IndexCalendarMAN/FAQSoekLedelysGebruikersgroepeRegistreerTeken in
Neem asb kennis dat hiermee dit amptelik aangekondig word dat die KVB Forum sal skuif, gaan na die kaapsevryheidsburgers.org blad en volg die Forum skakel
Latest topics
» BYMEKAARKOM DAG
Sat Sep 25, 2010 4:28 pm by findmy012

» WAARSKUWINGS VLAKKE TOV SEKURITEITS STATUS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» VROU IN HUIS VERWURG DEUR SWART ROWERS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» FORUM WILL BE CLOSING!!!!!!
Sun Sep 05, 2010 9:38 pm by KVB000000002

» ANC GEORGANISEERDE MISDAAD SINDIKAAT IN BLOU TERREUR UNIFORMS
Tue Aug 24, 2010 9:02 pm by KVB000000002

» AND RATCONTROL
Tue Aug 24, 2010 8:58 pm by KVB000000002

» N DAG IN DIE LEWE VAN N BLANKE INWONER IN N WIT PLAKKERSKAMP
Thu Aug 19, 2010 10:38 pm by KVB000021133

» STAKENDE BOBBEJAANTROP OPPAD OM LAND SE EKONOMIE TE KELDER
Tue Aug 17, 2010 11:12 pm by KVB000000002

» WAAR IS DIE POSTE?
Tue Aug 17, 2010 10:50 pm by KVB000000002

Top posters
KVB000000002

KVB000000001

KVB000000005

KVB000021142

KVB000021126

KVB000021133

Arend

Admin

Ridder Van Die Langpad

KVB000021107

Wie is Aanlyn
Daar is slegs 1 gebruiker aanlyn :: 0 Geregistreerd, 0 Versteek en 1 Gas

Geen

Meeste gebruikers ooit aanlyn was 48 op Sat Apr 23, 2011 6:16 am
Statistics
Ons het 175 geregistreerde gebruikers
Die nuutste geregistreerde gebruiker is GK63

Ons gebruikers het altesaam 3166 artikels geplaas in 1809 subjects
SA Topsites
SA Topsites
::

Share | 

DIE ANC SE SWART TERREUR AANSLAG OP ONS MENSE

Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Go down 
SkrywerBoodskap
KVB000000002
Admin

Aantal posstukke : 1253

PosOnderwerp: DIE ANC SE SWART TERREUR AANSLAG OP ONS MENSE   Fri Aug 13, 2010 1:37 pm

Rape ordeal: Mom tells boy to cover his head
2010-08-10

Pretoria – Before being raped and assaulted with a garden fork, a mother from Pretoria told her 7-year-old son to hold on tight to his Daschund and pull a blanket over his head.

The black terrorist also kidnapped her, and she suspects she jumped out of the car to get away from him. She broke her right arm, right leg and jaw, but can’t remember parts of the incident.

More than two weeks after the attack in The Orchards, in the north of Pretoria, the police have still not visited the 35-year-old mother or taken her statement.

The mother, who may not legally be identified, woke up early that morning and saw a black terrorist standing in the room with a gardening fork in his hands, when he switched on the bedroom light.

Her son, who was lying next to her, also woke up.

“I went ice-cold. He told me to come to him and jerked me out of the bed. I told my son to hold his puppy, Kassie, tightly and pull the blanket over his head.”

The attacker beat her over the head with the gardening fork and demanded money.

R30

“He said he would kill me if I screamed. He hit me with the back of the garden fork a few times.”

They returned to the bedroom where the little boy told the attacker that he had R30 is his wallet, which was in the kitchen.

The black terrorist then raped her on the paving next to the swimming pool.

“While he was raping me I prayed out loud: ‘Lord, forgive him, for he knows not what he does.’ He kept shouting ‘shut up, shut up’.”

The robber took her son’s R30 as well as her bank card, forced her into her car and drove off.

At one stage she saw lights and started screaming, but once again he beat her over the head.

“I can’t remember what happened next. All I know is that I felt the ground, then I was gone.”

'A miracle'

She was found by a woman who lives nearby. She was admitted to the intensive care unit at the Eugene Marais hospital.

Besides her broken right arm, right leg and jaw, she also needed many stitches to her face and on the back of her head.

“God was good to me. He saved my life,” she said.

“It’s a miracle that I’m alive. I’m getting the most wonderful support from my loved ones. What about the poor women who can’t say that?”

Since the incident, no-one from the Akasia police station has been to see her to take a statement. (THAT IS THE USELESS RACIST SAP FOR U..NOTHING OUT OF THE ORDINARY)

The investigating officer, a male constable, is not answering her family’s calls.

Her sister-in-law, a police official, received permission from the police to take down the statement. More than a week later, this statement has not yet been fetched.

Eugene Opperman, Gauteng police spokesperson, said the case is being investigated on “a high level” after he brought it to the attention of the provincial chief detective.

http://www.news24.com/SouthAfrica/Ne...-head-20100808

‘Ek het R30,’ sê 7-jarige vir aanvaller
2010-08-10
http://www.beeld.com/Suid-Afrika/Nuu...aller-20100808

’n Pretoriase ma het kort voordat sy verkrag en met ’n tuinvurk aangerand is, vir haar sewejarige seuntjie gesê om sy baba-worshond styf vas te hou en ’n kombers oor sy kop te trek.

Die seuntjie het die swart terroriste R30 uit sy beursie aangebied toe hulle geld geëis het.

Meer as twee weke ná dié aanval in The Orchards, in die noorde van Pretoria, het die polisie nog nie die ma (35) besoek of ’n verklaring by haar afgeneem nie.

Die vrou is deur haar verkragter ontvoer en het vermoedelik uit die bewegende voertuig gespring.

Sy kan dit nie onthou nie, maar is langs die pad gevind met ’n gebreekte regterarm en -been en ’n gebreekte kakebeen.

Sedert die voorval was niemand van die Akasia-polisiekantoor nog by haar om ’n verklaring af te neem nie.

Die ondersoekbeampte, ’n manlike swart konstabel, beantwoord nie haar familie se oproepe nie.

Haar skoonsuster, ’n polisiebeampte, het toestemming by die polisie gekry om haar verklaring af te neem.

Dié is meer as ’n week later nog nie by hulle afgehaal nie.

Lt.kol. Eugene Opperman, Gautengse polisiewoordvoerder, het gesê die saak word op “hoë vlak” ondersoek nadat hy dit onder die provinsiale speurhoof se aandag gebring het.

Dié ma, wat volgens wet nie geïdentifiseer mag word nie, het vroegoggend wakker geword toe ’n swart terroris met ’n tuinvurk in die hand haar kamerlig aangeskakel het.

Haar seuntjie, wat langs haar gelê het, het ook wakker geword.

“Ek het yskoud geword. Hy het gesê ek moet na hom toe kom en het my uit die bed geruk.

Ek het vir my seuntjie gesê om sy baba-worshondjie, Kassie, styf vas te hou en die kombers oor sy kop te trek.”

Die aanvaller het haar met die tuinvurk oor die kop geslaan en geld geëis.

Die seuntjie het vir die aanvaller gesê het hy het R30 in sy beursie wat in die kombuis is.

Die swart terroris het haar op die plaveisel by die swembad verkrag.

“Terwyl hy my verkrag het, het ek hardop gebid: ‘Here, vergewe hom, want hy weet nie wat hy doen nie.’

Hy het heeltyd ‘shut up, shut up’ geskree.”

Die rower het haar seun se R30 en haar bankkaart geneem, haar in haar motor gedwing en gery.

In ’n stadium het sy ligte gesien en begin skree, waarna hy haar weer oor die kop geslaan het.

“Ek kan nie onthou wat toe gebeur het nie. Al wat ek weet, is dat ek die grond gevoel het. Toe is ek weg.

“God was goed vir my. Hy het my lewe gered,” het sy gesê.

“Dis vir my ’n wonderwerk om te lewe. Ek kry wonderlike ondersteuning van mense wat omgee. Wat van daardie arme vroue wat dit nie het nie?”

Pretoria se vroue loop deur

Mev. Riana Schoeman (35) is Donderdag voor haar twee seuns, Martin (6) en Johan (4), op ’n kleinhoewe in Brandbach, buite Cullinan, doodgeskiet deur swart terroriste.

Me. Elrene Jones (40) is op 11 Junie tydens ’n rooftog in Willowbray in die ooste van Pretoria twee keer raakgeskiet. Mnr. Rudolph Terblanche (47), haar lewensmaat, is weens ’n skietwond verlam terwyl mnr. Gerhard van Jaarsveld (48), hul vriend, doodgeskiet is deur swart terroriste.

Me. Madeleine Kleinhaus (21) is op 9 Junie in die arm en die been geskiet toe haar pa in Centurion stilgehou het by ’n man wat tafels verkoop.

Mev. Barbara Eagar (74) en haar man, kol. (afg.) Thys Eagar (78), is deur swart terroriste aangerand, geskop en met messe gesteek tydens ’n rooftog by hul huis in Wierdapark, Centurion, op 5 Junie.

Mev. Suna Steenberg (45) is steeds in ’n koma nadat sy op 16 April in Kameelfontein, noordoos van Pretoria, in die kop geskiet is deur swart inbrekers.

Mev. Wilna Prinsloo (71) en haar seun, Ben (45), is op 25 Maart deur 'n swart bende in hul huis in Boschkop in die ooste van Pretoria aangerand.

Mev. Suzie Venter (83) is verwurg en haar man, Theunis, (85) doodgeslaan tydens ’n rooftog by hul huis in Mayville, Pretoria, op 11 Februarie deur swart inbrekers.

Mev. Hettie Brittz, vrou van die gospelsanger Louis Brittz, is op 8?Februarie in haar huis in ’n veiligheidskompleks in Centurion verkrag deur 'n swart inbreker.

Mev. Elsa Blignaut (83) is op 25 Januarie dood in haar bed in haar huis in Nieuw-Muckleneuk gevind nadat sy met haar nagklere verwurg is deur swart inbrekers.

Me. Ria van den Bergh (65) is op 13 Januarie in haar huis in Hermanstad in die weste van Pretoria doodgeslaandeur 'n swart terroris.

Mev. Kitty Botha (83) is op 8 Januarie in Lyttelton, Centurion, oorval, vasgebind, gewurg en doodgeslaan en toe is haar huis aan die brand gesteek deur swart aanvallers.

POS GEPLAAS DEUR: KVB NUUSKAMER W-KAAP
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel

DIE ANC SE SWART TERREUR AANSLAG OP ONS MENSE
Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Terug na bo 
Bladsy 1 van 1