IndexCalendarMAN/FAQSoekLedelysGebruikersgroepeRegistreerTeken in
Neem asb kennis dat hiermee dit amptelik aangekondig word dat die KVB Forum sal skuif, gaan na die kaapsevryheidsburgers.org blad en volg die Forum skakel
Latest topics
» BYMEKAARKOM DAG
Sat Sep 25, 2010 4:28 pm by findmy012

» WAARSKUWINGS VLAKKE TOV SEKURITEITS STATUS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» VROU IN HUIS VERWURG DEUR SWART ROWERS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» FORUM WILL BE CLOSING!!!!!!
Sun Sep 05, 2010 9:38 pm by KVB000000002

» ANC GEORGANISEERDE MISDAAD SINDIKAAT IN BLOU TERREUR UNIFORMS
Tue Aug 24, 2010 9:02 pm by KVB000000002

» AND RATCONTROL
Tue Aug 24, 2010 8:58 pm by KVB000000002

» N DAG IN DIE LEWE VAN N BLANKE INWONER IN N WIT PLAKKERSKAMP
Thu Aug 19, 2010 10:38 pm by KVB000021133

» STAKENDE BOBBEJAANTROP OPPAD OM LAND SE EKONOMIE TE KELDER
Tue Aug 17, 2010 11:12 pm by KVB000000002

» WAAR IS DIE POSTE?
Tue Aug 17, 2010 10:50 pm by KVB000000002

Top posters
KVB000000002

KVB000000001

KVB000000005

KVB000021142

KVB000021126

KVB000021133

Arend

Admin

Ridder Van Die Langpad

KVB000021107

Wie is Aanlyn
Daar is slegs 1 gebruiker aanlyn :: 0 Geregistreerd, 0 Versteek en 1 Gas

Geen

Meeste gebruikers ooit aanlyn was 48 op Sat Apr 23, 2011 6:16 am
Statistics
Ons het 175 geregistreerde gebruikers
Die nuutste geregistreerde gebruiker is GK63

Ons gebruikers het altesaam 3166 artikels geplaas in 1809 subjects
SA Topsites
SA Topsites
::

Share | 

THE NELSON MANDELA CRONICLES/DIE NELSON MANDELA SAGE

Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Go down 
SkrywerBoodskap
KVB000000002
Admin

Aantal posstukke : 1253

PosOnderwerp: THE NELSON MANDELA CRONICLES/DIE NELSON MANDELA SAGE   Sat Jul 10, 2010 10:07 am

EK WEET NIE SO MOOI NIE- EK - PER SE- DINK DIE BERIGTE GAAN NOU NA DIE SOKKER FIASKO- BEGIN SPOED OPTEL...EN DAN GAAN DIE WERKLIKE WAARHEID UITKOM...EK HET ANDER SUSPISIES.

Ek het so pas berig ontvang (4/5) dat Mandela sterwend is.
Ek is heeltemal bewus van die feit dat mense na hierdie aankondiging, paniekerig kan raak. Dit is juis om hierdie rede dat ek self die berig plaas.
U sal merk dat ek dit 4 uit 5 geklassifiseer het op grond van my bron se sekerheidsklaring. Dit beteken dat die inligting redelik seker is.
Die aankondiging oor die nasionale en Internasionale nuusmedia, kan enige oomblik gemaak word.
Dit sal die bron van my inligting bevestig.
Indien dit nie aangekondig word binne die volgende 24 uur nie, bevraagteken ek die bron self (al is dit 4/5)
Wat maak jy nou?
In die eerste plek, moet asseblief nie paniekerig raak nie. Moet ook nie in jou kar spring en Heilbron toe jaag nie.
Maak egter seker dat jy NOU brandstof voorraad , gasvoorraad, en ander rantsoene more in plek kry.

As jy tot dusver gehuiwer het, moet nie verder huiwer om gereed te maak nie.

Sorg verder dat jy en jou bure rondom jou, more bymekaar kom en n gesamentlike plan in plek kry om IN JOU BUURT te bly en julle buurt veilig te hou. Dis die beste en eerste prys.

Diegene wat nie kan aanbly nie, moet hul onttrekkingsplanne gereed kry. Moet egter nie vlug sonder baie goeie rede nie en ook nie voordat die aankondiging amptelik gemaak is nie.

Nou is die tyd wat kalmte en wysheid moet seëvier.

Boeregroete,
Lets Pretorius

http://www.boerevryheid.co.za/forums/showthread.php?t=24170
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000021107

Aantal posstukke : 19

PosOnderwerp: Re: THE NELSON MANDELA CRONICLES/DIE NELSON MANDELA SAGE   Sat Jul 10, 2010 11:15 pm

KVB000000002 skryf:

IN AANMERKING GENEEM, DIE FEIT DAT HY NIE DIE WB KON BYWOON NIE EN DIE FEIT DAT HY AL N GERUIME TYD OP "TOUCH AND GO"IS, KAN NOGAL IN N MATE VIR MY SIN MAAK....MAAR DIS REG OM OP JOU HOEDE TE WEES, WANT TE VEEL MENSE IS VAS AAN DIE SLAAP EN DAN IS DIT NOG SY OUDERDOM DAARBY OOK,.. EN JA, DIT VUL N MENS SE SUSPISIES OOK NOG AAN SOOS JY TEREG SE silent silent

EK WEET NIE SO MOOI NIE- EK - PER SE- DINK DIE BERIGTE GAAN NOU NA DIE SOKKER FIASKO- BEGIN SPOED OPTEL...EN DAN GAAN DIE WERKLIKE WAARHEID UITKOM...EK HET ANDER SUSPISIES.

Ek het so pas berig ontvang (4/5) dat Mandela sterwend is.
Ek is heeltemal bewus van die feit dat mense na hierdie aankondiging, paniekerig kan raak. Dit is juis om hierdie rede dat ek self die berig plaas.
U sal merk dat ek dit 4 uit 5 geklassifiseer het op grond van my bron se sekerheidsklaring. Dit beteken dat die inligting redelik seker is.
Die aankondiging oor die nasionale en Internasionale nuusmedia, kan enige oomblik gemaak word.
Dit sal die bron van my inligting bevestig.
Indien dit nie aangekondig word binne die volgende 24 uur nie, bevraagteken ek die bron self (al is dit 4/5)
Wat maak jy nou?
In die eerste plek, moet asseblief nie paniekerig raak nie. Moet ook nie in jou kar spring en Heilbron toe jaag nie.
Maak egter seker dat jy NOU brandstof voorraad , gasvoorraad, en ander rantsoene more in plek kry.

As jy tot dusver gehuiwer het, moet nie verder huiwer om gereed te maak nie.

Sorg verder dat jy en jou bure rondom jou, more bymekaar kom en n gesamentlike plan in plek kry om IN JOU BUURT te bly en julle buurt veilig te hou. Dis die beste en eerste prys.

Diegene wat nie kan aanbly nie, moet hul onttrekkingsplanne gereed kry. Moet egter nie vlug sonder baie goeie rede nie en ook nie voordat die aankondiging amptelik gemaak is nie.

Nou is die tyd wat kalmte en wysheid moet seëvier.

Boeregroete,
Lets Pretorius

http://www.boerevryheid.co.za/forums/showthread.php?t=24170
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel

THE NELSON MANDELA CRONICLES/DIE NELSON MANDELA SAGE
Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Terug na bo 
Bladsy 1 van 1