IndexCalendarMAN/FAQSoekLedelysGebruikersgroepeRegistreerTeken in
Neem asb kennis dat hiermee dit amptelik aangekondig word dat die KVB Forum sal skuif, gaan na die kaapsevryheidsburgers.org blad en volg die Forum skakel
Latest topics
» BYMEKAARKOM DAG
Sat Sep 25, 2010 4:28 pm by findmy012

» WAARSKUWINGS VLAKKE TOV SEKURITEITS STATUS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» VROU IN HUIS VERWURG DEUR SWART ROWERS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» FORUM WILL BE CLOSING!!!!!!
Sun Sep 05, 2010 9:38 pm by KVB000000002

» ANC GEORGANISEERDE MISDAAD SINDIKAAT IN BLOU TERREUR UNIFORMS
Tue Aug 24, 2010 9:02 pm by KVB000000002

» AND RATCONTROL
Tue Aug 24, 2010 8:58 pm by KVB000000002

» N DAG IN DIE LEWE VAN N BLANKE INWONER IN N WIT PLAKKERSKAMP
Thu Aug 19, 2010 10:38 pm by KVB000021133

» STAKENDE BOBBEJAANTROP OPPAD OM LAND SE EKONOMIE TE KELDER
Tue Aug 17, 2010 11:12 pm by KVB000000002

» WAAR IS DIE POSTE?
Tue Aug 17, 2010 10:50 pm by KVB000000002

Top posters
KVB000000002

KVB000000001

KVB000000005

KVB000021142

KVB000021126

KVB000021133

Arend

Admin

Ridder Van Die Langpad

KVB000021107

Wie is Aanlyn
Daar is altesaam 2 gebruikers aanlyn :: 0 Geregistreerd, 0 Versteek en 2 Gaste

Geen

Meeste gebruikers ooit aanlyn was 48 op Sat Apr 23, 2011 6:16 am
Statistics
Ons het 175 geregistreerde gebruikers
Die nuutste geregistreerde gebruiker is GK63

Ons gebruikers het altesaam 3166 artikels geplaas in 1809 subjects
SA Topsites
SA Topsites
::

Share | 

ANC REGIME LAGS IN IT'S CHILD WELFARE

Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Go down 
SkrywerBoodskap
KVB000000002
Admin

Aantal posstukke : 1253

PosOnderwerp: ANC REGIME LAGS IN IT'S CHILD WELFARE   Fri Jul 30, 2010 6:55 pm

SA lags behind in keeping kids alive, healthy
July 28 2010 at 02:42PM

By Sipokazi Maposa
Health Writer

South African children are paying the price for the country's failure to progress towards the Millennium Development Goals (MDG), with child mortality unacceptably higher than it was 10 years ago.

These were among the findings reported in the South African Child Gauge 2009/10, an annual review published by UCT's Children's Institute which monitors the state of the country's children.

Child health researchers who wrote the latest review said South Africa was still lagging far behind with the development targets aimed at ensuring children's rights to survival, health and development. An obvious indicator was the staggering child mortality rate, at 67 for every 1 000 live births, compared to 1990 when the figure stood at 56 for every 1 000 live births.

The MDG target was only 20 deaths for 1 000 births.

Children younger than five accounted for about 80 percent of child deaths, with diseases such as HIV and pneumonia being blamed. Only 64 percent of South African children enjoyed access to safe drinking water and basic sanitation, leading to "avoidable deaths", such as from diarrhoea.

Despite being a middle-income country South Africa had performed poorly when compared with other low-income countries such as Malawi and Madagascar.

Poor health systems, resource constraints, inefficient management and poor leadership were blamed.

Societal inequalities between rich and poor, black and white, and between rural and urban provinces were also blamed for the high mortality rate.

The 2008 general household survey data showed that at least 40 percent of children had to travel more than half an hour to reach their nearest clinic.

Professor David Sanders of the UWC School of Public Health said the health system had failed the country's children. Underlying social issues, which included poor sanitation, unclean water, smoking and substance abuse during pregnancy and weak immunity all related to poor maternal education.

"The quality of health care in South Africa is sub-optimal, especially at community and primary levels.

"The key step to improve services is to improve staff levels and care at district hospitals. We need to focus on districts with high HIV and malnutrition (levels), and improve antenatal care and maternal nutrition.

"We (also) increasingly find obesity among small children because of unhealthy processed foods.

"There's no need to tell mothers to feed their children properly if they can't afford to," he said. Professor Haroon Saloojee, head of the Division of Community Paediatrics at the University of the Witwatersrand, said: "The poor health status of South Africa's children is less the consequence of resource constraints and more the result of inefficient management and use of available resources, primarily due to poor leadership, poor organisation and the absence of accountability."

Malathi Pillai, the country's Unicef representative, said that South Africa needed to prevent "avoidable" deaths by strengthening its primary and district care services.

http://www.iol.co.za/index.php?from=rss_South%20Africa&set_id=1&click_id=13&art_id=vn20100728123721743C823841

POST SENT BY: CFC NEWSROOM E-CAPE
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000021133

Aantal posstukke : 42
Ligging : Langkloof, Ooskaap

PosOnderwerp: Ant   Fri Jul 30, 2010 7:26 pm

Ek kan meeste van hierdi artikel beaam. Word my kinders siek en ek vat hul kliniek toe word hul wel ondersoek maar di korrekte medisyne is ni beskikbaar ni. My dogtertjie van 4 het n slegte borsie, ek vermoed sy het asma. Maar di suster by di kliniek se hul het ni medisyne vi haar ni. So wat nou? Ons water is somtyds n bruin kleur. En dis wat ons kinders moet drink.
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

Aantal posstukke : 1253

PosOnderwerp: Re: ANC REGIME LAGS IN IT'S CHILD WELFARE   Fri Jul 30, 2010 10:48 pm

KVB000021133 skryf:
Ek kan meeste van hierdi artikel beaam. Word my kinders siek en ek vat hul kliniek toe word hul wel ondersoek maar di korrekte medisyne is ni beskikbaar ni. My dogtertjie van 4 het n slegte borsie, ek vermoed sy het asma. Maar di suster by di kliniek se hul het ni medisyne vi haar ni. So wat nou? Ons water is somtyds n bruin kleur. En dis wat ons kinders moet drink.

Die probleem is dat die onnosellike regime al wat virus is vanoor die grense - toelating tot ons land en sy sosio-ekonomiese struktuur gee. Dus word die koek- wat alleen vir 50 miljoen houtkoppe- en 4 miljoen ander is- nou meer opgevreet deur 19 miljoen onwettige trolle- wat geen bydrae tot die staatskas maak nie- en verdere las op die arme blanke bevolking- wat reeds 64% van die land se belasting dra- smyt.

Hierdie bobbejaan-logika maak dat al ons reserwes al minder-en minder raak- en lei daartoedat die staatsinstellings- onder bobbejaan bestuur- die een-na-die-ander inmekaar tuimel.
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000021133

PosOnderwerp: Ant   Sat Jul 31, 2010 12:46 am

Dit is so KVB2. Vandag was 'payday' vi meeste mense in ons dorpie. Ek het t laat besef di brood is klaar en moes toe winkel toe, iets wat ek ni graag op n vrydag middag doen ni. En ek kon duidelik sien dat amper helfte van di mense ni suid-afrikaans is ni. Ek lei af hul is kontrak werkers want ek sien hul ni gewoonlik in di dorp ni. My opinie is, al doen hul wat di engelse noem 'hard labour' vat hul werk weg van di arm blankes ook. In hoeveel ander velde beklee hul poste wat ons mense so dringend nodig het?
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000021133

PosOnderwerp: Ant   Sat Jul 31, 2010 12:47 am

Dit is so KVB2. Vandag was 'payday' vi meeste mense in ons dorpie. Ek het t laat besef di brood is klaar en moes toe winkel toe, iets wat ek ni graag op n vrydag middag doen ni. En ek kon duidelik sien dat amper helfte van di mense ni suid-afrikaans is ni. Ek lei af hul is kontrak werkers want ek sien hul ni gewoonlik in di dorp ni. My opinie is, al doen hul wat di engelse noem 'hard labour' vat hul werk weg van di arm blankes ook. In hoeveel ander velde beklee hul poste wat ons mense so dringend nodig het?
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000021133

PosOnderwerp: Ant   Sat Jul 31, 2010 12:47 am

Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000021133

PosOnderwerp: Ant   Sat Jul 31, 2010 12:48 am

Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
Sponsored content

PosOnderwerp: Re: ANC REGIME LAGS IN IT'S CHILD WELFARE   Today at 6:19 pm

Terug na bo Go down

ANC REGIME LAGS IN IT'S CHILD WELFARE
Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Terug na bo 
Bladsy 1 van 1