer in Jesus name, Amen!!!

If you need God to open a door, pray this prayer for the person who sent it to you and for those you are sending it to. Believe in your heart and you shall receive what God has for you.
Lord, You are able! If You heal, then I am healed. If You save, then we are saved. I praise You for the wonderful things You are doing for me. Amen.

Have a great weekend.
Regards

CFC GREETINGS
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Mon May 24, 2010 8:29 pm

AANVAARDING

1 Samuel 16:7

"But the Lord said to Samuel, “Do not look on his appearance or on the height of his stature, because I have rejected him. For the Lord sees not as man sees: man looks on the outward appearance, but the Lord looks on the heart...”

1 Johannes 5:14-15

"En nou kan ons met vrymoedigheid na God toe gaan, omdat Hy ons gebede verhoor as ons enige iets volgens Sy wil vra..."

" 'n onlosmaaklike deel van Christenwees is die aanvaarding dat God die beste weet, en dat Hy vir ons die dinge sal gee wat ons die nodigste het - nie altyd wat ons wil he nie, maar wat uiteindelik die beste vir ons sal wees..." ~ Charles Paul Conn

"Om te aanvaar wat ons nie kan verander nie, of dit nou spyt oor gedane sake is, onveranderlike omstandighede of ander mense, lei ons tot innerlike kalmte..." ~ Trevor Hudson

Aanvaarding... Somtyds BITTER moeilik!! As ons nie kry wat ons wil he nie, of as dinge met ons gebeur wat ons nie verstaan nie, raak ons baie keer opstandig... Ons wil vir God kwalik neem omdat Hy ons so straf, deur die dinge wat ons die graagste wil he, van ons af weg hou... God is egter 'n God van liefde, en n God van regverdigheid... Hy wil NET DIE BESTE vir jou as Sy kind he... Soms, moet ons net die slegte hand kaarte wat aan ons gedeal is, met oorgawe speel, en die beste uit die gegewe situasie probeer haal... God sal wel sorg vir daai wiel om te draai, sodat HY die eer kan ontvang vir die wonderwerke in jou lewe...

Dis wanneer ons situasies begin aanvaar, en ook aanvaar dat ons sonder God niks is, dat Hy ons beker laat oorloop met blessings... Ek bid vanoggend Jabes se gebed oor jou lewe: "Here, seen ......., seen hom/haar ryklik.... Seen ....., seen hom/haar daadwerklik... Vermeerder hul grondgebied, hou U hand oor ........., laat hom/haar geen pyn veroorsaak nie, o Heer, seen hulle..." (vul jou naam in die .... in)... So, maak vanoggend vrede met waar jy jou ookal bevind... Mag God jou met innerlike rustigheid en kalmte vul vir die week wat voorle - dat jy sal WEET - God is met jou... Hy sal jou gebede verhoor, en Hy sal jou NIE in die steek laat nie... Aanvaar Hom as jou redder..
.

KVB SEENINGE

Laas bewerk deur KVB000000002 op Mon May 24, 2010 8:31 pm; altesaam $s keer bewerk.
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Mon May 24, 2010 8:30 pm

Choosing Life

Here is a word for you from the Word.

Psalm 118:17

I will not die but live, and will proclaim what the LORD has done. NIV

It’s so important that we have a positive attitude toward life—that we are not negative, that we are not pessimistic, that we are not death-oriented. I’ve discovered in many people’s lives that one of the most crucial mistakes that a person can make is to say something like this: “I wish I were dead.” You know that a death wish opens the way for all sorts of dark and negative forces to come swarming into your mind and to begin to take you over, and what began as an idle wish can end as a tragic happening.

In the words of Moses to the children of Israel he said, “Behold, I set before you this day life and blessing, death and cursing, therefore choose life that you and your descendants may live.” Do you realize that life requires a choice? We cannot submit to circumstances in passive indifference and say, “What comes will come.” God says, “I’ve set a choice before you. On the one hand, life and blessing; on the other hand, death and cursing.” When God sets a choice before us, we have to make that choice. To make no choice is to choose, choose wrong. So choose life that you and your descendants may live. - Derek Prince

CFC BLESSINGS
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Tue May 25, 2010 10:13 am

VERHOUDINGS

1 Tessalonisense 3:12

"En mag die Here julle liefde vir mekaar en vir alle mense laat groei en julle oorvloedig maak..."

1 Tessalonisense 5:11

"Praat mekaar moed in en versterk mekaar, soos julle trouens reeds doen..."

"Ons sien dinge nie soos dit is nie, ons sien dinge soos ons is..." ¬ Anais Nin

"Mense sal vergeet wat jy gese het; mense sal vergeet wat jy gedoen het; maar mense sal nooit vergeet hoe jy hulle laat voel het nie..." ¬ Anoniem

As jy hierdie lees vanoggend, wil ek he jy moet GLO dat jy die vermoe besitom in iemand se lewe 'n verskil te maak... Hierdie 2e quote is ongelooflik vir my - en BAIE BAIE waar!!! Die dinge wat mens onthou van mense wat invloed in jou lewe gehad het, is hoe hulle jou laat voel het... Hulle het jou heel waarskynlik laat voel soos iemand spesiaal, iemand wat dit waardig is om geken te word... "Somebody worth your time..."

Doen ons dit elke dag vir die mense rondom ons? Of is ons te besig met die malle gejaag, wat as ons lewe bekend staan? Met die fokus op MY lewe...

My een vriendin was Sondag aand vir my 'n lewende voorbeeld van hierdie tweede quote... Sy was reeds oppad huis toe, toe 'n boemelaar haar voorgekeer het by haar motor vir geld, sodat hy iets kan koop om te eet... Sy het haar kar gesluit, en hom na die koffie lokaal by die kerk gebring, sodat hy 'n koffie kon kry en 'n broodjie kon eet... Sy het tyd geinvesteer, om hom te laat voel hy beteken iets... En ek kon in Stanford se oe sien, dat DIT WEL 'n impak op hom gehad het... Dat hy spesiaal gevoel het / gevoel het iemand gee om... Ek dink ons kan almal hieruit ietsie leer...

Baie keer fokus ons so op al die take wat ons moet doen, dat ons vergeet hoekom ons werklik op hierdie aardbol is... Die aarde kan more eindig - het jy al invloed gehad in mense rondom jou se lewens? Weet die mense in jou lewe dat jy hulle liefhet? Moenie te bang wees om te lewe nie... Wees iemand van invloed, eerder as iemand wat beinvloed word deur allerhande nuttelooshede... God het jou oneindig lief... WEET dit, en GLO dit vandag... Moenie te bang wees vir verhoudings bou nie - God mag jou dalk aangenaam verras met als waarmee Hy jou in die proses seen...

Iets om elke dag te onthou!
As jou tong te skerp is kan jy dalk jou eie keel afsny.
As jy jou drome wil bewaarheid moet jy nie te lank slaap nie.
Die geringste daad is beter as die grootste voorneme.
Van alles wat jy dra is jou uitdrukking die belangrikste.
Die beste medisyne vir goeie vriende maak is om een te wees.
Die 10 gebooie is nie 'n veelvoudige keuse nie.
Die geluk in jou lewe hang af van die kwaliteit van jou denke.
Jou gemoed werk soos 'n valskerm ? slegs as dit oop is.
Jou idees sal nie werk as jy dit nie ook doen nie.
Die swaarste ding om rond te dra is wraakgedagtes.
Moenie veiligheidsreels per ongeluk leer nie.
Ons grootste leuens is die wat ons vir onself vertel.
Om tot gevolgtrekkings te spring is 'n gevaarlike oefening.
Selfs 'n skilpad maak vordering as hy net sy kop uitsteek.
Iets wat jy kan gee en nog steeds hou is jou woord.
Vriende loop in, as al die ander uitloop.
LEKKER DAG!

Seeninge!

KVB GROETE
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Tue May 25, 2010 12:56 pm

Verse: 1 Samuel 2:1 (Hannah's Prayer)

My heart rejoices in the Lord! Oh, how the Lord has blessed me! Now I have an answer for my enemies, as I delight in Your deliverance.

- God can come through for you even in impossible situations.
- You will also be able to rejoice because He has helped you.
- Celebrate the great things He has done for you.
- Believe Him for the rest and expect Him to answer and deliver you.

PRAYER: Lord, those things that are impossibilities in my life, I place in Your hands. You are the miracle working God and I thank You for Your faithfulness to me. Amen.

Enjoy your Tuesday.
Regards

CFC BLESSINGS
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Wed May 26, 2010 10:01 am

Dear Friend

Verse: Isaiah 49:4

But my work all seems so useless! I have spent my strength for nothing and to no purpose at all. Yet I leave it all in the Lord's hand; I will trust God for my reward.

- Many times we can just feel like it is not worth it.
- Life can get so hectic and so draining.
- But sometimes we must just place it ALL in God's hands.
- He sees all things and ultimately, He is the rewarder.

PRAYER: Lord, when all seems so useless and my strength seems so small, help me to remember that You are there for me and You have the final say. Amen.

Have a great Wednesday.
Regards

CFC GREETINGS

Laas bewerk deur KVB000000002 op Wed May 26, 2010 10:03 am; altesaam $s keer bewerk.
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Wed May 26, 2010 10:02 am

Moed / Oorwinning

Jesaja 50:4

"De Here my God het my geleer om die regte woorde te gebruik sodat ek die wat moeg is, kan moed inpraat..."

Jeremia 31:25

"Ek gee krag aan die wat moeg is, Ek maak die moedelose weer vol moed..."

"dis altyd te gou om moed op te gee, nooit te laat om te begin nie..." ¬ Anoniem

"soms behaal jy die grootste oorwinning wanneer jy niks se nie... Maar dan moet Iemand anders praat, op 'n manier wat heiliger is as menslike woorde..." ¬ Braam Hanekom

Dit raak nou daardie tyd van die jaar wat jy getap voel van al jou kragte, en wat dit partykeer al jou wilskrag vat om jou net uit die bed te kry om die nuwe dag aan te pak... In jou moegheid, kan jy dalk in situasies betrokke raak waar jy praat voordat jy dink... dan se mens baie keer dinge wat jy nie bedoel nie... as jy dalk betrokke raak in 'n rusie, en sommer net die laaste woord wil he... of iemand wil terugkry, omdat hulle jou deur hul woorde bitter seergemaak het... ek wil vanoggend vir jou kom se - dit is MENSLIK om foute te maak! Dit is menslik om geiriteerd te raak wanneer dinge nie gaan soos wat jy sou wou he dit moet gaan nie...

Dit is egter nie rede om moed op te gee met die situasies waarin jy jouself bevind nie - watookal dit mag wees nie... Ek wil jou vanoggend kom verseker dat God REEDS weet ALLES wat jy vandag nodig het... Hy ken jou situasie, en Hy SAL aan jou die krag gee om aan te gaan... Ek gee jou vanoggend die versekering dat Hy by jou is, en jou NIE in die steek sal laat wanneer jy Hom die nodigste het nie... Lewe met 'n verwagting, met 'n gemoed wat VOL moed is, want jou Pappa SAL voorsien... Hy sal jou die oorwinning oor ALLE moeilike omstandighede in jou lewe gee... In daardie moeilike situasies waar jy bang is jy se die verkeerde ding - laat jou Hemelse Vader die praatwerk doen, deur jou optrede...

Moenie dat goed waaroor jy geen beheer het, vandag jou joy steel nie... baie keer worry ons oor SO baie dinge, waaraan ons in elk geval niks kan doen nie... Jou Hemelse Pa sal dinge laat uitwerk - "let go and let God..." Moenie so hard probeer om vir alles self 'n oplossing te kry nie... As mens partykeer net 'n stappie terug gee, sal jy 100% van die tyd verstom staan oor HOE God werk! Hy sal jou nie in die steek laat nie...

Blessings vir jou!!

KVB SEENINGE
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Thu May 27, 2010 10:08 am

God is ALTYD betyds...

DONDERDAG

Prediker 3:1-2;11,15

"Elke ding het sy vaste tyd... elke ding in hierdie wereld het sy tyd: daar is 'n tyd om gebore te word, 'n tyd om te sterwe... 'n tyd om te plant, 'n tyd om plante uit te trek... God het elke ding gemaak dat dit inpas in Sy bepaalde tyd... maar Hy het ook die mens 'n besef gegee van die onbepaalde tyd... Tog kan die mens die werk van God van begin tot einde nie begryp nie... Wat is, was reeds, wat kom, was ook alreeds..."

1 Korintiers 8:1

"Kennis maak verwaand, maar liefde bou op..."

"Onthou dat God nooit haastig is nie, maar Hy is altyd betyds... Hy sal jou hele leeftyd gebruik om jou vir jou rol in die ewige tyd voor te berei..." ¬ Rick Warren

"Liefde is die beste gebruik van die lewe... Tyd is die beste uitdrukking van die liefde... Nou is die beste tyd om lief te he..." ¬ Rick Warren

Wyse woorde van Rick Warren... "God is nooit haastig nie, maar Hy is altyd betyds..." Daar is 'n tyd vir alle dinge... Miskien voel jy al 'n tydjie lank dat jy 'n doodloopstraat bereik het... Dat dinge in jou lewe net nie in plek val nie... Jy werk en jy werk, maar sien nie resultate nie... Jou godsdiens, voel leweloos... Jy het nie tyd om by jou vriende uit te kom nie, omdat al die miljoen ander dinge jou dag opneem... Jy is eensaam, en God stuur net nie daardie maat waarna jy so smag nie... Die vriende wat jy gedink het jy het, het gewys dat hulle nie werklik jou vriende is nie...

Vanoggend wil ek vir jou kom se - God is ALTYD betyds!!!! Partykeer is dit nodig dat ons moet voel dat ons 'n doodloopstraat bereik het, sodat God verheerlik kan word... Dit hou ons nederig, en dis daar waar ons besef dat ons nietig en klein is, en dat ons niks sonder God kan doen nie, waar Sy wonderwerke kom shine! Ek wil jou vra dat as enige van die bogenoemde jy is - gaan sit een of ander tyd vandag en skryf neer, DIT wat jy SAL wil he... Ek het nou al die negatiewe genoem - skryf jy die positiewe neer... bv Ek wil vir God meer ervaar in my stiltetyd... Ek wil WARE vriende he, op wie ek kan staatmaak... ens ens... bid dan dat God hierdie dinge in jou lewe sal kom verander / heelmaak... En kyk dan weer oor so 2 maande... Ek het dit verlede jaar gedoen en toe drie maande later per ongeluk op die briefie afgekom (ek het dit genoem: "ek vertrou God vir..." lysie)... Ek was STOM oor hoe Hy gebede beantwoord het! Goed waarvoor ek nie eens meer gebid het nie, wat Hy net in plek laat val het...

God sal ALLES in jou lewe, op hul bepaalde tyd in plek laat val! VERTROU EN GLO DIT!

KVB SEENINGE
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Thu May 27, 2010 10:10 am

Dear friend

Verse: Joshua 23:10

The Lord your God is fighting for you, just as He promised.

- One person, together with God, is a majority.
- When God fights for us, victory is sure.
- Sometimes we just have to let go and let God fight our battles.
- He has promised to be with you and to help you.

PRAYER: Lord, You know the issues that I am facing. Fight for me, I pray, and cause things to work out for good, in my life. Amen.

Enjoy your Thursday.

CFC BLESSINGS
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
Sponsored content

PosOnderwerp: Re: GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY   Today at 2:20 am

Terug na bo Go down

GEDAGTE VIR ELKE DAG/THOUGHT FOR EVERY DAY
Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Terug na bo 
Bladsy 1 van 3Gaan na bladsy : 1, 2, 3  Next