IndexCalendarMAN/FAQSoekLedelysGebruikersgroepeRegistreerTeken in
Neem asb kennis dat hiermee dit amptelik aangekondig word dat die KVB Forum sal skuif, gaan na die kaapsevryheidsburgers.org blad en volg die Forum skakel
Latest topics
» BYMEKAARKOM DAG
Sat Sep 25, 2010 4:28 pm by findmy012

» WAARSKUWINGS VLAKKE TOV SEKURITEITS STATUS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» VROU IN HUIS VERWURG DEUR SWART ROWERS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» FORUM WILL BE CLOSING!!!!!!
Sun Sep 05, 2010 9:38 pm by KVB000000002

» ANC GEORGANISEERDE MISDAAD SINDIKAAT IN BLOU TERREUR UNIFORMS
Tue Aug 24, 2010 9:02 pm by KVB000000002

» AND RATCONTROL
Tue Aug 24, 2010 8:58 pm by KVB000000002

» N DAG IN DIE LEWE VAN N BLANKE INWONER IN N WIT PLAKKERSKAMP
Thu Aug 19, 2010 10:38 pm by KVB000021133

» STAKENDE BOBBEJAANTROP OPPAD OM LAND SE EKONOMIE TE KELDER
Tue Aug 17, 2010 11:12 pm by KVB000000002

» WAAR IS DIE POSTE?
Tue Aug 17, 2010 10:50 pm by KVB000000002

Top posters
KVB000000002

KVB000000001

KVB000000005

KVB000021142

KVB000021126

KVB000021133

Arend

Admin

Ridder Van Die Langpad

KVB000021107

Wie is Aanlyn
Daar is slegs 1 gebruiker aanlyn :: 0 Geregistreerd, 0 Versteek en 1 Gas

Geen

Meeste gebruikers ooit aanlyn was 48 op Sat Apr 23, 2011 6:16 am
Statistics
Ons het 175 geregistreerde gebruikers
Die nuutste geregistreerde gebruiker is GK63

Ons gebruikers het altesaam 3166 artikels geplaas in 1809 subjects
SA Topsites
SA Topsites
::

Share | 

JULY 12- "KILL THE WHITES"

Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Go down 
SkrywerBoodskap
KVB000000002
Admin

Aantal posstukke : 1253

PosOnderwerp: JULY 12- "KILL THE WHITES"   Sun Jun 13, 2010 2:04 pm

WE- AS WHITES- WILL FOREVER BE TARGETED BY RACIST ELEMENTS IN THE ANC/COMMUNIST ALLIANCE. THEY WILL NEVER STOP TO ATATCK US. THIS IS BECAUSE OF THEIR NAURAL AGE-OLD HATE AND JEALOUSY FOR THE WHITE MAN. WE MUST TAKE NOTICE OF THE UNDERLYING TENSION AND THREATS LIKE THIS ONE. IT IS " UN-ANNOUNCED" THREATS LIKE THESE THAT IS BREWING IN THE DEEPEST SANCTUM OF THE SQUATTER CAMPS THAT NORMALLY EXPLODES INTO CASES LIKE THE NATION-WIDE XENOPHOBIA ATTACKS. IF YOU CHOOSE TO IGNORE SPORADIC THREATS LIKE THESE...YOU ARE FOR CERTAIN EITHER A WALKING CORPSE- OR A PROPOTIONAL DEAD FOOL!!

Hallo julle!

Hoop dit gaan baie goed met almal.

Julle sal onthou dat ons Sabbat les wat ingesluit het positiewe denke, optrede en gevoel regtig mooi was. Dit is nou vir my mede SDA vriende wat ook die mail kry. Vir my ander nie SDA vriende, nou weet julle wat wat ons Sabbat dag by die kerk oor gesels het Smile

Behalwe om positief te wees glo ek dat dit ook voordelig kan en gaan wees om ingelig te wees. Nou ja hieroor kan ons lank gesels. Ek dink, en ek mag verkeerd wees, die geheim is om nie alles net eenvoudig te glo nie maar dit kan baie gevaarlik wees om jou ook blind te hou vir enige iets wat moontlik mag gevaar inhou.

Met dit in gedagte is dan ook hoekom ek die volgende aan julle wil deurgee.

Vir die van julle wat nog salig onbewus is van gebeure, asb mense dis nie bangmaak stories of so iets nie.

Die enigste rede hoekom ek die inligting deur gee is om die volgende te sê: wees net op die uitkyk. Dit gebeurlikheid daarvan mag waar wees of dit mag nie. Wees net ingelig, dis al.

Goed hier is die berig:

Saturday, 12 June 2010
‘July 12 all the whites will be killed’ threat

Summary: ‘On July 12 we will kill all the whites’ - gunshop-owner threatened; Van Tonders attacked twice within six weeks in same Rietvallei Park rental home; Black-supremacy salutes at WC2010 are an insult to other SA minorities says Afrikaner leader;

----------------------

On July 12 we will kill all the whites...' Afrikaners, black workers warned…

11 June 2010 - “Alex” writes: “My husband happened to be in one of the firearms shops at the East Rand, whose owner is a friend. While they were talking a black man walked into the shop and started blowing the vuvuzela really loudly. The shop owner told him to take the vuvuzela elsewhere or he'd stick it in a very uncomfortable place.

"The black man then turned on my husband and the shop owner in a tirade, saying that 'you'd better enjoy your shop for a few days more, because that shop is going to belong to me after 12 July 2010 because I am going to come and take it.'
"On July 12 we black people will be ready to mow down all you whites,' he reportedly said.

This man ‘s identity is known to the gunshop-owner: he regularly purchases firearm for Winnie Mandela's security staff and had just ordered 400 bulletproof vests through them.

“The man said that they were going to kill all 'your people's' children, women, old people and men, and that time they won't be fighting with knobkieries and pangas, they now are well-armed. We are going to come and fetch nice stuff from you whites,' he said.

Alex: “The shocked shop-owner still tried to laugh it off but he must have seen the angry look on my husband's face. The black man threatened my husband with the words ‘I will see you on 12 July or even before depending on how Bafana-Bafana (the South Bfrican football team, the name translates to ‘boys-boys’) is faring.' The man also added that when ‘they were finished killing the whites they would turn on the Chinese”. He also mentioned a black tribal whose people would also be attacked and murdered but my husband couldn't recall the tribe’s name afterwards because he'd become so angered.'

Alex: “The black man told my husband that he would 'shoot at people's legs'. My husband responded that he never did - he would shoot right between the eyes - and that he would not miss.’

“ After a sleepless night my husband went to visit his friend at the gunshop again. His friend confirmed that he’d asked a black woman who works there to find out more about this threat, and she confirmed that the black workers are constantly being told on the trains between home and work that ‘the workers will have to start helping to kill them on July 12 when they will start killing all the white people. And if the black workers didn't help they would be killed too. “

The shop owner said ‘the intelligence service was well-aware of the threats to start killing all the whites on July 12.”
(article by Adriana Stuijt a.j.stuijt@knid.nl The sources of this article are reliable and known to me. They greatly fear victimisation and refuse to be identified.)

POST SENT BY: JAN GROENEWALT ( WESTERN CAPE)
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel

JULY 12- "KILL THE WHITES"
Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Terug na bo 
Bladsy 1 van 1