IndexCalendarMAN/FAQSoekLedelysGebruikersgroepeRegistreerTeken in
Neem asb kennis dat hiermee dit amptelik aangekondig word dat die KVB Forum sal skuif, gaan na die kaapsevryheidsburgers.org blad en volg die Forum skakel
Latest topics
» BYMEKAARKOM DAG
Sat Sep 25, 2010 4:28 pm by findmy012

» WAARSKUWINGS VLAKKE TOV SEKURITEITS STATUS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» VROU IN HUIS VERWURG DEUR SWART ROWERS
Sat Sep 25, 2010 4:27 pm by findmy012

» FORUM WILL BE CLOSING!!!!!!
Sun Sep 05, 2010 9:38 pm by KVB000000002

» ANC GEORGANISEERDE MISDAAD SINDIKAAT IN BLOU TERREUR UNIFORMS
Tue Aug 24, 2010 9:02 pm by KVB000000002

» AND RATCONTROL
Tue Aug 24, 2010 8:58 pm by KVB000000002

» N DAG IN DIE LEWE VAN N BLANKE INWONER IN N WIT PLAKKERSKAMP
Thu Aug 19, 2010 10:38 pm by KVB000021133

» STAKENDE BOBBEJAANTROP OPPAD OM LAND SE EKONOMIE TE KELDER
Tue Aug 17, 2010 11:12 pm by KVB000000002

» WAAR IS DIE POSTE?
Tue Aug 17, 2010 10:50 pm by KVB000000002

Top posters
KVB000000002

KVB000000001

KVB000000005

KVB000021142

KVB000021126

KVB000021133

Arend

Admin

Ridder Van Die Langpad

KVB000021107

Wie is Aanlyn
Daar is slegs 1 gebruiker aanlyn :: 0 Geregistreerd, 0 Versteek en 1 Gas

Geen

Meeste gebruikers ooit aanlyn was 48 op Sat Apr 23, 2011 6:16 am
Statistics
Ons het 175 geregistreerde gebruikers
Die nuutste geregistreerde gebruiker is GK63

Ons gebruikers het altesaam 3166 artikels geplaas in 1809 subjects
SA Topsites
SA Topsites
::

Share | 

WITMAN- DIS JOU SKULD!

Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Go down 
SkrywerBoodskap
KVB000000002
Admin

Aantal posstukke : 1253

PosOnderwerp: WITMAN- DIS JOU SKULD!   Fri Jun 11, 2010 10:29 pm

Witman dit is jou skuld!

Ons hoor gereeld dat ‘Apartheid’ die skuld vir swak prestasie kry, en verder word die Witman vir alle foute in die land se swak besuur gegee.
Dan spring die deursnit blanke op en sê; Hoe kan julle ons blameer vir julle onvermoe

Ek as Boer stem volkome saam en wil egter verder gaan en verklaar dat elke moord en elke roof ook direk voor die deur van die witman geplaas moet word. Dat die stemgeregtigde voor 1994 wel mislei was deur die regering van die dag en veral dan die Broederbond se kontakte in die media, mense soos Max du Preez en duisende ander het propaganda gesaai wat invloed gehad het, maar die verantwoordelikes bly die kieser.

Nou hoe bring ek n misdaad byna 20 jaar later by die ‘Apartheids regering’ uit?
Dit is baie eenvoudig, ek is nie n regsgeleerde nie, maar verstaan dat mens moet kyk na die ontstaan waar dinge verkeerd begin loop het.
Vra jouself af:
As jy jou sewe jarige kind toelaat om jou kar te bestuur, en hy stamp die kar, kan jy hom n pakslae gee? …….Nee sekerlik nie, want dit was jou eie onoselheid om hom wat nie in staat is om die kar te bestuur nie agter die stuurwiel in te sit!

Sien, ons het mos al lankal geweet dat die Afrikaan nie in staat is om n westerse land te bestuur nie, die toets was immers die volkstate wat ons in hulle bestuur geplaas het. Hierdie het nie presteer nie, en moes deur die Blanke belasting betaler onderhou word. Die meeste van hierdie klein regerings het toe reeds gewemel met korupsie en wanbestur, met uitsondering van Bobuthatswana waar Lucas Mangope aliansies gemaak het met verskeie blankes om n gesonde ekonomie en wet en orde te handhaaf.

Deur die bestuur van die globale land dan oor te dra aan die Afrikaan kon slegs gebeur deur n verkiesing, en dit het dan ook gelei tot die oorgawe. Hiermee saam moet ons verstaan dat ek nie die voormalige leierskorps kwytskel van hulle massamoorde wat nou plaasvind nie. Inteendeel ek glo dat Pik Botha, FW de Klerk en ander medepligtiges wat deur die algemene publiek as ‘wyse manne’ geag was skuldig is aan volksmoord, nie net van hulle eie mense nie maar ook die derduisende Afrikane wat nou deurloop onder die moordbendes en spesifiek moet mens in ag neem dat die Polisie lede nou op daaglikse basis deel uitmaak van rowers bendes ens.
(Terloops, in hierdie land word jy onbevoeg verklaar om n vuurwapen te hanteer of te besit sou jy dit verloor, die SAP verloor by verre die meeste vuurwapens in die land, maar die minister (verantwoordelike persoon) word nie onbevoeg verklaar nie.)

Die tuislande of te wel klein volkstaatjies het gewys dat die Afrikaan nie vooruitgang en ordelike regeerings in plek kry nie, so ook was die ganse Afrika n leerskool van wat gebeur indien die Afrikane aan eie lot oorgelaat word. Hiermee se ek nie dat ek hulle veroordeel nie, dit is immers oor baie eeue heen hulle tradisionele metodes van bestuur, en ek gun elkeen sy eie kultuur en eie bestuur, om sy ingebore tradisies te kan voortsit.

Ek is maar n dom man, daarom gaan lees ek op wat in ons eie lewenshandboek staan as ek oor iets twyfel, die bybel. Daar staan tog duidelik dat jy nie n vreemdeling oor jou mag aanstel nie. Het al die duisende kerke en leraar dan ook nie ag gegee en ten tye die verkiesing hulle volgelinge ooreenkomstig meegedeel nie?
Daarom sal die Leraars die twede verweerders moet wees in die aanklag van elke moord en roof wat nou plaasvind.

Wat sou die oplossing gewees het?
Maklik, hulle moes natuurlik n gedeelte van die land n tuisland gemaak het vir die Boer, n tuisland vir die Afrikaner dan sou ons nie miljoene gehad het wat uit die land stroom nie, maar slegs na die tuisland verhuis. Die groei van so tuisland of volkstaat sou vinnig gewees het.

Indien die Boervolk ons eie staat toegeken was sou ons, ons eie kultuur en tradisies kon uitleef en het n keuse gehad of jy in die nuwe RSA of die Boerland wou gaan woon. Hierdie sou immers regverdig wees en sodoende sou jy slegs aan n vreemde regeering deel wees sou jy graag wou.

Pik Botha skryf egter onlanks dat hy op n Stadium met n finansiele krisis Henry Kissenger geskakel het vir hulp, aangesien Henry Kissenger invloed by Chase Manhatan bank gehad het wat hulle (Die SA regeering) skuld opgeroep het. Hy vermeld verder dat die bosoorlog moes stop. Hy vermeld egter nie dat die Bosoorlog ontstaan het deur die ooreenkoms wat hy met die selfde Kissenger gemaak het om die oorlog te begin nie, of dat die bosoorlog sou gewees het om die land Angola in totale anargie en siviele oorlog te dompel nie.
(Die oorlog het immers begin deurdat die Suid Afrikaanse weermag op die vooraand van onafhanklikheid die Booswig Holden Roberto geassisteer het om die MPLA van Neto aan te val.- Net terloops hierdie selfde Holden Roberto was die einste wat n klompie jare voor dit in Cabinda honderde Portugese brutal laat vermoor het - Ek dink dit was 15 Maart 1961)
Hieraan is Pik, Magnis en Constant Viljoen almal skuldig. Die lewensverlies aan Suid Afrikaanse kans was meer as twintig, en dit was net die eerste vlaag, daarna het duisende mense gesterf en ook honderde Boerseuns.

Verder het Pik ook geweet dat SWAPO n opperasie van Donald Rotshild, Stockwell en Kissenger was en dat die geld waarmee hulle geveg het so min van Rusland gekom het as wat ek Rus is. Hulle aanvanklike leier wou nie vir die geweldadige roete gaan nie en is daarom in Robben eiland aangehou. Die SWAPO storie moes slegs voorgehou word vir die Suid Afrikaanse publiek om aan die spookstorie te glo sodat hulle nie weet wat was die werklike transaksies wat plaasgevind het nie. Hierdie oorlog kon op enige gegewe tyd gestop het sonder die prysgawe van Suid Wes Afrika. (Die hele storie is egter so belaglik dat Sam Nojoma tot vandag nie lekker weet hoe hy dit reggekry het om SWA te kry nie –Daar is wel lewende getuienisse uit die MI wat sal kan getuig dat hy dosyne kere gevange geneem kon word)

Pik lieg verder oor die Chase Manhatan storie, want hy weet net so goed dat dit reeds bepaal was dat hulle bloot die belasting op goud en diamante en staal kon verhoog dan sou die die skuldlas in n japtrap betaal gewees het. In teendeel as hy Amerika en die Rotshield’s terug gedryg het om die hele storie oor Angola en Portugal oop te vlek sou hulle stert tussen die bene gehol het.

Hierdie mense behoort almal aangekla te word vir massa moord vir dit wat in Suider Afrika gebeur het.
Verder is hulle die skuldiges aan die moorde wat huidiglik gebeur en behoort in elke saak as medepligtiges tereg te staan. U wonder seker waar pas FW in? Nie regtig nie, hy was maar nog altyd n onosel pion en het eintlik bitter min geweet wat hy doen, in so verhoor sal hy waarskynlik kan wegkom deur selgs sy werklike intelegensie te openbaar. Natuurlik het hy ooreengekom om die Nobel prys vir ‘vrede’ te kry vir die laaste hupstoot wat hy aan die proses gegee het. Dit is ook deur Pik beaam toe hy gese het dat: Toe hy vir FW wou gaan se wat om te doen het FW reeds geweet.

Boodskap aan Pik Botha:
Jy is slangsaad, jou Stockholm en Colone dae gaan jou nog inhaal, verder is heelwat van jou dae in Amerika nie totaal onbekend nie. As ek jy was sou ek my mond gehou het.
Verder het jy veels te veel te se vir iemand wat lid van die ANC is. Jy is die hoof konkelaar. (Ek was genadig met my kommetaar oor jou maar daag jou uit om my in die openbaar aan te vat dat ek jou reputasie kan verbrysel)

Boodskap aan FW
Om jou n Muishond te noem sou n kompliment gewees het. Ek hoop jy hang jouself voordat die Boervolk in beheer kom, want jou klagstaat is wel korter as Pik sin, maar jou klag veel erger.

Boodskap aan Constant Viljoen
Opregte Adder, jy kan begin sweet. Dit wat vir jou kom sal 'Death Road' laat lyk soos n sondagskool picnic. Die ander veraaiers het hulle spel gespeel, maar jy het jou voorgedoen as n volksman. My agter agter klein kinders gaan in Boerland van jou veraad leer, en jou naam sal in die volkstong as n veraaier wees tot in die tyd dat dit mitologie van die Boervolk is.

Die ander konkelaars
Elkeen van die moorde is op julle hande, julle swem in die bloed, mag my Vader julle verdelg sodat daar geen van julle genetika ooit tussen die ware Boere beland nie.
My volk se bloed roep uit die berge, julle dag is naby.

Ja stemmers en Liberaliste
Ek verklaar dus met hierdie skrywe dat elke persoon wat Ja gestem het tydens die 1992 referendum en elke Leier van die regeerende party ten tye (NP) en hulle medewerkers skuldig is aan die volksmoord en moet verantwoordelikheid vat vir julle dade. Die wat voel hulle is bedrieg, moet maar hulle eerstydse leiers tot verantwoording roep. Verder moet die Ja stemmers nooit weer n politieke opinie lig nie maar luister wat die ‘regses’ se.

Boervolk
Los die drek kerke, afgode en gemors waarmee julle besig is, kom op jou kniee en bid vir genade en krag. Sonder ons Vader se genade sal daar niks van ons oorbly nie, vra Hom om die tyd te verkort. Staan op jou voete en hou op om Leiers te soek, ons het reeds n Leier. Soek sy ware woord en laat jou hart jou lei om die waarheid te glo. Watter waarheid: Om vir Hom n volk te wees tot eer van Sy Naam. Vat verantwoordlikheid vir ons ongebore nageslag en moet nie wag op organisasies nie, jy is die verantwoordelike.
Ons het toegelaat dat die adders soos bo beskryf die volk verlei omdat ons nie aandag aan ons volk gegee het nie, en nie aandag aan ons Vader gegee het nie, maar so tussen die blink goed, die sport en die plesier deur ons kinders laat mislei het deur politikuste, kerkleiers en media. Jy Boer is verantwoordelik vir jou nageslag en die kinders wat my Vader aan jou toevertrou het!

Groete

POS GESKRYF DEUR MARIUS HARDING

http://www.boerevryheid.co.za/forums/showthread.php?t=23720
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel

WITMAN- DIS JOU SKULD!
Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Terug na bo 
Bladsy 1 van 1