IndexCalendarMAN/FAQSoekLedelysGebruikersgroepeRegistreerTeken in
Neem asb kennis dat hiermee dit amptelik aangekondig word dat die KVB Forum sal skuif, gaan na die kaapsevryheidsburgers.org blad en volg die Forum skakel
Latest topics
» BYMEKAARKOM DAG
Sat Sep 25, 2010 4:28 pm by findmy012

» WAARSKUWINGS VLAKKE TOV SEKURITEITS STATUS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» VROU IN HUIS VERWURG DEUR SWART ROWERS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» FORUM WILL BE CLOSING!!!!!!
Sun Sep 05, 2010 9:38 pm by KVB000000002

» ANC GEORGANISEERDE MISDAAD SINDIKAAT IN BLOU TERREUR UNIFORMS
Tue Aug 24, 2010 9:02 pm by KVB000000002

» AND RATCONTROL
Tue Aug 24, 2010 8:58 pm by KVB000000002

» N DAG IN DIE LEWE VAN N BLANKE INWONER IN N WIT PLAKKERSKAMP
Thu Aug 19, 2010 10:38 pm by KVB000021133

» STAKENDE BOBBEJAANTROP OPPAD OM LAND SE EKONOMIE TE KELDER
Tue Aug 17, 2010 11:12 pm by KVB000000002

» WAAR IS DIE POSTE?
Tue Aug 17, 2010 10:50 pm by KVB000000002

Top posters
KVB000000002

KVB000000001

KVB000000005

KVB000021142

KVB000021126

KVB000021133

Arend

Admin

Ridder Van Die Langpad

KVB000021107

Wie is Aanlyn
Daar is slegs 1 gebruiker aanlyn :: 0 Geregistreerd, 0 Versteek en 1 Gas

Geen

Meeste gebruikers ooit aanlyn was 48 op Sat Apr 23, 2011 6:16 am
Statistics
Ons het 175 geregistreerde gebruikers
Die nuutste geregistreerde gebruiker is GK63

Ons gebruikers het altesaam 3166 artikels geplaas in 1809 subjects
SA Topsites
SA Topsites
::

Share | 

MOET EK VLUG?

Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Go down 
SkrywerBoodskap
KVB000000002
Admin

Aantal posstukke : 1253

PosOnderwerp: MOET EK VLUG?   Wed Jun 23, 2010 1:12 pm

Naand Vriende

Dus darem maar interessant om te sien hoe die lewe uit draai, ons is so gewoond om die vleeslike te beskerm dat ons tot uiterstes sal gaan om ons liggaam, huis gesin en ons aardse besittings te beskerm.

Ek gesels toe vandag met ’n vriend op die plaas en hy vertel dat daar ’n suidlander groep in sy omgewing wil kom afpak as die dinge in die dorpe warm word, glo ’n groep van ’n paar duisend, sy vraag is , wat dink die mense gaan hulle eet , miskien sy diere?, dinge waarvoor hy hard gewerk het in die lewe en die ouens wil net kom vat.

Soos hy sê, dit gebeur nie so maklik nie. Hy vertel byvoorbeeld dat daar baie boere in die omgewing dieselfde voel oor die situasie en regmaak om sulke groepe teen te gaan. ( jammer maar dit lyk soos broer teen broer)

Ek lees toe ook oor die xenofobie wat gaan plaas vind na die sokker en dat daar alreeds 13 Somaliërs in die Kaap provinsie dood is die jaar.

Dan lees ek ook vroeër vanaand dat die Russe regmaak vir ’n oorlog teen Amerika in Afganistan en dat die twee Koreas mekaar nie wil uitlos nie en dat Israel nie baie vriendelik is met die bote in hul omgewing nie.

Dan is daar een of ander slim man in Amerika wat reken dat die wêreld ekonomie nou eers gaan val want dit is kunsmatig herstel. Dus baie mense gaan hul werk verloor.

Moet ook nie vergeet van die aids probleem en dan nog die vark griep en ander siektes wat jy kry van vleis daar in die karoo nie.

Al die dinge kom neer op drie dinge, die strawwe van die Bybel, Oorlog, hongersnood en pes siektes.

Nou hier is my vraag, as daar ’n straf gerig oor die volk kom, waarna toe gaan jy vlug sonder dat die straf jou gaan inhaal. Die straf gerug kom van VADER as gevolg van ons volk se afgodery (sport, drank, drugs, seks en uitbastering), Jy sien as jy in die stad is, kan jy val deur hongersnood en pes en as jy in die veld is, kan jy val deur die swaard. Daar sal geen redding deur die menslike hand wees nie, maak nie saak hoe goed jy voorbery is nie!

Moet ons nie dalk eers na ons binne kamers vlug nou al, terwyl daar tyd is en op ons knieë neerval en hard uitroep na ons VADER in die Hemele en om vergifnis en genade smeek en dalk sal VADER ons genadig wees.

Mense jul gaan verniet vlug as jou lewe nie reg is nie, kom tot inkeer, bekeer jou van jou verkeerde wee en lewe soos die Woord dit vir jou sê, net miskien dan sal die dood Engel jou verby gaan.

Is die bloed van die LAM op jou hart se deur kosyn en kan jy nou voor die Troon gaan staan en verduidelik hoekom jy jou lewe volgens die wêreld ingestel het?

Bid Asseblief saam my vir genade vir ons familie, vriende en ons volksgenote.

Mag die Koning van die heelal ons genadig wees.

GESTUUR DEUR RONEL ( VAALDRIEHOEK)
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
KVB000000001
Admin

Aantal posstukke : 1130

PosOnderwerp: Re: MOET EK VLUG?   Wed Jun 23, 2010 2:06 pm

Goeie pos. Net een ding dis hoekom ons alles nou al moet in plek he en een ding sekerheid moet he ons vlug nie. Ons handel volgens die Bybel gaan na die berge daar sal jy jou veiligheid kry.

Dis belangrike dat geloof ons eerste prioriteit bly want maak nie saak hoe goed daar voorberei is nie dis nitteloos sonder God so goedkeuring.
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel

MOET EK VLUG?
Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Terug na bo 
Bladsy 1 van 1