IndexCalendarMAN/FAQSoekLedelysGebruikersgroepeRegistreerTeken in
Neem asb kennis dat hiermee dit amptelik aangekondig word dat die KVB Forum sal skuif, gaan na die kaapsevryheidsburgers.org blad en volg die Forum skakel
Latest topics
» BYMEKAARKOM DAG
Sat Sep 25, 2010 4:28 pm by findmy012

» WAARSKUWINGS VLAKKE TOV SEKURITEITS STATUS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» VROU IN HUIS VERWURG DEUR SWART ROWERS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» FORUM WILL BE CLOSING!!!!!!
Sun Sep 05, 2010 9:38 pm by KVB000000002

» ANC GEORGANISEERDE MISDAAD SINDIKAAT IN BLOU TERREUR UNIFORMS
Tue Aug 24, 2010 9:02 pm by KVB000000002

» AND RATCONTROL
Tue Aug 24, 2010 8:58 pm by KVB000000002

» N DAG IN DIE LEWE VAN N BLANKE INWONER IN N WIT PLAKKERSKAMP
Thu Aug 19, 2010 10:38 pm by KVB000021133

» STAKENDE BOBBEJAANTROP OPPAD OM LAND SE EKONOMIE TE KELDER
Tue Aug 17, 2010 11:12 pm by KVB000000002

» WAAR IS DIE POSTE?
Tue Aug 17, 2010 10:50 pm by KVB000000002

Top posters
KVB000000002

KVB000000001

KVB000000005

KVB000021142

KVB000021126

KVB000021133

Arend

Admin

Ridder Van Die Langpad

KVB000021107

Wie is Aanlyn
Daar is slegs 1 gebruiker aanlyn :: 0 Geregistreerd, 0 Versteek en 1 Gas

Geen

Meeste gebruikers ooit aanlyn was 48 op Sat Apr 23, 2011 6:16 am
Statistics
Ons het 175 geregistreerde gebruikers
Die nuutste geregistreerde gebruiker is GK63

Ons gebruikers het altesaam 3166 artikels geplaas in 1809 subjects
SA Topsites
SA Topsites
::

Share | 

MEDIA AANSLAG TEEN REGSE GROEPE/MEDIA ATTACKS ON "RIGHT WINGERS."

Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Go down 
SkrywerBoodskap
KVB000000002
Admin

Aantal posstukke : 1253

PosOnderwerp: MEDIA AANSLAG TEEN REGSE GROEPE/MEDIA ATTACKS ON "RIGHT WINGERS."   Sun Jun 27, 2010 4:10 pm

HIERDIE IS UIT-EN -UIT 'N REGIME GE-ORKESTREEDE AANSLAG TEEN ALLE REGSE BEWEGINGS. DIE VRAAG IS ONMOMWONDE- NIE OF DIE BEWERINGS WEL WAAR OF VALS SOU WEES NIE- MAAR EERDER HOEKOM DIE MEDIA DIE AFGELOPE PAAR MAANDE SO 'N DRAKONIESE AANSLAG TEEN AL WAT REGS IS - LOODS. HOEKOM NOU SKIELIK DIE SUIDLANDERS TEIKEN VIR SMEERVELTOGTE? HOEKOM DIE AWB SKIELIK NA EUGENE SE DOOD AANPAK MET SWART SMEERDERY? DIE ANTWOORD IS VOOR-DIE-HAND-LIGGEND: EUGENE- DIE "BASTION" VAN DIE REGSE ELEMENT- WORD VAN DIE TONEEL VERWYDER- M.A.W- VERMORSEL DIE SLANG SE KOP. NOU WORD DIE LYF AANGEVAL- EN DIE TWEE SG "HOOF GROEPERINGE" WORD DEUR DIE VRYEMESSELAAR BOKRYER MEDIA IN OPDRAG VAN DIE KOMMUNISTIESE REGIME GETAKEL. WANNER DIE TWEEDE FASE AFGEHANDEL IS- SAL DIE RES VAN DIE BLANKE GROEPE "BYMEKAAR GEMAAK" WORD.

HIERDIE MEDIA SMEER VELDTOG IS JUIS GEMIK DAAROP OM BLANKES WEER-EENS UITMEKAAR TE JAAG, AF TE SONDER- EN INDIVIDUEEL TE VERVOLG. DEUR SIEK PLASINGS SOOS DIE- POOG DIE REGIME OM WEER-EENS BOERE GROEPE TE PROBEER UITMAAK AS LIEGBEKKE, VERRAAIERS EN ONBETROUBAAR. OF MULLER WEL SKULDIG IS DAN NIE- IS NIE ONS INDABA NIE- MAAR WAT AGTER DIE VELDTOG SIT- IS WAT VIR ONS 'N GROTERE GEVAAR INHOU- DIVERSITEIT TUSSEN BLANKES. DIT IS JUIS DAN NOU DAT BLANKES MOET LAER TREK- EN HULLE NIE STEUR AAN DIE SIEK MISMAAKTE MEDIA AANSLAG VANUIT DIE LETHULI-HUIS/NASPERS SLYMGATE NIE. ( JAQUES PAUW - BROER VAN DIE EERSTYDSE S.A.U.K LIBERAAL CHARLES PAUW-IS BEKEND DAARVOOR DAY HY 'N STERK WIT LIBERALE ONDERSTEUNER IS)

REGSE SKOK
2010-06-26 23:02

Gustav Müller spreek einde April ’n byeenkoms van die Suidlanders in Pretoria toe. Foto: Paul Botes / Mail & Guardian

Foto's · Lesersfoto’s · Nuus in Foto's Stuur vir ons jou foto's · Stuur vir ons jou foto's

JACQUES PAUW IN JOHANNESBURG

Mnr. Gustav Müller, leier van die verregse Suidlanders-beweging, is ’n bankrot sakeman wat net wittes se vrese uitbuit om geld te maak.

Die Suidlanders – wat verkondig dat wittes uitgemoor gaan word in die “nag van die lang messe” – is boonop só vrot van die spioene van die Suid-Afrikaanse polisie dat die organisasie “om alle praktiese redes ’n polisie-front is”.

Dit is die mening van ’n voorma­lige vertroueling van Müller en selferkende polisie-agent, mnr. Danie Odendaal, wat voorts onthul dat hy so onlangs as 2006 die opsie van ’n ras-oorlog met Müller gedebatteer het. Odendaal het selfs die moontlikheid om pres. Jacob Zuma te vermoor met Müller bespreek.

En in ’n bisarre voorval is Müller glo tydens ’n polisieklopjag saam met nog ’n man en ’n vrou in dieselfde bed betrap. Al drie was kaal.

Odendaal – wat glo al vyftien jaar vir misdaadintelligensie werk en nou in Ierland woon – het aan Rapport bevestig hy het die Suidlanders geïnfiltreer in opdrag van sy hanteerder, ’n polisie-kolonel. Hy sê die polisie bestee miljoene rande om ’n netwerk van informante binne die organisasie te onderhou.

Rapport is in besit van verslae oor die Suidlanders wat Odendaal aan sy hanteerders oorhandig het.

Müller het aan Rapport erken dat hy en Odendaal goeie vriende was, hoewel hy nooit vermoed het dat Odendaal vir die polisie werk nie.

“Dis gewoonlik die een wat die naaste aan jou is wat jou die seerste gaan byt,” het hy gesê.

Müller het die laaste jare landwyd gereis om ’n noodontvlugtingsplan vir wittes bekend te stel. Hy verkondig ’n slagting van wittes sodra oudpres. Nelson Mandela sterf.

Odendaal sê:

- Hy is in 2002 deur sy hanteerder opdrag gegee om Müller te bevriend. Die polisie wou Suidland-Aksie gebruik om inligting oor regses te versamel.

- Müller is gekies “omdat hy so bekend was in daai sirkels. Simpatiseerders se name, karre se registrasienommers, foto’s?… ek het alles deurgegee.”

- Meer as 200 betaalde polisie-informante is in die Suidlanders geplant. “Geld was nie ’n kwessie nie.”

- Hy en Müller het stedelike terreur beplan en wapens versteek op ’n plaas in Mpumalanga.

- Müller het “geval” vir sy (Odendaal se) voorstel om Zuma dood te skiet.

- Hy het die polisie se geld gebruik om Müller en sy gesin te onderhou. “R10 000 hier, R4 000 daar.”

Müller het aan Rapport gesê “dat dit so mag wees” dat daar 200 of meer agente in sy organisasie is.

Hy beweer die Suidlanders het hul eie informante binne die intelligensie-gemeenskap: “Daar’s nie ’n plek waar ek nie mense het nie.”

Müller ontken Odendaal het ’n leiersrol in die Suidlanders gespeel of insae in strategie gehad.

“Dat hy my geïnfiltreer het, ja, dan maak dinge sin.”

Maar die Gautengse perde-afrigter mnr. Barend Botes, gewese vriend van Odendaal en Müller, sê die twee het mekaar in 2004 en 2005 byna daagliks gesien.

“Alles wat uit Gustav se mond gekom het, is deur Danie geplant.”

Müller verwerp bewerings in Odendaal se verslae aan sy hanteerder oor wapenopslagplekke en ’n opstand.

“Die informant… skryf sy verslae so dat die hanteerder hom gaan betaal. In ’n stadium wou hy (Odendaal) vir Zuma gaan skiet… maar ek val nie vir sulke goed nie.”

Müller skryf in ’n e-pos in November 2008 aan Odendaal en sy vrou, Lettie: “Suid-Afrika voel leeg sonder julle, dis nou al lank dat ek die stryd alleen moet voer.”

Rapport is ook in besit van dokumente wat Odendaal aan Müller gestuur het waarin hy burgeroorlog bepleit. Müller verseker Odendaal in Desember 2008: “Ek is wel gereed om, wanneer die tyd deur die Hoër Hand beskik, voor duisende te staan en in Krag op te tree… Ek sal jou eendag hoof van die polisie maak – ha ha ha!

http://www.rapport.co.za/Suid-Afrika/Nuus/REGSE-SKOK-20100626

Laas bewerk deur KVB000000002 op Sun Jun 27, 2010 7:45 pm; altesaam $s keer bewerk.
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: MEDIA AANSLAG TEEN REGSE GROEPE/MEDIA ATTACKS ON "RIGHT WINGERS."   Sun Jun 27, 2010 4:14 pm

NOG EENS 'N AANVAL UIT DIE LINKSE MEDIA DEUR DIESELFDE MEDIA LIBERALE ROT- CHARLES PAUW - OP DIE SUIDLANDERS:

Müller was g’n weermag-operateur’

Die Suidlanders se aansprake dat hul leier ’n gesoute intelligensie-operateur van die voormalige Suid-Afrikaanse Weermag was, word sterk bevraagteken.

So ook sy vermoë om intelligensie-analise te doen.

Die Suidlanders sê dit is mnr. Gustav Müller se ervaring en kundigheid as voormalige weermag-operateur wat hom in staat stel om te voorspel dat wittes tydens ’n “nag van lang messe” uitgemoor gaan word.

“Dit gaan gebeur! Jy gaan dit sien!” het Müller weer die afgelope week aan Rapport gesê.

Volgens die Suidlanders se webtuiste is Müller as 18-jarige hoofseun van Villiers in die Vrystaat gewerf en gekeur om by die destydse Militêre Inligting aan te sluit.

Sy skoolhoof, mnr. Gerhard Erwee, het in ’n getuigskrif gesê die jong Gustav “het ’n besondere liefde vir sy Volk, God en Vaderland”.

Ná ’n jaar van basiese opleiding in Kimberley het Müller die rang van tweede luitenant ontvang en is hy na die Suid-Afrikaanse Militêre Inligting-kollege verplaas. Hy is in 1988 tot volle luitenant bevorder. Hy was by die kollege werksaam tot sy bedanking uit die weermag in 1991.

Müller was tot dusver vaag oor watter intelligensiewerk hy gedoen het.

- Sy voormalige vertroueling, die selferkende spioen Danie Odendaal, sê hy het nooit enige intelligensiewerk gedoen nie.

“Hy was by Militêre Inligting, maar hy het wagte uitgesit en sport afgerig,” sê Odendaal.

’n Weermag-woordvoerder het gesê hulle hou nie verslag van mense en hul posisies in Militêre Inligting vóór 1994 nie.

- Op ’n webwerf vir oud-weermaglede sê Neels van Tonder: “My mening is dat hy moontlik as ’n nasionale dienspligtige by een van die MI-organe werksaam was, maar nooit in enige sensitiewe of inligtingspos nie.”

- Paul Coetzee sê op dieselfde webwerf: “As ’n voormalige lid van Afdeling Inligting tussen 1981 en 1996 en onder andere hoofinstrukteur by die SA Militêre Inligtingskollege, dra ek geen kennis van die heer Gustav Müller nie.

“Hy het moontlik as ’n dienspligtige hier iewers diens gedoen, maar dat hy een of ander foendi was, is onwaar.”

- Müller het vandeesweek gesê: “Ek het baie poste beklee. Ek was eenheid-sekuriteitsoffisier. Ek moes omsien na die beveiliging van die eenheid. Ek was die adjudant en moes omsien na die dissipline in die kamp. Ek het vir die kursusgangers ook as instrukteur opgetree.”

Rapport : “Het jy ooit intelligensiewerk gedoen?”

Müller: “Nee, ek het nooit spioenasie gedoen nie. Ek het opleiding gedoen. Ek was by die kollege. Dis wat jy daar doen. Ek het nooit projekte hanteer nie.”

Rapport: “So, jy het nie ondervinding in intelligensie as sodanig nie?”

Müller: “Jy vra my nou vrae wat geklassifiseer kan wees. Ek kan nie al hierdie vrae antwoord nie.”

Rapport: “Hoe kan dit geklassifiseer wees wat jy gedoen het?”

Müller: “Ek het niks om oor vervolg te word nie, maar ’n ou weet mos nooit.”
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: MEDIA AANSLAG TEEN REGSE GROEPE/MEDIA ATTACKS ON "RIGHT WINGERS."   Sun Jun 27, 2010 4:16 pm

...EN NOG 'N AANVAL DEUR DIESELFDE JACQUES PAUW- LIBERALE SIEK NASPERS ROT OP DIE SUIDLANDERS:

Hulle wás kamermaats, maar hoerery is ‘twak’

Toe ’n spesiale taakmag van die polisie op ’n wintersaand in Augustus 2007 op ’n gasteplaas buite Klerksdorp toeslaan, het hulle gehoop om ’n onwettige vuurwapen in die besit van die Suidlanders-leier mnr. Gustav Müller te vind.

Müller het destyds in die Bianric Farm Inn – ’n paar kilometer buite Klerksdorp op die Ventersdorp-pad – gebly nadat sy vervoeronderneming bankrot gespeel het.

Mnr. Henk du Preez, ’n Suidlander en vertroueling van Müller, het ook op die plaas gewoon.

Die gastehuis het behoort aan me. Doreen Stassen, ’n gewese onderburgemeester van Klerksdorp en vurige Suidlanders-ondersteuner. Dié organisasie het vergaderings op die plaas gehou.

“Ek het gehoor daar was ’n vreeslike hoerery op die plaas,” sê mnr. Danie Odendaal.

“Dit was ’n nes van Suidlanders en daar het allerhande ongure dinge gebeur.”

’n Senior misdaadintelligensie-beampte, wat ten nouste betrokke is by ondersoeke na regse aktiwiteite, was een van die leiers van die polisiegroep daardie nag.

Hy sê toe die polisie die gasteplaas binnegaan, het hulle eers die gasteboek nagegaan om seker te maak in watter kamers Müller en Du Preez was.

Die groep is eers na Du Preez se kamer, maar dit was leeg, hoewel dit duidelik was dat hy daar gebly het. Die kamer het ’n dubbel- en ’n enkelbed gehad, maar dit was nog opgemaak.

Die groep is daarna na Müller se kamer waar hulle die deur oopgesluit, ingestorm en die lig aangesit het.

Daar was drie mense in die bed.

Hulle was al drie kaal.

Een van hulle was Gustav Müller.

Die ander twee was Henk du Preez en ’n vrou genaamd Suné Burger, wat ook vir die Suidlanders gewerk het.

Al drie het opgespring en probeer toehou, sê die polisieman. Burger het flou neergeval.

’n Mediese ordonnans was deel van die polisiespan en dié moes haar lawe en bybring.

Die polisie het ’n onwettige pistool gevind waarvoor Le Roux aanvanklik verantwoordelikheid aanvaar het.

Hy en Burger is aangekla en op borgtog van onderskeidelik R20 000 en R10 000 vrygelaat.

Odendaal het Rapport eerste van die voorval in die Bianric Inn vertel en daarna het ons bevestiging daarvan by die misdaadintelligensie-beampte gekry.

Rapport het dié bewerings aan Müller gestel.

“Dis twak!” het hy uitgeroep. “Dis nou ’n ideale naamskendingsaak hierdie, hoor!”

Müller het egter erken dat hy, Du Preez en Burger die nag van die inhegtenisneming in dieselfde kamer in die Bianric Inn geslaap het.

“Die tannie het gesê sy het gaste wat dalk daai aand gaan kom en sy het gevra of ons sal omgee om ’n vertrek te deel,” sê Muller.

“Was julle kaal?” wou Rapport weet.

“Dis nonsens! Ek het nóú nog die slaapbroek (wat hy daardie aand gedra het).”

Volgens Müller was daar ’n klop aan die deur en toe hy wakker word en oopmaak, was dit die polisie wat wou inkom.

“Toe sê ek ek wil net gou aantrek. Ek wil tog nie in my lang slaapbroek daar rondstaan terwyl die polisie deursoek nie.

“Toe het ek my in die badkamer gaan toemaak, ’n denim aangetrek, ’n netjiese hemp aangetrek en toe buite gaan staan en gesels met die polisie.”

Müller sê hy het “ook gehoor” dat Burger flou neergeval het.

“Waar in my lewe sal ek waar ’n vreemde vrou betrokke is… al ken ek haar, dis nie my vrou nie! Nou gaan jy my lekker probeer swartsmeer, nè?”

Stassen het die bewerings as ’n “skokkende skinderstorie” beskryf. Sy sê daar was vier enkelbeddens in Müller se kamer.

“Hulle het elkeen in ’n enkelbed geslaap en hulle was in sweetpakke geklee – insluitende Gustav.”

Du Preez en Burger kon nie vir kommentaar opgespoor word nie.

http://www.rapport.co.za/Suid-Afrika/Nuus/Hulle-was-kamermaats-maar-hoerery-is-twak-20100626
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: MEDIA AANSLAG TEEN REGSE GROEPE/MEDIA ATTACKS ON "RIGHT WINGERS."   Sun Jun 27, 2010 4:21 pm

STEEDS IS DIT 'N EENSYDIGE AANSLAG DEUR EEN "KORRESPONDENT" WAT OOGLOPEND GETAAK IS OM SY VOLLE AANDAG AAN DIE SWARTSMEEDERY VAN DIE SUIDLANDERS TE GEE- WAT VOORTGAAN. JACQUES PAUW IS DUIDELIK AS INSTRUMENT DEUR DIE ROT NASPERS AANGEWYS- OM DIE SUIDLANDERS TE PROBEER VERNEDER IN HULLE "VIS-EN-SKYFIE" KOERANT:

Skuldeisers jag Suidlanders-leier

Mnr. Gustav Müller.

Mnr. Gustav Müller misbruik die Suidlanders om geld te maak.

Só sê mnr. Barend Botes, bekende perde-afrigter van die Vaaldriehoek. Botes sê hy was “tot sy uiterste spyt” eens ’n goeie vriend van die verregse Müller.

Müller skuld Botes R160 000. Hy het egter verdwyn sonder om ooit ’n sent daarvan terug te betaal.

Botes sê hy was verlede week op ’n Suidlanders-saamtrek in Vereeniging, waar hy mense gewaarsku het dat Müller nie vertrou kan word nie.

Müller het aan Rapport erken dat hy die geld by Botes geleen en nie terugbetaal het nie.

“Ons was baie goeie vriende en hy het my gehelp toe ek in die nood was,” het Müller gesê. “Ek sal dit nooit vergeet nie. Ek sal graag met hom wil regmaak.”

Talle skuldeisers is egter op soek na Müller. Sy kredietrekord wys dat hy die afgelope drie jaar drie hofuitsprake teen hom gekry het, waarby altesame R650 896 betrokke is.

’n Verdere R97 158 se slegte skuld is teen sy naam afgeskryf.

“Jy glo die ouens wat slegpraat van my,” het Müller gesê. “Ek het ondergegaan met my lorries. Ek’s die slaansak van die wêreld. Ek kon nie betaal nie.”

Müller spog op die Suidlanders se webtuiste dat hy in 2001 “’n genoegsame rekord by die bank opgebou het” om drie vragmotors te koop. Hy het uiteindelik nege vragmotors aangeskaf, wat vrag so ver as die Kongo vervoer het.

Maar Botes sê: “Hy’t nooit gewerk nie. Hy’t heeldag met ’n bottel whisky in sy kar rondgery.

“Hy en Danie Odendaal was elke dag bymekaar en het gesit en regse planne smee. Toe kom hy in die moeilikheid en begin by ons almal geld leen.

“Die enigste rede hoekom Gustav Suidlanders gestig het, is omdat hy bankrot is en niks anders het om te doen nie,” sê Botes. “Nou verkoop hy DVD’s en vra vir donasies. Dis net om aan die lewe te bly.”

Müller kap terug: “Ek’s beskikbaar, ek hardloop nie weg nie. As ek een ding geleer het, is dit dat ek nie weer vra vir donasies nie.”

Maar op die Suidlanders se webwerf vra Müller wel vir donasies. Die organisasie, wat as ’n nie-winsgewende maatskappy geregistreer is, vra bydraes vir meer inspeksies van plekke van veiligheid, radiokommunikasie en advertensies.

“Daar sal jaarliks ’n volledige oudit-verslag deur ’n onafhanklike boekhouer beskikbaar gestel word… sodat almal kan sien dat ons net een doel voor oë het, en dit is om ons Skepper en volk te dien!” lui die webwerf.

Müller sê op die Suidlanders se webtuiste dat hy in 2006/’07 “ál meer dringend geroepe gevoel het om die volk te waarsku teen die gevare en teen afvalligheid van God”. Hy het sy vragmotors aan die bank terugbesorg om voltyds die Suidlanders se boodskap uit te dra.

Müller sê daar is tussen sewe en twaalf maatskappye wat hom honderdduisende rande skuld.

“Ek het vragte gery waarvoor ek nie betaal is nie.

“In die swaar dae toe ek my vragmotors teruggegee het, het ek nie kos gehad om te eet nie.”

’n Boer van Greylingstad sê hy het Müller ’n groot klomp geld geleen. “Toe gee hy my ’n perd wat hy sê is R60 000 werd. Die perd het gevrek.”

Müller erken hy het die geld geleen, maar sê die perd was ’n volbloed-Arabier.

’n Sakeman, mnr. Basie van Niekerk, sê Müller skuld hom R17 000 vir ’n sleepwa. Hy het egter besluit om die geld af te skryf.

http://www.rapport.co.za/Suid-Afrika/Nuus/Skuldeisers-jag-Suidlanders-leier-20100626
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: MEDIA AANSLAG TEEN REGSE GROEPE/MEDIA ATTACKS ON "RIGHT WINGERS."   Sun Jun 27, 2010 4:51 pm

RAPPORT SE SWAK BERIGGEWING- JACQUES PAUW- LESERS SE SIENING:

Pieter Oosthuizen 6/26/2010 11:53:08 PM
Dit is interressant dat Jacques Pauw, een van die ANC se voorste propagandiste, oor die wonderlike 'nuwe' en swart rassistiese Suid Afrika, ingespan word om hierdie 'onthullings' oor Gustav Muller te doen. Die blote feit dat Jacques hierdie artikel geskryf het vir Rapport laat my meer vertroue in Gustav kry.
Jacques was nog altyd n verspreider van kulturele marxisme wat 'n obsene wêreld as 'n soort utopia beskou wat ten alle koste in Suid Afrika hersel moet word.

Lyk of Naspers en NI saamspan teen Gustav. Is julle bang vir hom?
Ek het al met hierdie spioene van die intelligensiedienste te doen gekry, en ek kan jou verseker, hulle is die swakste onder die swakkes. Slegte mense met geen inhibisies nie, toneelspelers van formaat. Rapport, ek tel julle daaronder.
Julle weet niks...

Harry 6/27/2010 1:02:14 PM
Moet asb nie dat al die allerdaagse stront die Afrikaner veder verdeel nie. Al is dit waar die goed gebeur. Ons moet steeds saamstaan vir dit wat reg is en dit waarin ons glo. Die wat aanjaag moet ons net uitwerk. Ons moet saam veg teen dit wat die ANC teen ons voer! Die ANC het 'n strategiese plan en kom wat wil hulle is van plan om te uit te voer. Baklei vir ons en ons nageslagte se toekoms.

chris 6/27/2010 12:59:40 PM
Tipiese ANC,jingo ,god vervloekte gemors wat net in die Rapport van die duiwel geskryf kan word. Julle dag kom ,maar dan sal nie eens die Hel julle soek nie.Hierdie is ONS land en GOD is met ons.

Isabel 6/27/2010 12:55:37 PM
Om joernaliste / koerante te glo....... of nie? Ek dink nie so nie! Die koerante lieg so deesdae dat ek maar alles met 'n "knippie sout" lees, en as hulle sulke artikels skryf, betwyfel ek die waarheid daaraan hoogs. 'n Koerant is net soos Huisgenoot deesdae, vertel nie die werklike waarheid nie, want die waarheid sal nie koerante / Huisgenoot verkoop nie dus ...... finansiele verlies..... geld is mos alles, gierigheid seevier. Ek betwyfel die inhoud van hierdie artikel soos al die ander nonsens wat in koerante / tydskrifte gepubliseer word.

GES 6/27/2010 12:38:51 PM
Dit lyk my Rapport se sirkulasiesyfers is af. Hou so aan en een van die dae kry julle gratis lidmaatskap van die geelpers. Die pogings om Gustav te "label" is besig om te boemerang. So Gustav moet jou asb. nie steur aan die snert nie, hou net jou kant skoon.

Suidlander 6/27/2010 12:37:37 PM
Gustav, jy moet jou nie steur aan hierdie oeroue strategie van die vyand nie,ons is Suidlanders omdat God ons ore gegee het om te hoor en ons laat ons lei deur die Gees van waarheid-daarom is hierdie berig vir ons deursigtig en weet ons dat dit valse getuie teen jou is. Hulle het dieselfde met oom Eugene gedoen en die ergste van alles is die volk het toegelaat dat hulle mislei word en het n goeie leier in die proses verby gegaan.Wees sterk en kalm-daar is n gedeelte van die volk vir wie misleiding geopenbaar word en wat dit in totaliteit verwerp.My hart huil vir volksgenote wie nie die misleiding sien nie, want juis hulle gaan toe oe val in die hande van die verderwer.

JP 6/27/2010 12:32:51 PM
Ag julle is pateties, die modisoperandi bly altyd die selfde eers oom ET nou die Suidlanders. Kry die SAPS nie skaam vir hulle kinderagtigheid nie. Raport ek het vandag die rapert gekoop net om te lees hou julle julle naam gat maak en dit op die voorblad, en laat ek jou se 200 informante, wel as hulle doen wat SL se is hulle eiende volgende maand die enigste SAPS lede wat oor ios die ander gaan uitgemoor of baie bloei met die aanvalle wat op die 11de sal plaasvind. Hierdie Odendaal is land uit die arme sot weet wat kom en hy het in opdag van die SAPS n moord teen Jacob probeer afding op SL. Hel hulle moet bekommerd wees as hulle sulke drastiese stappe neem. SAPS hou op om 007 te speel, julle is rerig nie goed daar in nie hoor< en bekamp die misdaar asb.

Karen 6/27/2010 12:24:18 PM
Die afgelope paar weke het die wonderlikste ding in ons land se geskiedenis gebeur. Inwoners van die land is weer trots om hier te woon, die wereldbeker het ons land laat saamstaan. Ons lesers is so GATVOL vir hierdie soort berigte. Waarom nie oor iets positief berig nie? Gan leer gerus by ander koerante!!! Ons is tot ons siel toe moeg vir regse en linkse gemors. Julle us besig om afwaarts te gaan Rapport. Kom om hemelsnaam by!!!

Jimbob 6/27/2010 12:20:26 PM
Ag nee wat Rapport. Ek is nie 'n verregse nie maar hierdie artikel is niks minder as 'n swartsmeerdery nie. Dis 'n belaglike artikel en ek dink min mense gaan dit glo. Swak beriggewing.

Rud 6/27/2010 12:06:03 PM
Rapport is klaar in die ANC se sakke. Kyk na die sondes wat hier voort gebring is. Soos iemand klaar gese het...die vrouens sal die hel in wees...so ook die mans vir die sogenaamde verraad. En ja moontlike homosexuallisme...COMEON HIERDIE IS PROPAGANDA om mense te VERDEEL. Disinformasie. Hulle het mos van die beste geleer: Rusland.

JH du Toit 6/27/2010 12:04:06 PM
Hierdie is 'n duidelike smeerveldtog deur die Afrikaner-hatende ultra linkse Naspers. Enigeen met verstand kan daardeur sien. Gelukkig sal Gustav julle hof toe sleep, maar ek reken julle reken dit is 'money well spent'.

JORRIE 6/27/2010 12:01:24 PM
Mense moet julle nie steur aan hierdie anc propogande en jacques pauw se swak verslaggewing nie. Dit is alles om die Afrikaner teen mekaar te draai. jacques pauw jy moet begin rondkyk waar jy loop, of trek waar daardie verraaier van n odendaal heen gehardloop het. Afrikaner die anc media sal alles doen om ons te diskrediteer. Hou moed.

Snert 6/27/2010 11:50:57 AM
Rapport disinformasie. Snert. Lyk my julle lesers weet meer as julle van baie van die sogenaamde 'nuus' waarop julle berig. Patetiese berig. Dis byvoorbeeld hoekom ek nie sal betaal vir 'n Rapport nie

Coenie 6/27/2010 11:32:14 AM
Bravo aan die bloed dorstige waghonde van Rapport. Ek wonder net hoe groot die aandeel van die sogenaamde polisie informante met hul onbeperkte geldmag 'n aandeel het in jul bloed dorstige aanslag teen hierdie Boerrvolk.Dit klink soos dieselfde metodiek wat deur die vorige regereing gebruik was om 'n organisasie af te breek. Dit terwyl die land besig is om te brand wat uit kristaliseer het met Eugene se dood en die Bisare uitsprake deur Mal Emma en sy gespuis.Die Amerikaners het reeds in 1990 voorspel van die rewolusie met sy twee fases wat in Suid Afrika ontketen was. Plaas dat die bloedhonde konsentreer op die tweede fase van die rewolusie wat nou besig is om uit te kristaliseer in plaas daarvan om die aandag daarvan te probeer aflei en verdeeldheid onder die volk te skep. Ek kan net goed praat van die Suid Landers omrede dit aan my 'n pro aktiewe leefwyse besorg het en ek in die proses lojale volksgenote ontmoet het met dieselfde sentiment. Dit sal goed wees as die bloedhonde berig oor die sogenaamde polisie informante se metodiek om organisasies af te breek. Ek glo hulle sal baie koerante verkoop met hul sensasie. Aan Gustav wil ek net se : As jy 'n hond wil slaan is dit maklik om 'n stok te kry. Hou vas aan jou geloof in die belangrike saak wat jy dryf.

JP 6/27/2010 11:19:49 AM
Die strekking van die berig handel oor Afrikanerverset. Moet dit nie waag om die korrupte, moorddadige, rassistiese ANC/SAKP teen te staan nie, al word julle as blankes elke dag deur RA, SEB, moorde, verkragtings, rassistiese wetgewing ens oorweldig. Al is 30 000 blankes en 3 500 boere reeds sedert 1994 onder die huidige bewind vermoor. Die ANC/SAKP en hul meelopers sal geen weerstand duld nie. Nasperskoerante sal hul deel doen om die status quo te handhaaf. Blanke weerstand word by die dag feller, daarom hierdie tipe beriggewing. Die internet wêreldwyd toon hierdie ontstellende tendens duidelik aan met die SA Expats wat mbv die internet hier die toon aangee. Ek sal nie verbaas wees as die “Suidlanders” niks anders is nie as ‘n beweging wat gestig is om weerstandige Afrikaners onder verdenking te bring, en dan aan hulle te toon wat met hulle sal gebeur, as hul weerstand sou bied nie. Die paar Suidlander’tjies se aksies word egter deur Naspers aangewend om die hele Afrikanervolk bang te maak en onder verdenking te bring.

En dan die finale bangmaakstorie: “Simpatiseerders se name, karre se registrasienommers, foto’s?… ek het alles deurgegee.” Rapport moes dalk ook bygevoeg het: IP-ADRESSE. Elkeen wat vandag hier dmv die internet pos, se name is bekend tensy hy/sy dalk internet poswerk vanaf ‘n internet kafee of iets dergliks mbv kundiges gedoen het. Menige motoris het al ondervind hoe maklik dit vir die ANC se metro-polisie is om ‘n persoon, onskuldig of nie, met valse bewyse in die tronk te gooi net omdat jy jouself nie teen die tirannie kan verdedig nie.

Johann 6/27/2010 10:59:34 AM
Dis baie duidelik 'n smeerveldtog deur die SA Intelligensie gemeenskap; ek weet, want ek was self daar, vir jare, en weet hoe hulle "operate". Dieselfde tegnieke is aangewend teen die ver-regses in die negentigs, teen ET direk na sy dood, ja, ook teen die ANC destyds, ek was self daar. Die oudste tegniek in die boek "Divide and Rule" ! Dis net jammer dat baie mense daarvoor sal val; wat my aan betref; dit maak my net meer gedetermineerd "Volksbewus".

hr 6/27/2010 10:52:16 AM
Dis die grootste klomp strooi en swakste nuusberigte wat ek in n lang tyd gelees het. Ek is nie eers n aanhanger van Gustav of sy groep nie, maar dit vat nie baie brein krag om te lees hierdie is een of ander propaganda triek nie. Miskien het van die 'regses' n punt beet as hulle se Rapport het n regerings mond geword. Wie op deese aarde stel belang wat die man in sy bed gedoen het? Wat te dinges het dit met alles uit te waai?

Ek kan net se ek is absoluut stomgeslaan in die keuse van voorblad nuus. Nie stomme mense sal sulke nuus sien as 'nuus' en 'feite'. Is ek n regse? Elke ou wat ander dink deesdae is nou sommer n 'regse', of a 'rassis', of een van die dae n 'terroris'. My meisie is nie eers wit nie en haar mond hang ook oop van al die gemors wat so ooglopend in SA is. Julle sit die pot mis, en baie mense se sienings het gedraai. Kom asb. meer in voeling met jul lesers Rapport.

Jannie 6/27/2010 10:30:43 AM
Mooi Rapport julle luister mooi na julle hanteerders. julle is die verraaiers

PotholiSlagati 6/27/2010 10:14:34 AM
Nee wat Rapport. Julle strategie is so ooglopend kommunisties. Dink julle ons is stupid? Pauw, Gerwel, du Plessis .. aggenee man.

Eers was ET kaal en het swart seuntjies gesodomiseer, toe het Dan Roodt met die Nazis geheul en nou verkondig julle die K@K wat 'n DR%L in eirland julle vertel as die waarheid. Hoe laag, en julle dink ons glo julle. Sh...t!

Barend 6/27/2010 10:13:50 AM
Ek stem saam. Rapport se berig is swak, maar wie kan mens vertrou? Kyk mens na die Suidlanders se webtuiste kom dit voor asof dit eerder hulle is wat spioene oral het, eerder as die SAPs. Maar dit sal my geensins verbaas as die Suidlanders 'n geldmaakfoefie is nie, nes die 2012 einde van die wêreld conspiracy. Lekker baie boeke en dvd's verkoop, al waaroor dit gaan.

Rapport, julle het ernstige probleme. Julle kredietwaardigheid as koerant is besig om 'n laagtepunt te bereik. Waar is die goeie stories? Dit is Suid-Afrika die démmit! Buitelandse verslaggewers is jaloers op die rykdom van stories wat elke dag hier lê en wag om geskryf te word, maar julle hoofblaaie is meer gelaai met seksorgies as enigeiets anders. In plaas daarvan dat julle oud en oor die muur skrywers huur om vir julle afgewaterde stukkies te skryf vanuit hulle veilige voorstedelike huisies, huur eerder 'n paar nuwe jong regte egte verslaggewers vol vuur. Dat hulle vir julle regte egte stories kan gaan soek. Al is hulle jonk en onervare, 'n skoot in die donker kan potenieël baie beter afgaan as die gemors waarmee julle nou poog om julle koerant aan die wêreld af te smeer. Ek kan net sowel die SONDAG gekoop het.

Koos Koekemoer 6/27/2010 9:26:49 AM
@ JACQUES PAUW Gaan lees jou boek wat jy geskryf het Dances with devils die gedeelte oor Ruanda kyk na die situasie in ons land en skrik wakker jy lewe in 'n droom wereld

pieter 6/27/2010 8:57:08 AM
Ek gaan van nou af die beeld en rapport boikot.Beeld en rapport begin n spreekbuis word vir die ANC en die liberales.Ek kan jou belowe die meerderheid van beeld en rapport se lesers is Konserwatiewe afrikaners.

Laas bewerk deur KVB000000002 op Sun Jun 27, 2010 9:03 pm; altesaam $s keer bewerk.
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: MEDIA AANSLAG TEEN REGSE GROEPE/MEDIA ATTACKS ON "RIGHT WINGERS."   Sun Jun 27, 2010 4:58 pm

-VERVOLG:

alkie 6/27/2010 8:57:02 AM
Rapport: Al wat julle met die tipe beriggewing bereik is om vir my te bewys dat julle deel is van die propaganda masjien van die ANC.
Die artikel moes eintlik gelui het regering skok.Want letterlik derduisende rande is vermors op 'n groep wat eintlik nie geweld aan praat nie maar slegs selfbeskerming teen die misdadigers in die land. Geld wat gebruik kon word om misdaad te bestry.Geld wat gebruik kon word om nog polisiemanne in diens te neem,hopenlik met meer intergriteit as die wat reeds daar is. Wat nie lakeie van die regering sal wees nie.Maar wat werklike misdaad en die moorde op die boere sal stop.
Die ANC het so groot geskrik vir die klag wat by die wereld hof ingedien is dat hulle nou enige nonsens sal uitdink om die Afrikaner te diskrediteer. Gustav het nog nooit geweld aangepraat nie.Die ANC praat geweld aan. Gustav het nog altyd net die publiek gewaarsku teen die moorde wat tans op die my volk plaasvind. Maar die volk slaap en glo liewers die propaganda wat die ANC die wereld instuur.Terwyl die geskiedenis al oor en oor bewys het dat die ANC die eintlike liegbekke is. Dat verraaiers liegbekke is.
Dat dit die infiltreeders is wat geweld voorpraat. Wat die infiltreerders en die ANC kwaad maak is dat hulle tot nou toe nie daarin kon slaag om my volk tot geweld aan te praat nie. Daarom dat ons al die tipe twak sien. Die ANC staan agter die deur en soek 'n maatjie.
Verder as ons kyk na die skielike ondersoek in boere se arbeids aangeleenthede,sien ons hulle soek rede om die boere sleg te maak.Dus moenie verbaas wees as julle binnkort 'n artikel sien wat die boere sleg maak nie.
Daar is nie 'n terrein waarop ons nie aangeval word nie. Dus my volk slaap wakker.
En moenie val vir al die ANC prpaganda nie.
Daar is geen groter liegbekke in SA as juis die ANC nie.Al hierdie nonsens is juis om hulle eie skelmagtige,agterbakse en bedorwe natuur weg te probeer praat.
Die hele land lei onder hierdie natuur van die ANC. Maar die blindes en die dowes praat hulle goed.(Nie fisiese blindes en dowes nie)

Ek is egter baie bly en dankbaar om te sien dat my volk besig is om wakker te word en nie al die twak te glo wat in die wereld ingestuur word nie.

Andy 6/27/2010 4:39:33 PM
INTERRESANT: 1. DIE LAASTE PAAR MAANDE IS DAAR 'N TOTALE AANSLAG OP DIE 'REGSES."-
2. EUGENE TEREBLANCHE WORD IN 'N SLUIPMOORD VERMOOR-
3. VELE BERIGTE OM "REGSES' TE DISKREDITEER- WORD GELOOTS-
4. JACQUES PAUW IS DIE "VERSLAGGEWER" WAT AL STINK RAPPORT SE REGSE "ONTHULLINGS" DOEN.

PROGNOSE: Daar is 'n dorekte verband tussen die kommunistiese regime en die Bokryer Media aanslae. Die "regse" geledere moet uitgedun word- eers die "Bastion" wat vermoor word- dan die twee hoofgroepe wat moet swart gesmeer word- en dan die res wat afgetakel moet word.

Hierdie is net weer-eens 'n bewys dat die siek NASPERS 'n instrument van 'n korrupte regime is wat geen teestand gaan duld nie.Pauw is bekend daarvor dat hy 'n innerlike haat koester jeens Boeremense- en misbruik die media om sy eie verwronge haat uit te beeld om mense se denke te vergiftig en Boere te verdeel.

kl 6/27/2010 8:32:09 AM
Alweer 'n klomp disinformasie. Jacques Pauw wil jy nie maar liewers daaraan dink om uit en af te tree nie, want jy maak nou jou naam erg bollie! Onthou jy al die twak van kondome ens. wat hul van ET versprei het, tipies Kommunistiese propaganda. Dink julle ons is mushrooms, feed us shit and keep us in the dark? Nee wat, sulke joernaliste wat sulke twak kwytraak se rakleeftyd is verstreke. Best before 28 June 2010!!

Gerhard 6/27/2010 8:18:27 AM
Dit klink net weer na nog n liegstorie. Ek was nog nooit n Suidlander nie maar hierdie storie klink te goed om waar te wees. Daar was ook n storie deur n swarte dat ET wapens en skedels bo op n koppie begrawe het. ET was mos n kinderverkragter en GAY. OOM JONTJIE val nou al klaar weer vir sy eie vriende se propoganda. LOL

Kabous 6/27/2010 7:58:16 AM
Hahaha, en Rapport wil hê hul lesers moet hierdie klomp twak glo? Hau! Rapport was swak maar is nou èèrs pateties om die minste te sê... Julle slaan sowaar julle naam met 'n plank. Daar is genoeg mense wat hier lees wat weet dis ANC propaganda. Probeer weer
Ossewa 6/27/2010 7:58:48 AM
Ai tog, skrik wakker mense, duidelik het die man 'n punt beet as hulle,naspers-anc, so ver uit hulle pad gaan om die strooi oor hom teskrywe.

Baas'Boerseun 6/27/2010 7:09:37 AM
Watte pot snot? 200 cops, betaalde informante, ver regses, kaalgat in die bed, 3 somes, klink meer na iets wat in 'n USA sepie tuis hoort. Neewat, die Boere sal ons eie land kry, maar deur internasionaal aanspraak te maak volgens aanvaarde normes en wette.

Boertjie 6/27/2010 6:29:20 AM
Rapport, alweer julle met jul swartsmeer veldtog... gelukkig is al julle lesers nie po-po's nie! Dis wel so dat die regering dikwels geodgelowige regses uitbuit en hulle betrokke kry by dinge waarby hulle nie betrokke moes wees nie, soos met die Boeremag saak, wat volgens getuienis self deur die staat aangevuur is.... Dis sekerlik ook so dat julle agente in die Suiderlanders, AWB en dies meer het... Maar om Gustav Muller te diskrediteer met sulke walglike stories, daar oospeel julle jul hand... Hy probeer sy uiterste bes om lewens te red, om mense paraat te hou. Terwyl die een na die ander witmens daagliks in die stille verkrag en om die lewe gebring word, juig julle eerder oor die sokker in die "Peter Mokaba" stadion. Myns insiens is die nag van die lang messe op julle - elke aand op 'n ander plek... maar eerder vir Rapport om strategies teen misdaad te veg, smeer jul diegene swart wat wel probeer... Dis seker die gevolg van jul swart bemagtigings-strategie? My raad aan almal is om niks onbesonne aan te vang nie (al probeer die polisie jou daartoe oorhaal....) - hulle soek regses uit wat "te ver wil gaan" en sal jou lewendig braai in die tronk... My raad aan diegene wat nie uitgemoor wil word nie, TREK LAER.

Ex 6/27/2010 6:22:50 AM
@ JACQUES PAUW, Wat 'n patetiese artikel, As dit die standaard van verslaggewing deesdae is kan ek verstaan hoekom Rapport finansieel in die moeilikheid is. 200 betaalde polisiemanne vir so 'n klein organisasie? ag asseblief. Gustav en die Suidlanders, wat van Nelson Mandela se dubbelganger, volgens julle Mosambiekse bron destyds? Ek kan nie glo dat ons blankevolk so kleingelowig geword het nie, gebruik asb. julle flippen verstand en lees tussen die lyne. Rapport, het julle regtig nie iets beter om oor te rapporteer nie, hierdie onderwerp is al holrug gery.

krokodil 6/27/2010 1:04:32 AM
Dit is nou tipies van die ANC, hulle sal miljoene aan die infiltrasie van agente in verdwaalde skadelose regse organisasies spandeer, en die arme boere en algemene publiek aan die genade van misdadigers oorlaat.

SAPS is maar net 'n beskermingsmag vir die ANC en niks anders nie, en dit op die belastingbetaler se koste. Hierdie onvermoë van die regering om die publiek te beskerm laat die ANC met bloed op hulle hande!

http://www.rapport.co.za/Suid-Afrika/Nuus/REGSE-SKOK-20100626#comments

Laas bewerk deur KVB000000002 op Mon Jun 28, 2010 10:19 am; altesaam $s keer bewerk.
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: MEDIA AANSLAG TEEN REGSE GROEPE/MEDIA ATTACKS ON "RIGHT WINGERS."   Sun Jun 27, 2010 7:39 pm

Die berig in Rapport "REGSE SKOK" deur Jacques Pauw geplaas op 27 Junie 2010 het weereens ten doel om die Suidlanders te diskrediteer. Natuurlik vir die leser wat nie vir Gustav Müller as mens ken nie en ook nie die Suidlanders as organisasie ken nie is die tipe artikel dan die spyker in die kis van die Suidlanders.

Oor die afgelope paar jaar was daar al n menigte pogings om die Suidlanders in die media te diskrediteer en dan was (is) daar natuurlik die pogings van die regerende party se "inligtingsdienste" wat eenvoudig op gereelde basis agent-provoketeurs stuur om die Suidlanders te infiltreer en van binne af te probeer afbreuk doen aan dit wat die organisasie reeds bereik het. So was Danie Odendaal dan ook een van die agente (soos wat hy self erken het in die berig) wat gestuur was om die Suidlanders te infiltreer en te beinvloed om sodoende die organisasie van binne af te kelder.

Danie Odendaal (wat meestal onder die invloed van drank is soos wat die mense wat hom ken sal kan bevestig), is reeds meer as twee jaar terug geidentifiseer as n onbetroubare persoon wat met die gebruik van kru taal probeer om persone te oorreed om "meer agresief" op te tree. Vanweë hierdie tipe optrede deur provoketeurs is daar dan reeds oor die afgelope 3 jaar deur gereelde konsultasie onder die bestuur van die Suidlanders duidelike riglyne gestel rakende geweld en enige optrede wat teenstrydig sou wees met die landswette. Die Suidlanders se Beleidsdokument is daarom opgestel en versprei na alle provinsies en gepubliseer op hierdie webblad om sodoende te verseker dat alle deelnemers aan die Suidlanders duidelik bewus moet wees van wat aanvaarbaar is en nie.

Odendaal het oor n tydperk van ongeveer 8 jaar nie net vir Gustav Müller nie maar ook verskeie ander persone in die organisasie probeer oortuig om by geweldadige optrede betrokke te raak. Múller het homself egter telkemale van sulke optrede gedistansieer. Odendaal se invloed op Müller was dus minimaal, alhoewel Odendaal wel aanvanklik gereken was as n vertroueling van Müller, vandag weet ons egter sonder enige twyfel dat daardie vertroue wat Odendaal probeer kweek het egter slegs was as gevolg van die fondse wat Odendaal vanaf die regering ontvang het om daardie rol te probeer speel. Daar was al verskeie kere die bewerings gemaak dat Müller n agent sou wees en was dit selfs so gepubliseer in die Rapport, die verklaring wat Odendaal nou gedoen het aan Rapport bewys dus egter die teendeel. Müller was weens sy effektiwiteit as n bedreiging vir die regerende party se invloed op blankes geidentifiseer en daarom was Odendaal getaak om die organisasie te infiltreer.

Soos wat almal reeds (behoort) te weet is die media daarop gefokus om koerante te verkoop deur middel van sensasie, hierdie dryfkrag wat gesetel is in sensasie eerder as die waarheid gee aanleiding daartoe dat berigte so geskryf word dat die waarheid nie noodwendig dit is wat geskryf word nie maar eerder hoe die waarheid verdraai kan word om sodoende die mees sensasionele berig te publiseer.

Gustav Müller het reeds vandag (27 Junie 2010) met sy prokureur gekonsulteer oor die onwaarhede wat in die berig gepubliseer is wat sonder twyfel Müller se beeld skade berokken het. Daar is genoegsame bewyse dat die bewerings wat in die berig gemaak is nie die waarheid is nie en is daar reeds besluit om voor te gaan met laster sake teen die betrokke koerante en joernaliste deur Mnr. Johan Legrance, regsverteenwoordiger van Gustav Müller. Die feit dat regstappe begin word teen die betrokke Koerante en joernaliste sal reeds môre deur middel van skrywes aan die betrokke partye oorgedra word.

Dit is n gegewe dat ons as Suidlanders teenstand sal kry vanuit die kringe waarteen ons stry, dit is ons nog altyd te wagte gewees. Ons weet ook dat hierdie nie die eertse of die laaste teenstand is wat ons wel sal ondervind nie, indien dit maklik was en ons geen teenstand verwag het nie sou ons heel waarskynlik besig gewees het op die verkeerde pad, hierdie tipe teenstand bevestig weereens dat ons êrens in die duister n senuwee vasgedruk het en dat die rigting waarin ons beweeg die regte rigting is.

Ons versoek dus dat almal wat met die Suidlanders assosieer nie hierdie as n nederlaag sal beskou nie, maar eerder as deel van die stryd tot oorwinning. Hierdie poging wat deur die media van stapel gestuur is om die Suidlanders te vernietig dui op n "vyand" wat paniekerig raak en foute maak in 'n poging om hul doel te bereik. (Ten minste het die Media ons weereens gratis publisiteit gegee)

Hou gerus die webblad dop vir verdere kommentaar soos wat die situasie homself sal uitspeel.

http://suidlanders.co.za/rapport-berig-op-sondag-27-junie-2010/

POS GESTUUR DEUR: R.T ( OOS-KAAP)
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: MEDIA AANSLAG TEEN REGSE GROEPE/MEDIA ATTACKS ON "RIGHT WINGERS."   Sun Jun 27, 2010 7:44 pm

Today's headline, Regse Skok', in the biggest Afrikaner sunday newspaper, die Rapport, should come as no surprise. The shocking revelations about the apparent sordid' life of the leader of the right-wing Suidlanders Movement, Gustav Müller, is just another, very timely vis a vis the SWC One-Nation' euphoria, attempt by the money-bags running Naspers (the local Afrikaner MSM) to diffuse Afrikaner anger/resistance..and any thoughts of seccession.

Their SOP is very basic, and effective. Remember ex-Anglo American boss Gavin Reilly insistence to keep things stable during the transition time in the 80s and early 90s? Well, that is exactly what is being done by Naspers, Independent Papers and Caxton.

The Powers behind these media groups want to protect their business interests. As long as their coffers are filled steadily, they don't give a continental toss about who or what rules the Sheeple.of whatever country's natural resources they milk. There are absolutely no moral considerations involved here!

Just think about Saudi Arabia; a brutal Islamic regime with zero human rights and democracy, yet one of Pax Americana's greatest allies. Hundreds, if not 1000s are tortured and killed per year by the Saudi regime, but his doesn't bother holier-than-thou America in the least. As long as the flow of vital oil is guarenteed, they will turn a blind eye.

And this is exactly what is happening in Mandelatopia as well. The Powers that Be in this primitive African shithole really don't give a shit about the fate of anyone here, white, black, coloured or Indian. They just want their filthy monies. And to do so, they use their propaganda arms to steer the fickle minds/opinions of the Sheeple in any which way that serves their, Mammon, interests best.

The Powers behind the MSM in Arsezania have tasked Afrikaans newspapers, like Rapport, to diffuse/pacify Afrikaner nationalism. The same is being done to Afro/black nationalism. Rapport is to pacify' Afrikaner nationalist threats like the Suidlanders and PRAAG, while the black Naspers newspaper City Press has been tasked to pacify Julius Malema and similar Afro/black nationalist threats to the status quo.

This pacification' tactic is also very basic. Your Afrikaner Sheeple is still mostly Puritan, so spreading rumours of sex sleaze and anti-Protestant work-ethic status (i.e. poor dumb lazy conman Afrikaner), will defintely disgust them, thereby, effectively, nullifying any attempts by people, like Gustav Müller, to create effective resistance to the status quo.

The same applies to Julius Malema. Divide and conquer. The angle the MSM uses to pacify' Malema's supporters is the anti-Robin-hood' tactic. Malema portrays/styles himself as the Champion of the Poor Black Sheeple. The Naspers-run black newspaper City Press suddenly found' out about all Malema's corrupt tender conivings..when he started talking about the nationalization of South Africa's mineral wealth.nudge nudge, wink wink!

Q.E.D

Müller = a bankrupt Afrikaner pervert

Malema = corrupt Black steal-from-the-poor politician

Mammom/MSM 2 Resistance to the Status Quo O

Mission accomplished!

(here is the link to the PsyOps shite refered to in the above posting;

http://www.rapport.co.za/Suid-Afrika/Nuus/REGSE-SKOK-20100626

POST SENT BY: R.T ( EASTERN CAPE)
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000021107

Aantal posstukke : 19

PosOnderwerp: Re: MEDIA AANSLAG TEEN REGSE GROEPE/MEDIA ATTACKS ON "RIGHT WINGERS."   Sun Jun 27, 2010 8:17 pm

WAT N KLOMP TWAK!!!!, OM DIE MINSTE TE SE,.... EN WAAR IS DAAI MENSE WAT VIR GUSTAF GELD SKULD???? HOEKOM KOM HULLE NIE NA VORE EN VEREFFEN HULLE SKULD, SODAT GUSTAF SY EIE SKULD KAN VEREFFEN NIE???? HOEKOM IS HULLE NOU SLUIMERENDE, NADAT DIT JUIS HULLE WAS WAT EINTLIK VIR HOM IN DAAI POSISIE GESIT HET!!! WATTER SOORT MENSE IS HULLE, EN DAN IS GUSTAF NOG TE ORDENTLIK OOK OM NIE EENS HULLE NAME BEKEND TE MAAK NIE!!!!! VIR DAAI MENSE WIL EK NET SE.....JULLE BEHOORT JULLE TE SKAAM OM LEKKER TE GEKRY HET TOE GUSTAF ONDER GEGAAN HET WEENS JULLE GEDRAG.!!!! ONTHOU , GOD SLAAP NIE, .. EN DIE WIELIETJIE DRAAI. EN PUPPET JACQUES, DINK JY REGTIG HULLE WAARDEER WAT JY DOEN? DINK WEER!
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000001
Admin

Aantal posstukke : 1130

PosOnderwerp: Re: MEDIA AANSLAG TEEN REGSE GROEPE/MEDIA ATTACKS ON "RIGHT WINGERS."   Sun Jun 27, 2010 10:15 pm

Mense versigtig wees goeie propaganda is gewoontlik 70% waar en die res is waar die draaie loop.

Let op na die volgende daar was drie mense in die vertrek maar n vierde aanvaar verantwoordelikheid vir die onwettige wapen.

Die insident self deur Gustuv erken, dus die vraag hoekom nou.

Die ding wat my bekommerd is dat Gustuv tereg gese het dat hierdie n geskikte besmeerings hofgeding is, ek stem ten volle saam. dus moet ons hier kyk na die reaksie van Gustuv sonder dat ons spekuleer.

Is die Suidlanders vrot van die intelegensie groepe beslus. Maar die het die SL op elke vergaardering tog beken gemaak. So niks nuuts nie, ou nuus.

Die vraag wat ek het wat is die agenda agter die propoganda.

En dus die groot vraag. So om hulle aan te val het geen waarde nie, behalwe die vraag wat se hulle regtig vir ons.

Hier is my opinie, hulle het ons probeer bang maak met hul ancjl taktieke, die het ons saam gesnoer. Nou begun hulle met devide and conquor.

Die vraag is dis wat doen ons met die inligting. Ons bere voort en kry reg weetende dat die tyd alnader kom en hulle weereens bewyse aan ons bied dat hulle bang is vir ons.

Aand die ander kant aanvaar ons dat Gustuv mens is soos ons almal en veilbaar soos ons almal. Daardeur kan hulle niks se wat ons kan afeteur nie. Hulle vertrou op ons dat ons ons leiers sonder foute soek. Laat hulle gaan bars hulle leiers het soveel bagasie dat die se rugte krom trek.
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: MEDIA AANSLAG TEEN REGSE GROEPE/MEDIA ATTACKS ON "RIGHT WINGERS."   Sun Jun 27, 2010 10:30 pm

Ek stem heeltemal met KVB-01 saam. Hierdie is slegs 'n aanloop tot grotere dinge om te volg. My siening is dat wanneer ons die dinge sien- dit ons net moet aanspoor om vinniger onsself paraat te kry.
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000002
Admin

PosOnderwerp: Re: MEDIA AANSLAG TEEN REGSE GROEPE/MEDIA ATTACKS ON "RIGHT WINGERS."   Mon Jun 28, 2010 9:46 am

Let the games begin ...

Thou art my battle axe and weapons of war: for with thee will I break in pieces the nations, and with thee will I destroy kingdoms;

Geskok, teleurgesteld, verbaas is maar van die enkele emosies wat vandag met die lees van die Rapport/Sondag koerante deur my geflits het… Maar soos met enige krisis situasie ( wat ons nog baie van gaan he in die toekoms) besluit om dit van n kant af te hanteer!

Ek het so aanslag lankal verwag, maar moet eerlik se dat ek in my wildste drome nie gedink het dat hul so blatant sou jok nie! Dit se vir my net een ding “n benoude kat maak benoude spronge”, want hierdie een getuig van uiterste benoudheid!!

Ek gaan egter nie hierdie geleentheid gebruik om myself te verdedig nie, want ek verdedig my nie teen leuens nie!

Vanoggend bel my prokereur( Johan), wat my vorige saak ( waar my onskuld bewys was) behartig het my. Deel my mee dat Rapport/Sondag koerante n groot fout gemaak het deur nie te gaan kyk na die fotos op die van die vorige saak nie! Want daar sou hul sien dat hul aantuigings n infame leuen is! Hy het my toe meegedeel dat hy reeds besig is om met die advokaat te kommunikeer en hy sal more n skrywe rig aan die betrokke koerante dat ons hul gaan dagvaar vir laster!

Ja, ek is teleurgesteld dat iemand soos Danie hom voorgedoen het as n ware vriend! En besef vandag hoeveel keer hy my wou uitlok (provokeer) om die geweldsrigting in te slaan! Maar dit nie reg gekry nie, daarom gaan hul toe na plan B! En net soos Malema in Zim was tydens Oom Eugene se dood, is Danie in Ierland vanwaar hy teen n aansienlike vergoeding (volgens my bron) die leuenveldtog kon van stapel stuur!

Hierin is drie gelukke:

1) Hy het homself nou geopenbaar.

2) En verder, vir almal wat die gerugte in die verlede oor my verspei het dat ek n “agent” was, is dit nou duidelik dat ek die staat(kommunisties) se nr 1 bedreiging is, en hul mense stuur om my te infiltreer! Dit is n bewys van my lojaliteit teenoor ons volk!

3) Verder kan elke volksgenoot die gerustheid he, dat ek oor jare uitgelok was en nooit geval het vir geweldspraatjies nie! So, wees verseker dat ek met groot verantwoordelikheid dinge hanteer.

Ten slotte kan ek net vir diegene wat steeds twyfel se, maak n Gebeds saak hieroor, want net ons Hemelse Vader ken die opregtheid van my hart! En net Hy weet en ken die waarheid…

En as Hy n antwoord aan u gee, hoef u nooit in enige iets te twyfel nie.

Ek hept gesegt.

Mattheus 5:11

http://suidlanders.co.za/geskok-teleurgesteld-verbaas%e2%80%a6/

POS GESTUUR DEUR: R.T (OOS-KAAP)
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
Sponsored content

PosOnderwerp: Re: MEDIA AANSLAG TEEN REGSE GROEPE/MEDIA ATTACKS ON "RIGHT WINGERS."   Today at 4:49 am

Terug na bo Go down

MEDIA AANSLAG TEEN REGSE GROEPE/MEDIA ATTACKS ON "RIGHT WINGERS."
Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Terug na bo 
Bladsy 1 van 1